Αμιγώς ηλεκτρικό με 610 ίππους και κολοσσιαία ροπή 950Nm

Η αμιγώς ηλεκτρική  Aston Martin - Rapide E,  αποκαλύφθηκε στην έκθεση της Σαγκάης. Διαθέτει σύστημα μπαταριών 800V για μεγαλύτερη απόδοση φόρτισης, τα δύο πίσω μοτέρ παράγουν ισχύ 610PS και ροπή 950Nm. Η δε παραγωγή της περιορίζεται σε μόλις 155 κομμάτια.

Rapide E_ 03

Το εντυπωσιακό Rapide E  κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Auto Show της Σαγκάης και είναι το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην υπερσύγχρονη μονάδα κατασκευής του St Athan της Aston Martin. Το Rapide E αντιπροσωπεύει ένα πρωτοποριακό πρώτο βήμα προς την επίτευξη της ευρύτερης στρατηγικής ηλεκτροκίνησης της εταιρείας. Το μηδενικών εκπομπών ρύπων αυτοκίνητο  αποτελεί ουσιαστικά μια ειδική έκδοση που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Williams Advanced Engineering (WAE) και η παραγωγή του  θα περιοριστεί αυστηρά στις 155 μονάδες.

Rapide E_ 04

Μεγάλη προσοχή δόθηκε στο ανασχεδιασμένο υποδαπέδιο σύστημα το οποίο εξομαλύνει τη ροή του αέρα από εμπρός μέχρι και το νέο μεγαλύτερο οπίσθιο διαχύτη της Rapide E, προκειμένου να αυξηθεί η αεροδυναμική απόδοση λόγω της αφαίρεσης του συστήματος εξαγωγής. Αυτές οι επεμβάσεις σε συνδυασμό με τις ζάντες δίνουν μια βελτίωση 8% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο εσωτερικής καύσης.

Rapide E_ 05

Στο εσωτερικό μια ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών παρέχει  όλες τις βασικές πληροφορίες στον οδηγό ενώ βρίσκεται σε κίνηση, συμπεριλαμβανομένης της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας, των επιπέδων ισχύος του κινητήρα, των επιδόσεων και του μετρητή κατανάλωσης ενέργειας σε πραγματικό χρόνο. Οι επιφάνειες από ανθρακονήματα έχουν αναπτυχθεί σε όλη την έκταση, βοηθώντας στην επίτευξη των αυστηρών στόχων βάρους που ορίστηκαν από την ομάδα τεχνικών της Aston Martin.

Rapide E_ 06

Το Rapide E τροφοδοτείται από μια μπαταρία ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής των 800V -που είναι ενσωματωμένη σε ίνες άνθρακα και σε περίβλημα Kevlar - με εγκατεστημένη χωρητικότητα 65kWh χρησιμοποιώντας πάνω από 5600 κυλινδρικές κυψέλες μορφής ιόντων 18.650 ιόντων λιθίου. Αυτή η προσαρμοσμένη μπαταρία βρίσκεται εκεί όπου βρισκόταν ο αρχικός V12 6.0 λίτρων, το κιβώτιο ταχυτήτων και το ρεζερβουάρ καυσίμου, με το σύστημα 800V να επιτρέπει πιο αποτελεσματική φόρτιση και πολύ βελτιωμένα θερμικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τις υπάρχουσες ηλεκτρικές αρχιτεκτονικές. Αυτό το σύστημα μπαταριών τροφοδοτεί δύο πίσω ηλεκτροκίνητους κινητήρες που παράγουν συνδυασμένη ισχύ λίγο πάνω από 610PS και κολοσσιαία ροπή 950Nm.

Rapide E_ 07

Η αυτονομία του Rapide E είναι πάνω από 322 χλμ.  (WLTP). Για τη φόρτιση  το αυτοκίνητο διαθέτει έναν κορυφαίο φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος υψηλής τάσης, ικανό να επαναφορτίσει την μπαταρία σε μόλις 3 ώρες.

Η μέγιστη ταχύτητα για το Rapide E είναι 250 χλμ / ώρα.

Rapide E_ 08

Το Rapide E ενισχύει επίσης την αίσθηση, το χαρακτήρα και την απόδοση του χάρη στη ρύθμιση του ηλεκτρικού κινητήρα και του πλαισίου σε τρεις τρόπους οδήγησης - GT, Sport και Sport + επιλεγμένο τόσο για τον κινητήρα όσο και για το χειρισμό. Οι διπλοί ηλεκτροκινητήρες του Rapide E, οι οποίοι κινούν τους πίσω τροχούς, κινούνται μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok