Με αυτονομία 600 χλμ ισχύ 465 ίππων και ροπή 830Nm 

Για πρώτη φορά μετά από 55 χρόνια, η Ford διευρύνει την οικογένεια Mustang με την πρώτη, πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E. Το ολοκαίνουργιο αυτό μοντέλο συμβολίζει την αρχή μιας νέας, ηλεκτρικής εποχής για την Ford αποτελώντας ένα από τα 14 στο σύνολο ηλεκτροκίνητα οχήματα που θα παρουσιάσει η εταιρεία στην αγορά της Ευρώπης έως τα τέλη του 2020.

Η Mustang Mach-E GT προσφέρει τις συγκινήσεις για τις οποίες φημίζεται η Mustang έχοντας ως στόχο να εξασφαλίζει επιτάχυνση 0 -100 km/h σε λιγότερο από 5 δλ. με προβλεπόμενη απόδοση 465 ίππων (342 kW) και ροπή 830 Nm, στοχεύοντας σε αυτονομία έως και 600 km στο πλαίσιο του πρωτοκόλλου WLTP.

Ford Mustang Mach E_03

Ενσωματωμένες λύσεις για τη φόρτιση του οχήματος καθοδηγούν τους πελάτες στους πλησιέστερους δημόσιους σταθμούς, προτείνοντας σημεία φόρτισης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και παρέχοντας πρόσβαση σε πάνω από 125.000 σημεία του Δικτύου Φόρτισης FordPass σε 21 χώρες σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Όταν έρθει στην αγορά στα τέλη του 2020, η Mustang Mach-E θα διατίθεται με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας (standard range και extended range) είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς είτε με τετρακίνηση μέσω της χρήσης ηλεκτροκινητήρων σταθερού μαγνήτη. Στην έκδοση extended range και κίνηση στους πίσω τροχούς, η Mustang Mach‑E αναμένεται να εξασφαλίζει με μια φόρτιση ηλεκτρική αυτονομία έως και 600 km, σύμφωνα με το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP). Το μοντέλο με την ίδια μπαταρία και κίνηση σε όλους τους τροχούς αναμένεται να αποδίδει ισχύ 337 ίππων (248 kW) και ροπή 565 Nm.

Ford Mustang Mach E_04

Η Ford θα προσφέρει επίσης μία ειδική έκδοση υψηλών επιδόσεων. Η Mustang Mach-E GT προβλέπεται να ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0 -100 km/h σε χρόνο μικρότερο των 5 δλ., αποδίδοντας προβλεπόμενη ισχύ 465 ίππων (342 kW) και ροπή 830 Nm.

Θα διαθέτει τρία μοναδικά προφίλ οδήγησης – τα Whisper, Engage και Unbridles – με το καθένα να προσφέρει διαφορετικά χαρακτηριστικά στη συμπεριφορά του οχήματος, και κατ’ επέκταση μία ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης και αισθήσεων.

Με το λανσάρισμα του οχήματος, η Ford θα προσφέρει στη νέα Mach-E 4 ένα σύστημα τετρακίνησης που θα μεταφέρει τη ροπή ανεξάρτητα στον εμπρός και πίσω άξονα εξασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό εντυπωσιακή επιτάχυνση και βελτιωμένο έλεγχο της δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος έναντι της έκδοσης με κίνηση στους πίσω τροχούς.

Ford Mustang Mach E_05

Χρησιμοποιώντας τη νέα, πλήρως ηλεκτρική πλατφόρμα της Ford που επιτρέπει την εγκατάσταση της μπαταρίας στο εσωτερικό, στο κάτω μέρους του αμαξώματος. Η Mustang Mach-E επιφυλάσσει μία ακόμα έκπληξη κάτω από το εμπρός καπό της: πρόκειται για ένα χώρο αποθήκευσης αντικειμένων με σύστημα απορροής υδάτων. Με αποθηκευτική ικανότητα 100 λίτρων, ο εμπρός αποθηκευτικός χώρος είναι αρκετά μεγάλος για τη μεταφορά μιας αντίστοιχου μεγέθους χειραποσκευής. Διαθέτοντας σύστημα αποστράγγισης του νερού, ο συγκεκριμένος χώρος είναι ιδανικός και για τη μεταφορά βρεγμένου ή λασπωμένου σπορ εξοπλισμού - από ρούχα μέχρι ορειβατικά μποτάκια, έως και αντικείμενα που χρησιμοποιεί κανείς στην παραλία.

Ford Mustang Mach E_06

Εκτός από τον εμπρός αποθηκευτικό χώρο, ο πίσω προσφέρει χωρητικότητα που φτάνει τα 402 λίτρα. Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, η Mustang Mach-E παρέχει 1.420 λίτρα, τιμή παραπάνω από επαρκής για αποσκευές, εξοπλισμό κάμπινγκ ή ο,τιδήποτε άλλο θέλει κανείς να μεταφέρει.

Το εσωτερικό της Mustang Mach-E ενσαρκώνει ένα μίγμα μοντέρνας σχεδίασης και έξυπνης λειτουργικότητας. Ένα προαιρετικό και προηγμένο σε δυνατότητες σύστημα ήχου της Bang & Olufsen  περιλαμβάνει ενσωματωμένα ηχεία που μοιάζουν να αιωρούνται πάνω από τους εμπρός αεραγωγούς θυμίζοντας σε σχήμα μία μπάρα ήχου. Την ίδια στιγμή, το «αιωρούμενο» και αναδιπλούμενο υποβραχιόνιο λειτουργεί και ως αποθηκευτικός χώρος για τσάντες ή πορτοφόλια. Παραδοσιακά στοιχεία σχεδίασης της Mustang, όπως ο πίνακας οργάνων με το διπλό κάλυμμα, ολοκληρώνουν την εικόνα του εσωτερικού.

Ford Mustang Mach E_07

Μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής (First Edition) του μοντέλου θα διατίθεται σε συγκεκριμένες αγορές σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη μπαταρία και τετρακίνηση.

Η Mustang Mach-E θα διατίθεται στις εκδόσεις standard-range (μπαταρία ιόντων λιθίου 75,7 kWh) και extended-range (μπαταρία ιόντων λιθίου 98,8 kWh), που προβλέπεται να εξασφαλίζει αυτονομία έως και 600 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, σε συνδυασμό με κίνηση στους πίσω τροχούς.

Οι προηγμένες αυτές μπαταρίες περιλαμβάνουν 288 κυψέλες ιόντων λιθίου στην έκδοση standard-range και 376 κυψέλες ιόντων λιθίου στην έκδοση extended-range. Σχεδιασμένη για μεγιστοποίηση του εσωτερικού χώρου και βελτιστοποίηση της δυναμικής συμπεριφοράς με χαμηλό κέντρο βάρους, η μπαταρία, η οποία τοποθετείται στο πάτωμα, ανάμεσα στους δύο άξονες του αυτοκινήτου, έχει δοκιμαστεί σε ακραίες θερμοκρασίες, ακόμα και στους -40 βαθμούς Κελσίου. Οι μπαταρίες βρίσκονται μέσα σε μία αδιάβροχη θήκη και προστατεύονται από ένα κλωβό που απορροφά τις δυνάμεις που αναπτύσσονται σε περίπτωση σύγκρουσης. Χρησιμοποιεί δε ένα προηγμένο σύστημα θέρμανσης και ψύξης με χρήση υγρού, το οποίο ρυθμίζει αναλόγως την θερμοκρασία λειτουργίας της για καλύτερη απόδοση σε ακραίες καιρικές συνθήκες και βελτίωση του χρόνου φόρτισης.

Ford Mustang Mach E_08

Με μέγιστη ισχύ φόρτισης 150 kW, η Mustang Mach-E στην έκδοση extended-range και κίνηση στους πίσω τροχούς θα μπορεί να αυξήσει την αυτονομία της έως και για 93 χλμ. μέσα σε 10 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος DC. Η Mustang Mach‑E στην έκδοση standard-range υπολογίζεται πως θα μπορεί να φορτίζει την μπαταρία της από το 10 στο 80% σε περίπου 38 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος DC.

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok