fbpx
Η νέα Ford Mustang Mach 1 στην Ευρώπη

H πιο οδηγοκεντρική Mustang που κατασκευάστηκε ποτέ

Η Ford ανακοίνωσε ότι η περιορισμένης παραγωγής Mustang Mach 1 θα είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Πραγματοποιώντας το ντεμπούτο της στο Goodwood SpeedWeek που έλαβε χώρα στο West Sussex της Μ. Βρετανίας μπροστά σε ένα παγκόσμιο εικονικό κοινό, η Mustang Mach 1 είναι η πιο οδηγοκεντρική έκδοση παραγωγής του μοντέλου που διατίθεται στο Ευρωπαϊκό κοινό.

FordMustangMach1_03

Για να γιορτάσει την πρεμιέρα της Mustang Mach 1, η Ford δημιούργησε μια διαδραστική εμπειρία – την πρώτη του είδους σε παγκόσμιο επίπεδο - μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους σύντομο βίντεο χρησιμοποιώντας τη σχετική διαδικτυακή εφαρμογή. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν το χρώμα της Mach 1 και τις γωνίες της κάμερας που οι ίδιοι επιθυμούν για να δημιουργήσουν ένα μοναδικό, σύντομο βίντεο το οποίο μπορούν να μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η εφαρμογή προσφέρει επίσης στους χρήστες μια εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας, επιτρέποντάς τους να «τοποθετήσουν» μία ψηφιακή Mustang Mach 1 σε πραγματικό περιβάλλον.

Δείτε την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας μέσα από το link https://fordmustangmach1ar.com

 ή  σκανάροντας με το κινητό σας το παρακάτω QR Code

FordMustangMach1_04

Το μυώδες V8 σπορ μοντέλο

Η Mustang Mach 1 φιλοξενεί μια έκδοση του 5λιτρου, αλουμινένιου V8 βενζινοκινητήρα της Ford με απόδοση 460 ίππων που έχει τροποποιηθεί προσφέροντας βελτιωμένη απόδοση τόσο για χρήση στην πίστα, όσο και στο δρόμο.

Με φιλτροχωάνη ανοιχτού τύπου (Open Air Induction System), πολλαπλή εξαγωγής και πεταλούδα 87 mm από την Mustang Shelby GT350 που διατίθεται από την Ford στη Β. Αμερική, αυξάνεται η ελεύθερη ροή αέρα στον κινητήρα. Η βελτιωμένη αναπνοή του V8 λειτουργεί σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο λογισμικό διαχείρισης του κινητήρα και έναν συνδυασμό έμμεσου και άμεσου ψεκασμού χαμηλής και υψηλής πίεσης του καυσίμου αντίστοιχα για καλύτερη ευστροφία – η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου ξεκινά στις 7.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 7.500 σ.α.λ και η μέγιστη ροπή των 529 Nm στις 4.600 σ.α.λ.

Ένα βοηθητικό ψυγείο λαδιού, το οποίο προέρχεται επίσης από τη Shelby GT350, συνεργάζεται με ένα νέο φίλτρο εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη ροή του λαδιού – και κατ’ επέκταση κορυφαία απόδοση σε υψηλά φορτία. Το σύστημα εξαγωγής Active Valve Performance της νέας Mach 1 διαθέτει τετραπλές απολήξεις με διάμετρο 4,5 ιντσών ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον μοναδικό ήχο του V8 κινητήρα της Ford.

FordMustangMach1_05

Στο σύστημα μετάδοσης η Mustang Mach 1 προσφέρει δύο επιλογές που στόχο έχουν τη μεγιστοποίηση της απόδοσης αλλά και των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου στην πίστα. Το χειροκίνητο και 6-τάχυτο κιβώτιο TREMEC 3160 χρησιμοποιεί έναν συμπλέκτη με δύο δίσκους που ανταπεξέρχεται με επιτυχία στο αυξημένο φορτίο τόσο στις γρήγορες αλλαγές όσο και σε εκείνες που πραγματοποιούνται σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής του V8 κινητήρα κατά την οδήγηση στην πίστα. Το κιβώτιο συνδυάζεται με σύστημα rev-matching, γεγονός που μεγιστοποιεί την απόδοση και τον «fun-to-drive» χαρακτήρα του μοντέλου στη σπορ οδήγηση.

Το προηγμένο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford που αποτελεί τη δεύτερη επιλογή διαθέτει έναν αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής και μοναδικές για την περίσταση ρυθμίσεις που βελτιστοποιούν την καμπύλη ροπής, τον χαρακτήρα των αλλαγών ταχυτήτων αλλά και συνολικά την απόδοση. Ένα δεύτερο ψυγείο αέρα-λαδιού αυξάνει την ικανότητα ψύξης κατά 75% σε συνθήκες οδήγησης με αυξημένο φορτίο.

Τόσο η χειροκίνητη όσο και η αυτόματη έκδοση διαθέτουν ένα πρόσθετο σύστημα ψύξης του πίσω άξονα που υποστηρίζει τον οδηγό στη σπορ οδήγηση στην πίστα. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βελτιώνει την πρόσφυση τόσο στην ευθεία όσο και στις εξόδους των στροφών.

Δείτε το βίντεο της νέας Mustang Mach 1 :

Έτοιμη για αγώνες

Η Mustang Mach 1 διαθέτει μια σειρά αεροδυναμικών αλλαγών που εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη σε απόδοση αλλά και μια χαρακτηριστική εμφάνιση που αποτίει φόρο τιμής στο σχεδιασμό των Mustang των προηγούμενων γενιών.

Το ειδικά διαμορφωμένο εμπρός μέρος περιλαμβάνει μια νέα άνω γρίλια δύο τμημάτων, νέο splitter και κάτω γρίλια, καθώς και διαφορετικές πλευρικές, που σε συνδυασμό συμβάλλουν στη βελτίωση της ψύξη και της αεροδυναμικής απόδοσης του οχήματος.

Η Mustang Mach 1 παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη κατά 22% από την Mustang GT, αφενός χάρη στο νέο σχεδιασμό του διαχύτη αέρα στο πίσω μέρος που προέρχεται από την Mustang Shelby GT500 η οποία διατίθεται στη Β. Αμερική, αφετέρου χάρη στη μακρύτερη ποδιά κάτω από τον κινητήρα, η οποία διαθέτει ειδικά πτερύγια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα στα φρένα του αυτοκινήτου. Το εμπρός splitter έχε σχεδιαστεί ώστε να παράγεται αυξημένη κάθετη δύναμη για ακόμη καλύτερη πρόσφυση στην πίστα, ενώ την ίδια στιγμή η μονή πίσω αεροτομή έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις αεροδυναμικές απαιτήσεις του εμπρός μέρους για τέλεια ισορροπία ανάμεσα στους δύο άξονες.

FordMustangMach1_06

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι μοναδική έχοντας ως γνώμονα της υψηλές απαιτήσεις κατά την οδήγηση στην πίστα. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση MagneRide®  ελέγχει ηλεκτρονικά το μαγνητο-ροϊκό υγρό που βρίσκεται στα αμορτισέρ ώστε να ανταποκρίνεται σε πραγματικό χρόνο στις μεταβαλλόμενες οδικές συνθήκες. Η ανάρτηση έχει διαφορετικό καλιμπράρισμα για βέλτιστη απόδοση με πιο σκληρά εμπρός ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκούς. Επιπρόσθετα, η νέα ρύθμιση του τιμονιού EPAS, σε συνδυασμό με τα υποπλαίσια και τους βραχίονες της ανάρτησης που προέρχονται από τις Mustang Shelby GT350 και GT500, συμβάλουν ώστε η Mach 1 να διαθέτει ένα σύστημα διεύθυνσης με την καλύτερη απόκριση σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη Mustang έχει διατεθεί στην Ευρώπη.

Η νέα Mustang Mach 1 εξοπλίζεται με αλουμινένιες ζάντες με 5 μπράτσα, διάμετρο 19 ίντσες και μεγαλύτερο κατά 0,5 ίντσες πλάτος εμπρός και πίσω, οι οποίες συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πίστα.

FordMustangMach1_07

Η κληρονομία της Mustang Mach 1

Η Mustang Mach 1 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1969 αναβαθμίζοντας την απόδοση της Mustang GT με μία σειρά βελτιώσεων που περιλάμβαναν πιο ισχυρούς V8 κινητήρες, ειδικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση και μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία Η πρώτη γενιά της Mach 1 πέτυχε 295 ρεκόρ ταχύτητας και αντοχής στο Bonneville Salt Flats, με πολλές αγωνιστικές ομάδες να κερδίζουν διαδοχικά μαζί της το πρωτάθλημα στο θεσμό SCCA Manufacturer’s Rally Championships το 1969 και το 1970. Νέες ή ανανεωμένες εκδόσεις του μοντέλου παρουσιάστηκαν το 1971, το 1974 και το 2003. Από το 1969 μέχρι σήμερα έχουν παραχθεί περισσότερα από 300.000 αντίτυπα της Mustang Mach 1.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.