Ειδήσεις Moto

Επιτέλους έρχεται! Όλες οι πληροφορίες.

Το βλέπουμε εδώ και τρία χρόνια και αναρωτιόμαστε. Πότε θα βγει? Θα είναι όπως το βλέπουμε ή θα αλλάξει όταν βγει στην παραγωγή? Ήρθε λοιπόν η ώρα να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα.

Το ΤΕΝΕRE 700 θα είναι όπως μας το έχουν δείξει μέχρι τώρα. Ένα πραγματικό on-off που μπορεί να φτάσει σε κάθε άκρη του πλανήτη χωρίς να φοβάται μεγάλες ερήμους και δύσβατα μονοπάτια αφού έχει ήδη δοκιμαστεί στα πιο αφιλόξενα τερέν του πλανήτη και ανταπεξήλθε κάτω από κάθε είδους κλιματικές συνθήκες. Το οδήγησαν δοκιμάζοντας τα όρια του θρυλικοί αναβάτες του Dakarόπως o Stephane Peterhansel. Ανταποκρίθηκε παντού και ενθουσίασε τους δεκάδες έμπειρους αναβάτες που συμμετείχαν στην παγκόσμια δοκιμή του. Ήρθε λοιπόν η ώρα να βγει στην παραγωγή και θα αρχίσει να πωλείται το δεύτερο εξάμηνο του 2019.

02

Η επιτυχία του θεωρείται εξασφαλισμένη. Η συνταγή έχει συνδυασμό υλικών με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Χωρίς περιττά βάρη η νέα Tenere δεν είναι απλά μια τουριστική μοτοσυκλέτα που μπορεί να περάσει από έναν χωματόδρομο. Με διαδρομές αναρτήσεων 210mm μπροστά και 200mm πίσω και ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 240mm φαίνεται ξεκάθαρα ποιος είναι ο προσανατολισμός της. Πρόσθετη επιβεβαίωση αποτελούν και οι διαστάσεις των ακτινωτών τροχών που είναι 21’’ μπροστά και 18΄΄ πίσω, με λάστιχα Pirelli Scorpion Rally STR.

06

Η σέλα οπτικά δεν δείχνει πολύ άνετη για συνεπιβάτη, αλλά φαίνεται ιδανική για “χωμάτινη” οδήγηση με τον αναβάτη είτε καθιστό είτε όρθιο. Το ύψος της σέλας είναι στα 880mm. Και η TFT οθόνη των ψηφιακών οργάνων είναι τοποθετημένη σε θέση που να επιτρέπει στον αναβάτη να την βλέπει είτε κάθεται είτε οδηγεί όρθιος. Υπάρχει δε και αναμονή για βάση GPS.

 Ο αποδεδειγμένα αξιόπιστος δικύλινδρος κινητήρας, προέρχεται από τα MT7/ Tracer 700 και έχει προσαρμοστεί κατάλληλα για να εξασφαλίσει εκτός των άλλων την δυνατότητα κάλυψης μεγάλων αποστάσεων με υψηλές ταχύτητες. Ο κυβισμός, ό όγκος και το βάρος του κινητήρα δείχνουν να είναι ιδανικά για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. Τα 689 κυβικά αποδίδουν στο Tenere 54 kw στις 9000 στοφές αντί για 55 kw (74,8 ίππους) που έχει το Tracer 700 στις ίδιες στροφές. Η ροπή παραμένει ακριβώς η ίδια (68.0Nm @ 6,500 rpm)  αλλά η YAMAHA υπόσχεται πολύ γραμμική απόδοση και χαμηλή κατανάλωση. Με το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων θα έχει αυτονομία για περισσότερα από 350χλμ οπότε η κατανάλωση υπολογίζεται κοντά στα 4,5l/100km.

15

Το πλαίσιο είναι διπλό σωληνωτό από ατσάλι και έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις σύνθετες απαιτήσεις του Tenere.Το πιρούνι είναι Upside down 43mm με διαδρομή όπως ήδη είπαμε 210mm ενώ η πίσω ανάρτηση θα ρυθμίζεται με ιδιαίτερη ευκολία. Δύο δισκόφρενα διαμέτρου 282mm μπροστά και ένα 245mm πίσω θα φροντίζουν για την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας που σχεδιάστηκε να κάνει πολλά χιλιόμετρα στο χώμα, γι αυτό το ABS διαθέτει και επιλογή πλήρους απενεργοποίησης.

Για την γεωμετρία του πλαισίου δεν ανακοινώθηκαν πολλά. Το μεταξόνιο είναι 1590mm αλλά δεν ξέρουμε ακόμη ούτε την γωνία Κάστερ ούτε το ίχνος. Το βάρος του Tenere 700 με υγρά θα φτάνει τα 205 κιλά αν και περιμέναμε να είναι μικρότερο. Αυτό όμως που φαίνεται ότι θα κάνει την διαφορά είναι η τιμή του, που φαίνεται ότι θα κρατηθεί όπως ακούσαμε κάτω από τα 10000€.

09

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok