Με εγγύηση 8 ετών και αυτονομία έως  340χλμ 

Στην κατηγορία Β των οχημάτων η Peugeot "χτυπά" δυνατά με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Έρχεται να ταρακουνήσει την κατηγορία, όχι μόνο με τη σχεδίαση, όχι μόνο με τα εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά, αλλά και με την αμιγή ηλεκτροκίνηση.

Το νέο γαλλικό δημιούργημα "πατάει" πάνω στην τελευταίας γενιάς πλατφόρμα του ομίλου PSA, που φέρει την ονομασία CMP (Common Modular Platform). Αποκλειστικά σχεδιασμένη για τα μοντέλα των κατηγοριών B και C, η νέα αυτή πλατφόρμα συμπληρώνει την υπάρχουσα EMP2 (Efficient Modular Platform).

Peugeot-e-208_03

Η πλατφόρμα CMP μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τις διαστάσεις και τις παραλλαγές των κινητήρων. Με δυνατότητα να δέχεται όλους τους τύπους κινητήρων, παρέχει στους πελάτες την ευκαιρία να επιλέξουν : κινητήρα εσωτερικής καύσεως (βενζίνη / diesel) ή ηλεκτροκινητήρα.

Το αμιγώς ηλεκτρικό e-208 με τον 100% ηλεκτρικό του κινητήρα, είναι διαθέσιμο από το λανσάρισμά του μοντέλου με 100 KW (136 ίπποι) και 260Nm ροπής (διαθέσιμα από 0 χλμ/ώ) για άμεση απόκριση, με αθόρυβο κινητήρα, μηδενικούς κραδασμούς και απεικόνιση της τεχνολογίας στην κεντρική οθόνη (εμφάνιση της λειτουργίας παροχής ενέργειας σε πραγματικό χρόνο). Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του από την εισαγωγική εταιρεία.

Peugeot-e-208_04

Το e-208 προσφέρει τρεις επιλογές οδήγησης:

Eco: για βέλτιστη αυτονομία

Normal: για ιδανικό επίπεδο άνεσης στην καθημερινή χρήση

Sport: προτεραιότητα στις επιδόσεις και στη σπορ αίσθηση, με μέγιστη απόδοση ισχύος και ροπής (0 - 100 χλμ/ώ σε 8.1δλ.).

Δύο επιλογές πέδησης είναι διαθέσιμες, μέσω του μοχλού ταχυτήτων, προσφέροντας την κατάλληλη ανάκτηση ενέργειας στην μπαταρία:

Μέτρια, με αίσθηση παρόμοια με εκείνη του φρεναρίσματος ενός μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Ενισχυμένη, για ελεγχόμενη επιβράδυνση μέσω του πεντάλ του γκαζιού.

Peugeot-e-208_05

Προσφέρει δε τις καλύτερες συνθήκες θερμικής άνεσης χάρη στο  πανίσχυρο καλοριφέρ (5 kW) που παίρνει κίνηση από την μπαταρία υψηλής τάσης (HV battery), σε μία αντλία θερμότητας με αυτόματο έλεγχο της θερμοκρασίας στο εσωτερικό, που διασφαλίζει τα ίδια επίπεδα άνεσης με ένα αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Η αυτονομία του αυτοκινήτου δεν επηρεάζεται χάρη στην βελτιωμένη αποδοτικότητα σε σχέση με ένα συμβατικό σύστημα κλιματισμού, στα θερμαινόμενα καθίσματα (διαθέσιμα ανάλογα με την έκδοση), στον προγραμματισμό της λειτουργίας του καλοριφέρ, που πραγματοποιείται είτε μέσα από την οθόνη αφής ή και από απόσταση μέσω της εφαρμογής MyPeugeot στο smartphone.

Εκτός από την άνεση, αυτή η λειτουργία επιτυγχάνει και τη βελτιστοποίηση της αυτονομίας του αυτοκινήτου (η προκαθορισμένη θερμοκρασία επιτυγχάνεται πολύ πιο γρήγορα κατά τη διαδικασία εκκίνησης) και δίνει τη δυνατότητα στην μπαταρία να φτάσει ταχύτερα στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας.

Οι διαθέσιμοι χώροι της καμπίνας και του πορτμπαγκάζ στο νέο Peugeot e-208 είναι πανομοιότυποι με την έκδοση με θερμικό κινητήρα. Οι μπαταρίες συνολικού όγκου 220 λίτρων, βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα του νέου PEUGEOT 208.

Peugeot-e-208_06

Η PEUGEOT είναι υπερήφανη για το πλαίσιο και την ανάρτηση του νέου PEUGEOT e-208, που έχουν βελτιστοποιηθεί χάρη στην υιοθέτηση ειδικών τεχνολογικών λύσεων (ιδανική κατανομή του βάρους). Με αυτό τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα στο νέο PEUGEOT e-208 να προσφέρει χαρακτηριστικά δυναμικής συμπεριφοράς, παρόμοια με εκείνα ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Το νέο PEUGEOT e-208 εξοπλίζεται με μία μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία 50kWh η οποία εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία έως και 340χλμ, (σύμφωνα με το πρότυπο δοκιμών WLTP, Worldwide Harmonised Light vehicles Test Procedures) και 450χλμ (σύμφωνα με το πρότυπο NEDC ΙΙ, New European Driving Cycle). Συνδεδεμένο με το σύστημα ψύξης του χώρου των επιβατών, το σύστημα έλεγχου της θερμοκρασίας του μπαταρίας, εξασφαλίζει  ταχύτατη επαναφόρτιση, βελτιστοποιημένη αυτονομία και αυξημένη διάρκεια ζωής. Η μπαταρία του PEUGEOT e-208 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.

Peugeot-e-208_07

Υπάρχουν τρείς επιλογές φόρτισης, ευέλικτες και προσαρμοσμένες στην καθημερινή χρήση:

μέσω μίας συμβατικής οικιακής πρίζας ή με τη χρήση μίας ενισχυμένης πρίζας τύπου Legrand Green Up για μία πλήρη φόρτιση σε 16 ώρες, χρησιμοποιώντας  το καλώδιο φόρτισης Mode 2 που παρέχεται στον βασικό εξοπλισμό του e-208, μέσω ενός Wall Box, για πλήρη φόρτιση σε 5 ώρες και 15 λεπτά από  τριφασική παροχή (με τον προαιρετικό on-board φορτιστή των 11 kW), ή σε 8 ώρες από μονοφασική παροχή (με τον βασικό on-board φορτιστή των 7,4 kW), χρησιμοποιώντας το προαιρετικό καλώδιο φόρτισης Mode 3, μέσω κοινόχρηστου σταθμού φόρτισης: οι προδιαγραφές ανώτατου θερμικού φορτίου της μπαταρίας επιτρέπουν τη χρήση σταθμών φόρτισης 100 kW, επιτυγχάνοντας το 80% της φόρτισης σε μόλις 30 λεπτά.

Peugeot-e-208_08

Το νέο PEUGEOT e-208 μπορεί επίσης να φορτιστεί και από απόσταση μέσω της οθόνης του 3D συστήματος πλοήγησης ή μέσω της εφαρμογής MyPeugeot. Το συγκεκριμένο σύστημα δίνει τη δυνατότητα να ξεκινήσει ή να τερματίσει ο ιδιοκτήτης του οποιαδήποτε στιγμή τη φόρτιση και να ελέγξει επίσης την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας του αυτοκινήτου. To e-coaching είναι μια επιλογή της εφαρμογής MyPeugeot που παρέχει συμβουλές για τη βελτιστοποίηση της οδήγησης και της αυτονομίας του νέου e-208.

Το νέο PEUGEOT e-208 ανοίγει το δρόμο σε μία νέα μορφή μετακίνησης προσφέροντας την ελευθερία οδήγησης στην πόλη, ακόμα και σε περιοχές που ισχύει η καθολική απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok