Έτοιμη η Michelin για την πρόκληση του Sachsenring

Συντάκτης: MotorSite
Εμφανίσεις: 478

Λόγω της νέας ασφάλτου που τοποθετήθηκε

H Michelin κατευθύνεται στο Sachsenring της Γερμανίας για μία νέα πρόκληση: τον αγώνα GoPro Motorrad Grand Prix Deutschland, που βρίσκεται στη μέση της σεζόν του MotoGP™ του 2017.

Michelin MotoGP Sachsenring 10Η πίστα των 3.671μ. του Sachsenring με τις 10 αριστερές στροφές, που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος της, αποτελεί μία μοναδική πρόκληση. Ο φετινός αγώνας θα είναι ακόμα πιο δύσκολος για τη Michelin και τις ομάδες που θα αγωνιστούν, λόγω της νέας ασφάλτου που τοποθετήθηκε νωρίτερα μέσα στη φετινή χρονιά. Δυστυχώς, λόγω των περιορισμών θορύβου που υπάρχουν στην πίστα ήταν αδύνατο να διεξαχθούν δοκιμές με τις μοτοσικλέτες του MotoGP πριν τον αγώνα, συνεπώς οι ομάδες και η Michelin πηγαίνουν στη Γερμανία με ελάχιστα δεδομένα, όσον αφορά την ποιότητα της ασφάλτου. Από τεχνικής πλευράς, η σχεδίασή της έχει γρήγορες αριστερές στροφές που σημαίνει ότι χρειάζεται ένα κατάλληλο Michelin MotoGP Sachsenring 11ελαστικό, ειδικά για τη συγκεκριμένη απαιτητική πίστα. Η Michelin θα προσφέρει ένα ασύμμετρο εμπρός και πίσω slick ελαστικό σε μαλακή, μεσαία και σκληρή γόμα που θα διαθέτει πιο σκληρή γόμα στην αριστερή πλευρά του πέλματος για να ανταπεξέλθει στη πίεση και τη φθορά, ενώ η δεξιά πλευρά θα έχει πιο μαλακή γόμα για να θερμαίνεται πιο γρήγορα και να παρέχει τις ιδανικές επιδόσεις στις τρεις δεξιές στροφές της πίστας.

Michelin MotoGP Sachsenring 12Η πίστα βρίσκεται στο Hohenstein-Ernstthal κοντά στο Chemnitz της Σαξωνίας της Γερμανίας και φιλοξένησε τον πρώτο της αγώνα το 1927. Τότε, η σχεδίαση της περιλάμβανε τους δημόσιους δρόμους, όπως του χωριού του Hohenstein-Ernstthal. Το 1937, η εκδήλωση πήρε το όνομα “Sachsenring”. Οι αγώνες συνεχίστηκαν στους δημόσιους δρόμους, παρά τις διεθνείς διαμάχες για να σταματήσουν και τις ακυρώσεις που έλαβαν χώρα λόγω θεμάτων ασφάλειας μέχρι τις αρχές του 1990, όταν και πραγματοποιήθηκε ο τελευταίος αγώνας σεMichelin MotoGP Sachsenring 13δημόσιο δρόμο. Η τελευταία έκδοση της πίστας του Sachsenring είναι η προσχεδιασμένη κατασκευή της όπου και φιλοξένησε τον πρώτο αγώνα Grand Prix μοτοσικλετών το 1998 και έκτοτε φιλοξενεί τον Γερμανικό αγώνα, με τον φετινό αγώνα να είναι ο 20ος που διεξήχθη ποτέ. Οι θεατές του Σαββατοκύριακου συνήθως ξεπερνούν τους 200.000 και, παρόλο που δεν μπορούν να φθάσουν τα νούμερα των 480.000 θεατών στις καλές εποχές του 1950, παραμένει ένας από τους πιο δημοφιλής αγώνες με μεγάλη προσέλευση θεατών κι αποτελεί μια μοναδική εμπειρία που δεν την συναντάς πουθενά αλλού.

Ο περσινός αγώνες διεξήχθη σε μεικτές συνθήκες, αφού ξεκίνησε με συνθήκες βροχής αλλά προοδευτικά άρχισε να στεγνώνει η άσφαλτος, αναγκάζοντας τους οδηγούς να Michelin MotoGP Sachsenring 14υπολογίσουν το πότε θα αποφασίσουν να αλλάξουν από ελαστικά βροχής σε slicks για να έχουν καλύτερες επιδόσεις. Όσον αφορά τις καιρικές συνθήκες, σαν ασφαλιστική δικλίδα, θα είναι διαθέσιμα τα ελαστικά MICHELIN Power Rain σε μαλακή και μεσαία γόμα.
Οι προετοιμασίες για τον αγώνα των 30 γύρων της Κυριακής θα ξεκινήσουν με τα δύο σκέλη των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής, και θα ακολουθήσουν άλλα δύο το Σάββατο πριν από τις κατατακτήριες δοκιμές για τον αγώνα. Ο αγώνας του Sachsenring είναι προγραμματισμένος να ξεκινήσει στις 14:00 το μεσημέρι και θα σημάνει το μέσον της σεζόν και ενός εντατικού προγράμματος τεσσάρων αγώνων μέσα σε πέντε εβδομάδες.

Piero Taramasso – Michelin Motorsport Two-Wheel Manager:
«Το Sachsenring ήταν πάντα μία απαιτητική πίστα λόγω της σχεδίασής της και αυτή τη χρονιά έχουμε άλλη μία πρόκληση, μιας και έχει τοποθετηθεί νέα άσφαλτος. Δεν έχουμε καθόλου δεδομένα σχετικά με την άσφαλτο, καθώς δεν ήταν δυνατό να κάνουμε δοκιμές σε Michelin's MotoGP logoαυτή λόγω των περιορισμών, συνεπώς θα πάμε ελαφρώς στα τυφλά. Είμαστε σίγουροι ότι έχουμε τα ελαστικά που θα δουλέψουν καλά στη νέα άσφαλτο και έχουμε ετοιμάσει γόμες σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε. Τα slick ελαστικά θα είναι ασύμμετρης σχεδίασης για το εμπρός και το πίσω με σκληρότερη γόμα στην αριστερή πλευρά – όπως και πέρυσι – κι αυτό για να ανταπεξέλθουν με τη σχεδίαση της πίστας. Οι μοτοσικλέτες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο σε κλίση στην αριστερή τους πλευρά σε αυτή την πίστα, συνεπώς το Sachsenring χρειάζεται ένα πολύ εξειδικευμένο ελαστικό με μια δεξιά πλευρά που θα θερμαίνεται γρήγορα, για να διασφαλίζει ότι οι οδηγοί θα έχουν καλή πρόσφυση σε όλο της το μήκος. Επίσης, είναι δεδομένο ότι μπορεί να υπάρξουν ασταθείς καιρικές συνθήκες, όπως πέρυσι που στην εκκίνηση ξεκινήσαν με βροχή και στη συνέχεια η πίστα άρχισε να στεγνώνει, συνεπώς χρησιμοποιήθηκαν πολλά ελαστικά σε αυτό τον αγώνα για να υπάρξουν καλές επιδόσεις».