Είναι σίγουρο ότι άργησε. Πολλοί θα ήθελαν μια μικρομεσαία Travel enduro από την KTM, ίσως και πάνω από δέκα χρόνια.
Δεν την πρόσφεραν με τον ισχυρότερο μονοκύλινδρο που έχουν στην γκάμα τους, αλλά για το 2019 το αυστριακό εργοστάσιο με τις «κεφάτες» μοτοσυκλέτες μας την έδωσε.
Με λιγότερα από διακόσια κιλά βάρος – 189 κιλά ανακοινώνουν με 95 ίππους από τον δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα να τα επιταχύνουν – η 790 Adventure θα έρθει για να ανακατέψει ή και να καθορίσει αυτό που θα γίνει στο άμεσο μέλλον στην κατηγορία των “μεσαίων κυβισμού Adventure/Touring”.
Η αυστριακή εταιρεία θα την διαθέσει σε δυο εκδόσεις, την 790 Adventure και την 790 Adventure R. Η R είναι η πιο χωματερή αν και οι διαστάσεις των τροχών είναι κοινές και για τις δυο εκδόσεις. 21 ίντσες εμπρός, 18 πίσω.
H R όμως έχει μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις της ( 240 χιλιοστά εμπρός και πίσω, αντί των 200 της άλλης) με το ύψος της σέλλας στα 880 χιλιοστά αντί των 850/830 της ρυθμιζόμενης της “ασφάλτινης” Adventure 790. Σημαντική διαφορά ανάμεσα στις δυο εκδόσεις είναι και αυτή που αφορά το πιρούνι με την R να έχει καλάμια με διάμετρο 48 χιλιοστών αντί των 43 της “ασφάλτινης”.
To ρεζερβουάρ χωράει 20 λίτρα ενώ τα συστήματα υποβοήθησης του αναβάτη χρησιμοποιούν τις κορυφαίες εκδόσεις hardware – Bosch 9.1MP η μονάδα του – με λειτουργία cornering ABS, off – road, και με δυνατότητα απενεργοποίησης.