Η Honda από Σεπτέμβριο μας βάζει στην πρίζα

Το Hondae έρχεται στην Ελλάδα με αυτονομία 222 χλμ.

 

Το νέο Honda e αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο, μία άφιξη που συμπίπτει με την εφαρμογή του νέου περιβαλλοντικού νόμου ο οποίος παρέχει επιδότηση, ύψους έως 6.000 ευρώ, για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος (BEV).

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την βασική και την Advance, οι τιμές του πολυαναμενόμενου Honda e, διαμορφώνονται στα 30.186€ τελική λιανική τιμή με επιδότηση για τη βασική έκδοση και στα 34.274€ τελική λιανική τιμή με επιδότηση για την έκδοση Advance.

Model

Λιανική Προ Φόρων

Ανώτατη Λιανική Τιμή

Επιδότηση

Τελική Λιανική Τιμή με επιδότηση

Honda e

29.024

35.990

20% - 5.804

30.186

Honda e Advance 16’’

31.444

38.990

15% - 4.716

34.274

Honda e Advance 17’’

31.444

38.990

15% - 4.716

34.274

Το Honda e προσφέρει την πιο ολοκληρωμένη γκάμα βοηθημάτων οδηγού στην κατηγορία του, για μέγιστη ασφάλεια όταν κινείται σε πολυσύχναστους δρόμους. Τρεις νέες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν την ασφάλεια του Honda e είναι οι εξής: Collision Mitigation Throttle Control, που αποτρέπει την απότομη εκκίνηση προς τα εμπρός ή με όπισθεν αν υπάρχει κάποιο εμπόδιο, Low Speed Brake Function που εφαρμόζει πίεση πέδησης έκτακτης ανάγκης κατά την οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα και Lead Car Departure Notification System που ειδοποιεί τον οδηγό όταν το προπορευόμενο όχημα αρχίσει να κινείται.

Honda e_03

Ένα ακόμα νέο στοιχείο είναι το Honda Parking Pilot που παρέχει περαιτέρω υποστήριξη στον οδηγό, παρακολουθώντας χώρους στάθμευσης και επισημαίνει στις οθόνες HMI μία κατάλληλη θέση για να ξεκινήσει η υποβοήθηση στάθμευσης.

Ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας, συμπαγείς διαστάσεις, κύκλος στροφής 4,3m, κατανομή βάρους 50:50 και χαμηλό κέντρο βάρους χαρίζουν στο αυτοκίνητο ένα σπορ και δυναμικό χαρακτήρα. Το αποτέλεσμα είναι μία αθόρυβη, ομαλή και απολαυστική οδήγηση με άμεση επιτάχυνση για άνετη οδήγηση σε κυκλοφοριακά επιβαρυμένους δρόμους. Εκτός από το Single Pedal Control, το Honda e also έχει δύο προγράμματα λειτουργίας (drive modes) Normal, για άνετη, αθόρυβη οδήγηση στην πόλη και Sport, για ταχύτερη απόκριση.

Το προηγμένο σύστημα ηλεκτροκίνησης χρησιμοποιεί αξιόπιστες τεχνολογίες της Honda με ικανότητα ταχείας φόρτισης για τις απαιτήσεις των καθημερινών μετακινήσεων. Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία 35,5 kWh προσφέρει αυτονομία 222 km (WLTP), με το 80% της πλήρωσης να επιτυγχάνεται σε μόλις 30 λεπτά ταχείας φόρτισης. Ένα μοναδικό σύστημα θερμικής διαχείρισης βελτιστοποιεί τη φόρτιση της μπαταρίας στις υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, ώστε το αυτοκίνητο να διατηρεί τη βέλτιστη αυτονομία, επιτρέποντας παράλληλα συχνότερες ταχείες φορτίσεις DC.

Το Honda e βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος της στρατηγικής ‘Electric Vision’ για την Ευρώπη, που αντιπροσωπεύει τη δέσμευση για μία πιο βιώσιμη γκάμα μοντέλων. Αυτή τη τολμηρή φιλοδοξία της Honda θέλει όλα τα mainstream μοντέλα της μάρκας να έχουν εξηλεκτριστεί στην Ευρώπη μέχρι το 2022, τρία χρόνια νωρίτερα από το στόχο που είχε τεθεί για το 2025, επιβεβαιώνοντας την αυτοπεποίθηση της μάρκας στην αξιόπιστη ηλεκτρική και υβριδική τεχνολογία των συστημάτων της.

Honda e_04

Στο πλαίσιο αυτού του επιταχυνόμενου σχεδίου, 6 εξηλεκτρισμένα μοντέλα θα λανσαριστούν τους επόμενους 36 μήνες, μεταξύ των οποίων το Honda e, το νέο αποκλειστικά υβριδικό Jazz, ένα κομψό SUV και ένα ακόμα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία. Το νέο λογότυπο της Honda ‘e: Technology’ θα συγκεντρώσει όλα τα εξηλεκτρισμένα προϊόντα της υπό την ομπρέλα μιας κοινής παγκόσμιας ονομασίας. Πριν τον ευρωπαϊκό στόχο εξηλεκτρισμού για το 2022, η Honda θα επεκτείνει τη χρήση του υβριδικού συστήματος δύο μοτέρ e:HEV σε ολόκληρη τη γκάμα οχημάτων Honda στην Ευρώπη, ξεκινώντας με την επόμενη γενιά Jazz, που θα διατίθεται από το καλοκαίρι του 2020.

Honda e_05

Σχεδιασμένο για δυναμικές επιδόσεις

Οι μηχανικοί της Honda έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στη βελτίωση του πλαισίου ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει την εμπειρία πίσω από το τιμόνι. Για το συνολικό μήκος του (3.895mm), το αυτοκίνητο είναι σχετικά φαρδύ (1.750mm), ενώ οι κοντοί πρόβολοι μπροστά και πίσω του προσδίδουν στιβαρότητα. Καθώς η μπαταρία τοποθετείται κάτω από το πάτωμα, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου είναι 500mm από το έδαφος, ώστε σε συνδυασμό με την κατανομή βάρους 50:50 να διασφαλίζεται αξιόπιστη ευστάθεια και ευέλικτη συμπεριφορά.

Στο σπορ οδηγικό χαρακτήρα που συνδυάζεται με αβίαστες επιδόσεις συμβάλει η μετάδοση ισχύος στους πίσω τροχούς. Το ενεργό σύστημα διεύθυνσης Variable Gear Ratio (VGR) της Honda με 3,1 στροφές από τέρμα σε τέρμα ενισχύει τις σπορ επιδόσεις. Το VGR λειτουργεί μεταβάλλοντας το λόγο υποπολλαπλασιασμού σε σχέση με τη γωνία διεύθυνσης. Στο ταξίδι ή στις υψηλές ταχύτητες, το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης παρέχει αυτοπεποίθηση στις αλλαγές λωρίδων και βελτιώνει την οδηγική ασφάλεια. Αυτό, σε συνδυασμό με το στενό υποπλαίσιο, την πλατφόρμα μικρού EV και τα συμπαγή εξαρτήματα, επιτρέπει κύκλο στροφής μόλις 4,3m, διασφαλίζοντας ότι το Honda e είναι εξαιρετικά ευέλικτο στους μικρούς δρόμους των πόλεων.

Honda e_06

Single Pedal Control System & Drive Mode

Το Honda e προσφέρει επίσης Single Pedal Control System για βελτιωμένη απόδοση σε συνθήκες πόλης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει ομαλά, να επιβραδύνει και να σταματά το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού.

Το Single Pedal Control System αυξάνει την οδηγική απόλαυση και άνεση σε περιβάλλον πόλης. Ο γραμμικός έλεγχος επιβράδυνσης που προσφέρει αυτή η τεχνολογία αυξάνει την ευελιξία απόκρισης, με αποτέλεσμα μία πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία. Καθώς μειώνεται η συχνότητα χρήσης των πεντάλ του γκαζιού και του φρένου, ο οδηγός οδηγεί πιο άνετα στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης με συνεχή ‘σταμάτα/ξεκίνα’.

Το Single Pedal Control System προσφέρει επίσης αυξημένη ευστάθεια, κυρίως στη φάση της επιβράδυνσης, παρέχοντας τον οδηγό αυξημένο έλεγχο και πιο ομαλή προοδευτικότητα στις στροφές ακόμα και στο χιόνι.

Ηλεκτροκινητήρας υψηλών επιδόσεων

Το Honda e χρησιμοποιεί καταξιωμένες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης της Honda. Ο ηλεκτροκινητήρας υψηλών επιδόσεων παρέχει εξαιρετική αίσθηση ροπής, αν και είναι από τους πιο συμπαγείς στην κατηγορία. Η έκδοση Honda e Advance αποδίδει έως 154 PS (113kW) και εντυπωσιακή ροπή 315Nm – αρκετή για να επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100km/h σε 8,3 δευτερόλεπτα. Η βασική έκδοση 136 PS (100kW) του Honda e, με την ίδια απόδοση ροπής, επιταχύνει στα 100km/h σε 9,0 δευτερόλεπτα.

Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου 35,5 kWh συμβάλλει σε μία εξαιρετική ισορροπία χαμηλού βάρους, ικανότητας ταχείας φόρτισης 80% σε 30 λεπτά, και αυτονομίας έως 222 km (WLTP) στη βασική έκδοση Honda e. Το Honda e Advance με προαιρετικές ζάντες 17” πετυχαίνει αυτονομία 210 km (WLTP).

Honda e_07

Προηγμένη μπαταρία υψηλής απόδοσης με ταχεία φόρτιση

Λανσάρει μία λειτουργία ‘ταχείας φόρτισης’ που προσφέρει μέχρι το 80% της αυτονομίας σε μόλις 30 λεπτά, χρησιμοποιώντας ένα ταχυφορτιστή CCS2 DC. Σε συνδυασμό με μία πλήρη αυτονομία 222 km (WLTP), η ικανότητα ταχείας φόρτισης του προηγμένου συστήματος κίνησης είναι πολύ πρακτική για τις απαιτήσεις καθημερινών μετακινήσεων στην πόλη.

Για απόλυτη ευελιξία φόρτισης, η αξιόπιστη, υψηλής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου 35,5 kWh μπορεί να φορτίζεται είτε μέσω ενός ταχυφορτιστή CCS2 DC ή μιας πρίζας Τύπου 2 AC. Η δεύτερη φορτίζει πλήρως το αυτοκίνητο σε 4,1 ώρες, με παροχή 7,4 kW. Η μπαταρία είναι υγρόψυκτη και θερμαινόμενη για διατήρηση μιας βέλτιστης θερμικής κατάστασης.

Honda Power Charger

Το σύστημα οικιακής φόρτισης Honda Power Charger θα συνδέεται εύκολα με τα ηλεκτρικά οχήματα Honda, ενώ οι ιδιοκτήτες θα συνδέονται απομακρυσμένα μέσω του smartphone τους.

Το σύστημα αποτελείται από μία μονάδα φόρτισης 7,4 kW που θα τοποθετείται σε τοίχο ή πυλώνα. Χρησιμοποιώντας μία σύνδεση Τύπου 2 AC, οι ιδιοκτήτες του Honda e θα μπορούν να το φορτίζουν πλήρως σε 4,1 ώρες (από τη στιγμή που εμφανίζεται η ένδειξη χαμηλής φόρτισης στο ταμπλό), με παροχή 32 αμπέρ.

Η Vattenfall, κορυφαίος πάροχος ανανεώσιμης ενέργειας στην Ευρώπη, θα επιβλέπει την εγκατάσταση οικιακών σημείων φόρτισης Honda Power Charger, μέσω προτιμώμενων εργολάβων σε Μ. Βρετανία και Γερμανία, ενώ προσεχώς θα ανακοινωθούν λύσεις εγκατάστασης για άλλες αγορές.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.