spot_img
HomeMOTOΕΙΔΗΣΕΙΣRoyal Enfield  Interceptor και Continental GT

Royal Enfield  Interceptor και Continental GT

To όνομα Royal Enfield έχει σημαντικό βάρος. Αυτό που έχει αποκτήσει στην διάρκεια της ιστορίας της που γράφεται από το 1901.Η Made in India  Enfield με τις μονοκύλινδρες τετράχρονες μοτοσυκλέτες της έχει παρουσία στην Ελλάδα και άλλες ευρωπαϊκές χώρες τις τελευταίες δεκαετίες αυτή την περίοδο κέρδισαν και το Royal στην ονομασία της . Με 350 και 500 κυβικά οι μονοκύλινδρες ινδικές μοτοσυκλέτες χρειαζόντουσαν αρκετό στρώσιμο για να λυθούν τα προβλήματα από τον πρώτο ιδιοκτήτη. Λεγόταν συχνά ότι είναι σωστότερη απόφαση να πάρεις μια μεταχειρισμένη Enfield Bullet αντί για καινούργια. Η μεταχειρισμένη θα είχε λυμένα τα προβλήματα συναρμογής και ποιότητας εξαρτημάτων. Τα χρόνια πέρασαν, ο αιώνας άλλαξε, η Bullet απέκτησε ψεκασμό, η αισθητική παρέμεινε στην αρχέτυπη μορφή της και η ινδική μοτοσυκλέτα συνέχισε να έχει παρουσία στην Ευρώπη ακολουθώντας τους κανόνες και τις προδιαγραφές της και με συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας.

2

 Η εταιρεία ανοίγοντας τους ορίζοντες προς την παγκόσμια αγορά έφτιαξε πριν δυο χρόνια τμήμα έρευνας και εξέλιξης στην Αγγλία την χώρα όπου είχε την έδρα της η Royal Enfield. Στην προηγούμενη EICMA παρουσίασε τα αποτελέσματα με δυο ολοκαίνουργιες μοτοσυκλέτες την Interceptor και την Continental GT, που αυτή τη χρονιά μας τις ξαναέδειξαν πλέον ως μοτοσυκλέτες παραγωγής.  Και οι δυο μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα των 650 κυβικών . Αερόψυκτος και δικύλινδρος ο κινητήρας αυτός, έχει πραγματικά γοητευτική εμφάνιση ενώ ενσωματώνει σύγχρονες τεχνολογίες όπως ο μονόδρομος

5

συμπλέκτης. Με απόδοση 47 ίππων στις 7.250 στροφές και στρόφαλο 270 μοιρών – θα μοιάζει σε απόδοση και ήχο με V2 90 μοιρών – αποτελεί ένα πραγματικό άλμα για την εταιρεία που θα αναβαθμίσει την θέση της ανάμεσα στους κατασκευαστές μοτοσυκλετών με παγκόσμια παρουσία. Στόχος δεν ήταν οι υψηλές επιδόσεις αλλά η αξιοπιστία. Με την διαχρονική αισθητική τους οι νέες Royal Enfield μοιράζονται εκτός από τον κινητήρα και το όμορφο αισθητικά διπλό κλειστό ατσάλινο πλαίσιο που κατασκευάζει η εμβληματική Harris στην Αγγλία.

Το ύψος σέλας είναι χαμηλά στα 804cm, το μεταξόνιο είναι 1400mm, το βάρος είναι περίπου 200κιλά με μικρή διαφορά (4kg) ανάμεσα στα δύο μοντέλα. Το κιβώτιο είναι 6 ταχυτήτων και η τελική ταχύτητα θα ξεπερνά τα 160km/h. Σημαντικότερα χαρακτηριστικά αποτελούν όμως τα παρακάτω!

  1. Η μέγιστη ροπή των 5.3 kgm αποδίδεται στις 5.250 αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι ήδη διαθέσιμο από τις 2.500 σ.α.λ.
  2. Η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ χαμηλή (4l/100km) και ο κινητήρας θα λειτουργεί απροβλημάτιστα ακόμη και με χαμηλής ποιότητας καύσιμο.
  3. Έχουν γίνει εξαντλητικές δοκιμές αξιοπιστίας του κινητήρα που έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα!

6

Βασική διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα εκτός από την εμφάνιση αποτελεί η θέση οδήγησης. Η Interceptor με όρθια θεση οδήγησης παραπέμπει σε roadster των 60s και 70s, ενώ η Continental GT είναι η café racer εκδοχή με την απαραίτητα πιο σκυφτή θέση οδήγησης που παραπέμπει στις μοτοσυκλέτες των αγώνων ΤΤ της δεκαετίας του 50.

9

Κερασάκι στην τούρτα είναι και η τιμή διάθεσης που αναμένεται να είναι χαμηλότερη από τις επτά χιλιάδες ευρώ.

Σε μια εποχή που οι νεορετρό μοτοσυκλέτες αυξάνονται συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον κατασκευαστών και αγοραστών η παρουσίαση  των δυο καινούργιων Royal Enfield έγινε μάλλον στην καλύτερη στιγμή. 

Το σίγουρο είναι πως η μπήκε σε μία νέα ενδιαφέρουσα πορεία που κατά την γνώμη μας θα έχει έντονα ανοδική κλίση. Σε βαθμό που θα ξαφνιάσει… Μείνετε συντονισμένοι γιατί θα χρειαστεί να κάνουμε τακτικές αναφορές στον νέο παίκτη από την Ινδία. Ο κόσμος αλλάζει, η μοτοσυκλέτες αλλάζουν, οι κανόνες αλλάζουν. Όλα αυτά δημιουργούν έδαφος για νέους πρωταγωνιστές και η Royal Enfield θα είναι ένας από αυτούς.

4

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO