spot_img
HomeAUTOΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΠλήρης ηλεκτρική κίνηση στο ιστορικό Beetle

Πλήρης ηλεκτρική κίνηση στο ιστορικό Beetle

Η Volkswagen Group Components παρουσιάζει με το συνεργάτη της eClassics μια λύση ηλεκτροκίνησης για το  ιστορικό Beetle της Volkswagen. Η μετατροπή χρησιμοποιεί αποκλειστικά νέα μέρη που έχουν συμφωνήσει αμοιβαία από τη σειρά παραγωγής των Components της Volkswagen Group.

eBettle_03

Η ηλεκτρική μονάδα και το σύστημα μπαταριών βασίζονται στο νέο VW e-up! Η μετατροπή του ιστορικού Beetle πραγματοποιείται από την εξειδικευμένη εταιρία eClassics. Η πρεμιέρα της γιορτάζεται με μια έκδοση του e-Beetle στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου (IAA) στη Φρανκφούρτη.

eBettle_04

“Το ηλεκτρισμένο Beetle συνδυάζει τη γοητεία του κλασικού μας αυτοκινήτου με την κινητικότητα του μέλλοντος. Τα καινοτόμα ηλεκτρονικά εξαρτήματα της Volkswagen Group Components βρίσκονται κάτω από το καπό – εργαζόμαστε μαζί τους για να προσφέρουμε ηλεκτροκίνηση σε ιστορικά και σημαντικά οχήματα, σε μια συναισθηματική διαδικασία », εξηγεί ο Thomas Schmall, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Group Components.

eBettle_05

Και συνεχίζει: “Παρέχουμε επίσης στους ιδιοκτήτες Beetle μια επαγγελματική λύση μετατροπής, χρησιμοποιώντας τμήματα παραγωγής της υψηλότερης ποιότητας.”

eBettle_06

Η τεχνική βάση για τη μετατροπή παρέχεται από δοκιμασμένα μέρη παραγωγής από το νέο e-up της Volkswagen. Αυτά κατασκευάζονται σε χώρους παραγωγής της Volkswagen Group Components. Ως αποτέλεσμα, ο ηλεκτρικός κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων  παράγονται στο Kassel, ενώ τα εξαρτήματα του συστήματος μπαταρίας παρέχονται από το Brunswick.

eBettle_07

Τα εξαρτήματα από το Kassel και το Brunswick λειτουργούν μαζί στο e-Beetle ως ηλεκτρική κίνηση που φτάνει σε απόδοση 60 kW / 82PS. Το σύστημα μπαταριών είναι ενσωματωμένο στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου και αποτελείται από έως και 14 μονάδες, το καθένα χωρητικότητας 2,6 kWh. Το σύστημα ιόντων λιθίου  παρέχουν σωρευτικά ενέργεια μέχρι 36,8 kWh.

eBettle_08

Η υψηλότερη απόδοση και το αυξημένο βάρος λόγω της ηλεκτροκίνησης, απαιτούν την προσαρμογή και την ενίσχυση του πλαισίου και των φρένων. Παρά το νέο συνολικό βάρος των 1.280 κιλών, το e-Beetle επιταχύνει σε 50 χλμ/ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα και σε 80 χλμ. σε μόλις 8 δευτερόλεπτα. Η εμβέλεια του e-Beetle, που φτάνει τις μέγιστες ταχύτητες μέχρι 150 χλμ/ώρα, είναι 200 χιλιόμετρα – μια άνετη απόσταση για μια χαλαρωτική μέρα σε ένα ηλεκτροκίνητο κλασικό αυτοκίνητο. Σε περίπτωση που το e-Beetle εξαντλήσει την ενέργειά του κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, μια γρήγορη φόρτιση χρόνου μιας ώρας προσφέρουν στο e-Beetle αυτονομία για  πάνω από 150 χλμ.

eBettle_09

Με βάση αυτή την τεχνολογία μπορεί να υπάρξει ηλεκτροκίνηση και σε άλλα ιστορικά οχήματα. Ο Schmall λέει: «Εργαζόμαστε ήδη από κοινού για να προετοιμάσουμε την πλατφόρμα για το λεωφορείο. Ένα e-Porsche 356 θα μπορούσε να κινηθεί ηλεκτρικά αργότερα. “Επίσης εξετάζεται η χρήση της δομοστοιχειωτής μήτρας ηλεκτρικής κίνησης (MEB). Αυτό δημιουργεί πρόσθετες ευκαιρίες όσον αφορά την απόδοση και την εμβέλεια.

eBettle_10

Ενώ η Volkswagen Group Components προμηθεύει τα εξαρτήματα παραγωγής για την ηλεκτρική μονάδα και το σύστημα συσσωρευτών, η πραγματική μετατροπή του Beetle πραγματοποιείται από την εταιρία eClassics της εταιρίας Renningen, κοντά στη Στουτγάρδη.

eBettle_11

Η Volkswagen Group Components έχει κάνει χρήση της σημαντικής εμπειρίας των εξειδικευμένων υπαλλήλων της και έχει συμβουλεύσει την eClassics κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας. “Είμαστε περήφανοι που εμείς και η Volkswagen Group Components καταφέραμε αυτό το αποτέλεσμα. Προσβλέπουμε επίσης να δούμε σύντομα πολλά e-Beetles στο δρόμο “,

Το όχημα δεν είναι ακόμα διαθέσιμο προς πώληση.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO