spot_img
HomeAUTOΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΟ ευέλικτος σταθμός φόρτισης της VW

Ο ευέλικτος σταθμός φόρτισης της VW

 

Τώρα η  Volkswagen προσφέρει μια γεύση του μελλοντικού κινητού σταθμού γρήγορης φόρτισης της εταιρείας. Μπορεί να εγκατασταθεί με ευελιξία και ανεξάρτητα από το τροφοδοτικό οπουδήποτε απαιτείται: για παράδειγμα, σε δημόσιους χώρους στάθμευσης στην πόλη, σε εγκαταστάσεις της εταιρείας ή ως προσωρινό σημείο φόρτισης σε εκδηλώσεις μεγάλης κλίμακας. Ο κινητός σταθμός φόρτισης λειτουργεί σύμφωνα με την αρχή μιας τράπεζας ισχύος – η οποία είναι γνωστή σε πολλούς ανθρώπους με smartphones – αλλά για ηλεκτρικά οχήματα.

VW charging station_ 03

Η χωρητικότητα φόρτισης μέχρι 360 kWh επιτρέπει έως και 15 e-οχήματα.

Χάρη στην τεχνολογία γρήγορης φόρτισης, η διαδικασία χρέωσης  διαρκεί μόνο 17 λεπτά κατά μέσο όρο. Εάν το ενεργειακό περιεχόμενο της ενσωματωμένης μπαταρίας είναι μικρότερο από 20%, ο εξαντλημένος σταθμός φόρτισης απλά ανταλλάσσεται για ένα φορτισμένο. Εάν, ωστόσο, είναι μονίμως συνδεδεμένο με την τροφοδοσία ισχύος έως και 30 kW μέσω εναλλασσόμενου ρεύματος, η μπαταρία συνεχώς επαναφορτίζεται.

Σε περίπτωση που η διαδικασία φόρτισης βασίζεται σε ανανεώσιμη τράπεζα ισχύος για ηλεκτρικά αυτοκίνητα – τον κινητό σταθμό γρήγορης φόρτισης από την τροφοδοσία της Volkswagen Group Components, ο σταθμός φόρτισης επιτρέπει επίσης την προσωρινή αποθήκευση αειφόρου παραγόμενης ενέργειας, όπως η ηλιακή ή η αιολική ενέργεια.

VW charging station_ 04

Οι πρώτοι κινητοί σταθμοί γρήγορης φόρτισης θα δημιουργηθούν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 στη γενέτειρά της Volkswagen στο πλαίσιο ενός πιλοτικού σχεδίου και θα υποστηρίξουν την επέκταση μιας υποδομής χρέωσης σε αστική περιοχή. Από το 2020, ο σταθμός αυτός φόρτισης θα τοποθετηθεί και σε άλλες πόλεις.

Ο Thomas Schmall, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Group Components, δήλωσε: “Οι σταθμοί φόρτισης κινητής τηλεφωνίας αποτελούν αποφασιστικό βήμα για ένα αποτελεσματικό δίκτυο σημείων χρέωσης. Μπορούν να ρυθμιστούν οπουδήποτε, όπως απαιτείται – με ή χωρίς σύνδεση με την παροχή ρεύματος. Αυτή η ευελιξία επιτρέπει μια εντελώς νέα προσέγγιση για την ταχεία επέκταση της υποδομής χρέωσης. Οι πόλεις μπορούν, για παράδειγμα, να βρουν τους καταλληλότερους χώρους για ένα μόνιμο σημείο χρέωσης πριν πραγματοποιήσουν σημαντικές επενδύσεις στην ανάπτυξη του δικτύου. Επιπλέον, θα είναι δυνατό να δημιουργηθεί προσωρινά ένας μεγάλος αριθμός σταθμών φόρτισης – ακριβώς πότε και πού χρειάζονται.

VW charging station_ 05

Οι σταθμοί φόρτισης κινητής τηλεφωνίας μπορούν να ρυθμιστούν σε καθορισμένα σημεία, για παράδειγμα, απλωμένα σε μια πόλη. Οι ευέλικτες τοποθεσίες μπορούν εύκολα να εντοπιστούν μέσω του διαδικτύου ή των εφαρμογών. Κάθε σταθμός φόρτισης επιτρέπει γρήγορη φόρτιση DC έως και 100 kW. Εκτός από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα ηλεκτρικά ποδήλατα θα μπορούν επίσης να φορτίζονται και να χρεώνονται. Μέχρι και τέσσερα οχήματα μπορούν να φορτιστούν ταυτόχρονα: δύο με DC και δύο με συνδέσεις εναλλασσόμενου ρεύματος. Η συνολική χωρητικότητα αποθήκευσης μπαταριών έως και 360 kWh είναι επαρκής για έως και 15 ηλεκτρικά οχήματα.

VW charging station_ 06

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα απευθείας σύνδεσης με την τροφοδοσία ρεύματος, επιτρέποντας στο σταθμό να φορτιστεί μέχρι 30 kW μέσω εναλλασσόμενου ρεύματος μέσω μόνιμης τυποποιημένης σύνδεσης δικτύου. Αυτό επιτρέπει τη γρήγορη και απλή ρύθμιση των σημείων φόρτισης για τα ηλεκτρικά οχήματα, χωρίς διαρθρωτικές αλλαγές ή μεγάλες οικονομικές δαπάνες. Η μπαταρία στο σταθμό φόρτισης μπορεί να φορτιστεί όλο το 24ωρο χάρη στην άμεση σύνδεση ισχύος. Αυτή η ανεξάρτητη από το χρόνο επαναφόρτιση και επομένως η ρύθμιση της ισχύος μειώνει επίσης σημαντικά την τάση στην τροφοδοσία ρεύματος σε περιόδους αιχμής.

VW charging station_ 07

 

“Οι κινητοί μας σταθμοί φόρτισης προσφέρουν ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα”, λέει ο Mark Möller, Διευθυντής Τεχνικής Ανάπτυξης στα Volkswagen Group Components. “Μόνο όταν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φορτίζεται με βιώσιμη παραγόμενη ισχύ, μπορεί να απαιτήσει κινητικότητα με ουδέτερο CO2. Ο σταθμός φόρτισης είναι ο πρώτος που προσφέρει τη δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης ενέργειας που παράγεται με βιώσιμο τρόπο. “Για παράδειγμα, ο σταθμός φόρτισης μπορεί να φορτιστεί ειδικά με ηλιακή ή αιολική ενέργεια, η οποία στη συνέχεια μεταδίδεται στα ηλεκτρικά οχήματα κατά τη διάρκεια της φόρτισης.

VW charging station_ 08

Από τεχνικής απόψεως, η στήλη για τη φόρτιση κινητής τηλεφωνίας βασίζεται στη μπαταρία του Modular Electric Toolkit (MEB) του ομίλου Volkswagen. Από τη μία πλευρά, αυτό προσφέρει το πλεονέκτημα της γρήγορης κλιμάκωσης και, από την άλλη πλευρά, ο σταθμός φόρτισης επιτρέπει στις μπαταρίες από ηλεκτρικά οχήματα να έχουν μια δεύτερη ζωή. Αυτό συμβαίνει επειδή μια μπαταρία χάνει τη χωρητικότητα φόρτισης με την πάροδο του χρόνου. Εάν μια μπαταρία οχήματος έχει καθορισμένη, μειωμένη υπολειμματική χωρητικότητα, ανταλλάσσεται. Αν αυτή η μπαταρία υποστεί μεταγενέστερη ανάλυση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά σε έναν κινητό σταθμό φόρτισης.

VW charging station_ 09

Ένα αποτελεσματικό δίκτυο σημείων χρέωσης θεωρείται ως μία από τις βασικές προϋποθέσεις υποδομής για να πεισθούν οι πελάτες να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα,  όπως το μέλλον της μάρκας Volkswagen I.D.

Η επίτευξη αυτού του στόχου είναι μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουν τα μέλη της Volkswagen Group και άλλοι για να εξασφαλίσουν την πρόοδο της ηλεκτρονικής κινητικότητας. Από την 1η Ιανουαρίου 2019, ο τομέας Components είναι μια ανεξάρτητη επιχειρηματική μονάδα στο πλαίσιο του ομίλου Volkswagen. Ο φορητός σταθμός φόρτισης είναι μια εσωτερική ανάπτυξη με στόχο την ανάπτυξη ενός κλειστού κύκλου ζωής για την μπαταρία. Η έναρξη της παραγωγής προγραμματίζεται για το 2020.

VW charging station_ 10

 

 

 

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO