Με ηλεκτρική αυτονομία 40 χλμ.

Το νέο και 7θέσιο Ford Explorer Plug-In Hybrid θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη αργότερα μέσα στη χρονιά. Θα διατίθεται σε δύο ξεχωριστές εκδόσεις με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού: την σπορ ST-Line, η οποία είναι εμπνευσμένη από τη γκάμα της Ford Performance και την πολυτελή Platinum. Και οι δύο θα χρησιμοποιούν ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο με μέγιστη ισχύ 450 ίππων και ροπή 840 Nm, που συνδυάζει τον τρίλιτρο EcoBoost V6 βενζινοκινητήρα της Ford με ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, έχοντας και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας.

FordExplorer_ 03

Με την υποστήριξη επτά διαφορετικών προφίλ οδήγησης (Drive Modes) και αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 10 σχέσεων, η τεχνολογία ευφυούς τετρακίνησης της Ford (Intelligent All-Wheel drive) βελτιστοποιεί τις επιδόσεις σε διάφορα σενάρια και συνθήκες – από την οδήγηση μέσα στην πόλη, έως και στις αποδράσεις σε off-road διαδρομές. Στην πολιτισμένη οδηγική εμπειρία συμβάλλουν επίσης οι στάνταρ προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού, όπως είναι το Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring.

Το ευρύχωρο, πολυτελές και άνετο εσωτερικό του αυτοκινήτου διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά, όπως είναι η κεντρική οθόνη αφής των 10,1” με προσανατολισμό πορτρέτου και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3”. Οι οικογένειες μπορούν να απολαύσουν στο μέγιστο βαθμό το ταξίδι, χάρη στην ευέλικτη διάταξη των καθισμάτων και του χώρου αποσκευών, επωφελούμενοι συγχρόνως της παρουσίας πρακτικών καινοτομιών, όπως η εύκολη πρόσβαση (είσοδος/έξοδος) στην τρίτη σειρά καθισμάτων που πραγματοποιείται με τη χρήση ενός μόνο χεριού.

FordExplorer_ 04

Μέσω ενός προηγμένου συστήματος ηλεκτροκίνησης, το νέο Explorer Plug-In Hybrid προσφέρει σε πολλά οδηγικά σενάρια τα πλεονεκτήματα της υψηλής ενεργειακής απόδοσης, της αθόρυβης λειτουργίας και των κορυφαίων επιδόσεων διατηρώντας ταυτόχρονα την αυτονομία και τα πλεονεκτήματα ενός παραδοσιακού κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παράλληλά, η αυτονομία των 40 km με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία στην πόλη χαρίζει σημαντικές φορολογικές ελαφρύνσεις σε αρκετές αγορές.

Ο κινητήρας 3.0L EcoBoost 350 ίππων της Ford υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 100 ίππων. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 13.1 kWh μπορεί να φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής φόρτισης που βρίσκεται στο εμπρός αριστερό φτερό μεταξύ της πόρτας και του θόλου του τροχού. Επιπλέον, η μπαταρία γεμίζει αυτόματα εν κινήσει, μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής φόρτισης, ανακτώντας την κινητική ενέργεια που χάνεται στο φρενάρισμα.

FordExplorer_ 05

Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, το Explorer μπορεί να ταξιδεύει αμιγώς με την αρωγή ρεύματος και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, την ώρα που οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας, χρησιμοποιώντας τα προγράμματα EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge modes. Όταν η μπαταρία φτάσει στο χαμηλότερο επίπεδο φόρτισης, η μονάδα ελέγχου επιστρέφει αυτόματο στο πρόγραμμα EV Auto mode, συμπληρώνοντας έτσι με στόχο τη βέλτιστη απόδοση την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από το ηλεκτρικό μοτέρ με χρήση της ανακτημένης ενέργειας.

FordExplorer_ 06

Το Explorer Plug-In Hybrid εκτιμάται ότι θα έχει εκπομπές CO2 78 g/km και κατανάλωση καυσίμου 3,4 l/100 km.

Για βελτιωμένες επιδόσεις εντός και εκτός ασφάλτου και ελκτική ικανότητα της τάξης των 2.500 kg, η παράλληλη υβριδική διάταξη του Explorer Plug-In Hybrid επιτρέπει την ταυτόχρονη αξιοποίηση όλης της συνδυασμένης ισχύος και ροπής του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα. Το προηγμένο, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 10 σχέσεων της Ford βελτιστοποιεί περαιτέρω την απόδοση και την πολιτισμένη λειτουργία.

FordExplorer_ 07

Για να προσδιοριστεί κατά πόσον απαιτείται πρόσθετη ελκτική πρόσφυση, η προηγμένη τεχνολογία ευφυούς τετρακίνησης (Intelligent All-Wheel Drive) του Ford Explorer Plug-In Hybrid αναλύει κάθε 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου δεδομένα από δεκάδες αισθητήρες που ελέγχουν παραμέτρους, όπως η ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου, η περιστροφή του αμαξώματος γύρω από τον κάθετο άξονα (yaw), η θερμοκρασία περιβάλλοντος, η ολίσθηση του τροχού και η κατάσταση ρυμούλκησης. Ένα νέο κιβώτιο μεταφοράς μιας σχέσης με ηλεκτρομηχανικό μετατροπέα ροπής μπορεί να προσαρμόζει ομαλά την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών μέσα σε 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου για καλύτερο κράτημα στο δρόμο. Όπως συμβαίνει και με το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων, το σύστημα χρησιμοποιεί προσαρμοζόμενους αλγορίθμους εκμάθησης που βελτιστοποιούν συνεχώς την απόκριση για ακόμα μεγαλύτερη οδηγική εμπειρία.

Το Terrain Management System χρησιμοποιεί επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) για να μπορούν οι πελάτες να προσαρμόζουν την οδηγική εμπειρία στις εκάστοτε οδικές, καιρικές και εδαφικές συνθήκες. Το σύστημα περιλαμβάνει τα προφίλ Normal, Sport, Trail, Slippery, Tow/Haul, Eco, και Deep Snow και Sand. Να σημειωθεί πως κάθε Drive Mode έχει τη δική του γραφική απεικόνιση στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3”. Την ίδια στιγμή, το Hill Descent Control βελτιώνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε κατωφέρειες σε συνθήκες εκτός δρόμου.

FordExplorer_ 08

Οι προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης υπόσχονται μία εμπειρία με χαρακτηριστικά που είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνουν την οδήγηση ενός μεγάλου αυτοκινήτου σε περιβάλλον πόλης.

Έχοντας συνολικό μήκος πάνω από 5 m, πλάτος 2 m και ύψος σχεδόν 2 m, το νέο Explorer Plug-In Hybrid προσφέρει την πολυτέλεια ενός αυτοκινήτου που μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση επτά άτομα σε τρεις σειρές καθισμάτων.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok