fbpx

Ειδήσεις Moto

Η MICHELIN και ο QUARTARARO στην ΚΑΤΑΛΟΝΙΑ

Αντιμετώπισαν ένα απαιτητικό Grand Prix

Η Michelin αντιμετώπισε πολύ δύσκολες συνθήκες αυτό το Σαββατοκύριακο καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα Gran Premio Monster Energy de Catalunya στο Montmelo της Ισπανίας, καθώς ο Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) έκανε ένα ώριμο αγώνα και κέρδισε την τρίτη του νίκη για αυτή τη σεζόν στο MotoGP  και ηγείται πλέον στο πρωτάθλημα.

Οι ισχυροί άνεμοι και οι ψυχρότερες από τις αναμενόμενες θερμοκρασίες της πίστας για αυτή τη χρονική περίοδο ήταν πολύ εμφανείς κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, οι οποίες επηρέασαν αρνητικά την πρόσφυση που παρέχει η άσφαλτος. Παρόμοιες καιρικές συνθήκες επικράτησαν και την ήμερα του αγώνα, καθώς ο ουρανός ήταν συννεφιασμένος και θερμοκρασία έφτασε τους 17 ° C - ο μέσος όρος της θερμοκρασίας για το  μήνα Σεπτέμβριο στην περιοχή είναι 27 ° C – με την υψηλότερη  θερμοκρασία της πίστας μόλις στους 20 ° C, αλλά τα ελαστικά MICHELIN Power Slick  είχαν εξαιρετικές επιδόσεις και προσφέραν την καλύτερη πρόσφυση στην κρύα και ολισθηρή πίστα. Με μειωμένη πρόσφυση λόγω των συνθηκών, όλοι οι αναβάτες επέλεξαν το μαλακό μείγμα γόμας για τον πίσω τροχό, με την πλειοψηφία να το συνδυάζει με το μαλακό μείγμα γόμας για τον  μπροστινό τροχό, για να έχει τη μέγιστη διαθέσιμη πρόσφυση.

MICHELIN MONTMELO REVIEW 03

Το απόγευμα του Σαββάτου, ο Franco Morbidelli (Petronas Yamaha SRT) κέρδισε την pole position, καθώς σημείωσε τον  ταχύτερο χρόνο στα προκριματικά στην πίστα Circuit de Barcelona-Catalunya των 4.627 μέτρων.  Καθώς τα φώτα άλλαξαν για να σηματοδοτήσουν την έναρξη του αγώνα των 24 γύρων έκανε την καλύτερη εκκίνηση και πήρε το προβάδισμα στην πρώτη στροφή, διατηρώντας την πρώτη θέση για οκτώ γύρους, πριν τον προσπεράσει ο Quartararo στον ένατο γύρο, αφού σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Στη συνέχεια, ο Γάλλος πήρε τον έλεγχο του αγώνα και πίεσε τα ελαστικά MICHELIN Power Slick στο όριό τους  για να πάρει τη νίκη στο τέλος του αγώνα και τη θέση του First Independent Rider. Έγινε έντονη μάχη για τις υπόλοιπες θέσεις του βάθρου, με το Joan Mir (Team SUZUKI ECSTAR) να τερματίζει στη δεύτερη θέση, ενώ ο συμπαίκτης του Alex Rins (Team SUZUKI ECSTAR) - ο οποίος ξεκίνησε 13ος  στο grid – κατάφερε να  πάρει την τρίτη θέση και έδωσε στη Suzuki το πρώτο της  διπλό βάθρο από το 2007.

MICHELIN MONTMELO REVIEW 05

Παρά τις συνθήκες, ο αγώνας ήταν  θεαματικός  με πολλές προσπεράσεις και συναρπαστικές στιγμές για τους τηλεθεατές, με τα ελαστικά Michelin να δίνουν στους αναβάτες την εμπιστοσύνη για να προχωρήσουν παρά τις συνθήκες. Ο νεαρός - και νικητής του Misano - ο Morbidelli τερμάτισε τέταρτος, με το Jack Miller (Pramac Racing) στην πέμπτη θέση. Ο Francesco Bagnaia (Pramac Racing) - ο οποίος σημείωσε ένα νέο ρεκόρ Μέγιστης Ταχύτητας αυτό το Σαββατοκύριακο, με  352.9 Km / h με τα  ελαστικά MICHELIN Power Slick – τερματίσε  έκτος, με τον Takaaki Nakagami (LCR Honda) στην έβδομη θέση, μια τιμητική θέση καθώς είναι ο μοναδικός αναβάτης που τερματίζει σε  κάθε αγώνα στη φετινή σεζόν  και επίσης βρίσκεται κάθε φορά στην πρώτη δεκάδα. Ο Danilo Petrucci (Ducati Team) ήταν όγδοος , ο Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP) ένατος και ο Cal Crutchlow (LCR Honda) - κατά την επιστροφή του μετά από τον τραυματισμό του - τερμάτισε δέκατος.

MICHELIN MONTMELO REVIEW 08

Η Michelin θα επιστρέψει στα πάτρια εδάφη για τον επόμενο γύρο του πρωταθλήματος την Κυριακή 11 Οκτωβρίου, καθώς το MotoGP κατευθύνεται προς το Le Mans της Γαλλίας, όπου θα πραγματοποιηθεί και το Παγκόσμιο Κύπελλο FIM Enel MotoE ™ για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με δύο γύρους κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.  Ο αγώνας του  Le Mans σηματοδοτεί επίσης την έναρξη του προτελευταίου ταξιδιού, σε τρεις εβδομάδες, στο ημερολόγιο αυτής της σεζόν και μετά τον γαλλικό αγώνα, η Michelin θα ταξιδέψει στην Ισπανία, όπου η Aragon θα φιλοξενήσει τον αγώνα Gran Premio Michelin® de Aragón, την Κυριακή 18 Οκτωβρίου.

 

Fabio Quartararo – Petronas Yamaha SRT:

MICHELIN MONTMELO REVIEW 07

«Είμαι τόσο χαρούμενος για σήμερα, αφού δεν έχω ανέβει στο βάθρο πολύ καιρό.  Ο αγώνας ήταν πολύ καλός και αισθανόμουν υπέροχα με τα ελαστικά στην αρχή του αγώνα, αλλά από  τη μέση και μετά  έπρεπε να τα φροντίσουμε καθώς περιμέναμε μια πτώση της απόδοσης προς το τέλος του αγώνα . Ήμουν πολύ χαρούμενος για την επιλογή των μαλακών μειγμάτων γόμας, σχεδόν όλοι αναβάτες επέλεξαν αυτά τα ελαστικά, αλλά ένιωσα υπέροχα μαζί τους, όπως και στα προκριματικά, απλά όχι τόσο καλά όσο ο Franco (Morbidelli). Το πιο σημαντικό είναι ότι κερδίσαμε 25 πόντους και τώρα δεν μπορώ να περιμένω για τον αγώνα στο Le Mans και να κερδίσουμε τουλάχιστον 10 πόντους επιπλέον εκεί,  για να κάνω τη μοτοσυκλέτα να δουλέψει και ελπίζω να έχουμε ακόμα μια συνέντευξη με τη Michelin, για τη νίκη  μου στη Γαλλία!»

Piero Taramasso – Michelin Motorsport Two-Wheel Manager:

«Αυτό ήταν ένα πολύ απαιτητικό Σαββατοκύριακο για όλους μας. Έπρεπε να επιλέξουμε τα ελαστικά πριν από την έναρξη της σεζόν και να έρθουμε στη Βαρκελώνη το Σεπτέμβριο αντί για τον Ιούνιο, όπως συνηθίζαμε, αλλά αφού ελέγξαμε τον καιρό και είδαμε ότι και στις δύο αυτές χρονικές περιόδους του έτους οι καιρικές συνθήκες είναι παρόμοιες, επιλέξαμε την γκάμα των ελαστικών για το συγκεκριμένο αγώνα. Δυστυχώς, είχαμε ασυνήθιστα ψυχρές θερμοκρασίες κι αυτό δυσκόλεψε τα ελαστικά να διατηρήσουν τις επιθυμητές θερμοκρασίες λειτουργίας και τους αναβάτες να πάρουν την απαιτούμενη  πρόσφυση  από την πίστα. Οι τεχνικοί μας εργάστηκαν εντατικά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου για να βοηθήσουν τους αναβάτες και να τους δώσουν συμβουλές για να επιλέξουν τα καταλληλά μείγματα γόμας για να πάρουν τη βέλτιστη ρύθμιση για τις μοτοσυκλέτες τους, με σκοπό να τους δώσουν την καλύτερη πρόσφυση που θα μπορούσαν να πάρουν από την άσφαλτο. Αισθάνομαι ότι τα πήγαμε πολύ καλά κάτω από αυτές τις ασυνήθιστες καταστάσεις και υποστηρίξαμε τους αναβάτες  στην επιλογή των ελαστικών. Δεν είναι εύκολο να μαντέψεις τον καιρό για μια πίστα που δεν την έχεις επισκεφτεί νωρίτερα. Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά,  φέραμε μια γκάμα με τέσσερα ελαστικά  για τον  αγώνα  της  Κυριακή, εκ των οποίων τα τρία χρησιμοποιήθηκαν, οπότε δεν κάναμε λάθος με την επιλογή μας. Τώρα κατευθυνόμαστε προς το Le Mans  για  ένα ακόμα απαιτητικό Σαββατοκύριακο, όπου το MotoE θα έρθει μαζί μας και θα δούμε που θα καταλήξει ο τίτλος κι ελπίζουμε ότι ο καιρός θα είναι  λίγο πιο ζεστός από ό, τι ήταν αυτό το Σαββατοκύριακο!»

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok