spot_img
HomeAUTOΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΜόνο ηλεκτρικά από τη Honda  έως το 2025

Μόνο ηλεκτρικά από τη Honda  έως το 2025

Η Honda διαμορφώνει την επόμενη φάση της στρατηγικής της “Ηλεκτρικής Όρασης” για την Ευρώπη, λίγο πριν το Honda e κάνει πρώτη εμφάνιση με το τελικό σχήμα παραγωγής. Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι το Jazz της επόμενης γενιάς θα είναι 100% υβριδικό για την αγορά της Ευρώπης. Και, βέβαια, οι πρώτες υπηρεσίες διαχείρισης ενέργειας από την εταιρεία, θα είναι διαθέσιμες από το 2020.

Η Honda προχώρησε σε σημαντικές ανακοινώσεις στο σαλόνι της Φρανκφούρτης, δίνοντας περισσότερες λεπτομέρειες από ποτέ σε σχέση με τη στρατηγική της για το “Ηλεκτρικό Όραμα” για την Ευρώπη.

Honda_e_03

Η στρατηγική της Honda “Electric Vision” δεσμεύει την εταιρεία να ηλεκτρίσει το 100% των ευρωπαϊκών πωλήσεων αυτοκινήτων μέχρι το 2025. Το πρώτο βήμα στο σχέδιο αυτό ήταν η κυκλοφορία του CR-V Hybrid, ακολουθούμενη από την αποκάλυψη του Honda e Prototype.

Ο Katsushi Inoue, Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της Honda Motor Europe, δήλωσε: “Σήμερα, κάνουμε το επόμενο βήμα προς το ηλεκτρικό όραμά μας με την παγκόσμια πρεμιέρα της Honda e.  Ένα μοναδικό ηλεκτρικό όχημα που μόνο η Honda θα μπορούσε να αναπτύξει – δυναμικές επιδόσεις και νέα επίπεδα συνδεσιμότητας. “

Honda_e_04

O ανώτερος αντιπρόεδρος της Honda Motor Europe, Tom Gardner,  επιβεβαίωσε τις λεπτομέρειες της επόμενης παρουσίασης της μάρκας: «Το 2020 η Honda θα ξεκινήσει την επόμενη γενιά Jazz και σήμερα μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι το μοντέλο θα εισαχθεί στην Ευρώπη με την υβριδική τεχνολογία ως τη μόνη επιλογή του κινητήρα. “

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Honda επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να εισέλθει στην ενεργειακή επιχείρηση με μια σειρά λύσεων χρέωσης και διαχείρισης ενέργειας. Εδώ στη Φρανκφούρτη, η μάρκα έδειξε πως η τεχνολογία της θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να υποστηρίξει τη φόρτιση των οχημάτων όχι μόνο για τους χρήστες που έχουν πάρκινγκ εκτός δρόμου, αλλά και για εκείνους που ζουν σε αστικές περιοχές.

Honda_e_05

Για τους χρήστες που έχουν τη δυνατότητα να χρεώνουν το EV σε ένα off-street σενάριο, η Honda θα ξεκινήσει το φορτιστή ισχύος που επιτρέπει τη βέλτιστη φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος. Το σύστημα αποτελείται από ένα σύστημα φόρτισης που μπορεί να τοποθετηθεί σε τοίχο ή βάθρο, με μέγιστη ισχύ 7.4kW (μονοφασική τροφοδοσία) ή 22kW (τριφασική τροφοδοσία). Αυτή η έξοδος επιτρέπει στους ιδιοκτήτες της Honda να φορτίζουν μέχρι 100% την ισχύ τους σε 4,1 ώρες , υποθέτοντας την προσφορά 32-amp, σημαντικά ταχύτερα απ ‘ότι μέσω μιας τυπικής πρίζας τοίχου.

Honda_e_06

Ένα από τα ζητήματα για τους οδηγούς ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας σε αστικά περιβάλλοντα είναι η έλλειψη υποδομής χρέωσης. Προκειμένου να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα, η Honda, σε συνεργασία με τους ειδικούς της χρέωσης, έχει αναπτύξει μια λύση που επιτρέπει στους χρήστες να χρεώνουν σε αστικούς δρόμους. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει την εγκατάσταση σημείων χρέωσης στις θέσεις των λαμπτήρων, ενώ ένα μοναδικό καλώδιο που διαθέτει μια κινητή συσκευή μέτρησης, επιτρέπει το κόστος χρέωσης να συνδέεται με το τιμολόγιο του πελάτη για να καταργηθεί η ανάγκη συνδρομής σε διάφορους προμηθευτές.

Το Honda Power Manager Prototype προεπισκόπηση ενός αμφίδρομου συστήματος που συνδέει τα ηλεκτρικά οχήματα με ένα έξυπνο ηλεκτρικό δίκτυο. Αυτή η τεχνολογία “οχήματος-πλέγματος” επιτρέπει τη συλλογή και τη διανομή ηλεκτρικής ενέργειας μεταξύ αυτοκινήτου και δικτύου, ώστε να εξισορροπείται έξυπνα η ζήτηση και η προσφορά ενέργειας και να γίνεται καλύτερη χρήση των ανανεώσιμων πηγών.

Honda_e_07

Η ανάπτυξη αυτών των λειτουργιών φόρτισης θα ενσωματώνει περαιτέρω ηλεκτρικά οχήματα με υπάρχοντα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας, επιτρέποντας την ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία του οχήματος να τροφοδοτεί το σπίτι ή να επιστρέφει στο ενεργειακό δίκτυο κατά τη διάρκεια περιόδων υψηλής ζήτησης. Η μπαταρία του οχήματος μπορεί στη συνέχεια να συμπληρωθεί σε μια στιγμή που η ζήτηση είναι χαμηλότερη.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO