Πώς θα μετακινούμαστε στο μέλλον

BMW Vision iNEXT 10Το iNEXT επιχειρεί να απαντήσει στο μεγάλο ερώτημα που βρίσκεται στο επίκεντρο των καθημερινών δραστηριοτήτων του BMW Group: «Πώς θα μετακινούμαστε στο μέλλον;» Το iNEXT βασίζεται αποκλειστικά στην ιδέα που γεννήθηκε για πρώτη φορά το 2007 με το “project i” και έλαβε σάρκα και οστά με το BMW i3 το 2013. Το επόμενο βήμα τώρα είναι η πλήρης ενσωμάτωση των στρατηγικών καινοτομιών Autonomy + Connectivity + Electric + Services (Αυτονομία + Συνδεσιμότητα + Ηλεκτροκίνηση + Υπηρεσίες). Η σχεδίαση, από την άλλη, αποτυπώνει οπτικά τις καινοτομίες και BMW Vision iNEXT 11απαντά στο ερώτημα για το ποια μορφή θα έχει η εμπειρία της οδηγικής απόλαυσης στο μέλλον. Το αυτοκίνητο που γνωρίζουμε σήμερα ως BMW iNEXT θα έρθει στην αγορά το 2021.

Εξαιρετικά αυτοματοποιημένο, χωρίς ρύπους και πλήρως συνδεδεμένο, συγκεντρώνει τις στρατηγικές καινοτομίες σε ένα Vision Vehicle για πρώτη φορά και απαντά απροκάλυπτα στο ερώτημα: «Τι μορφή θα έχει ένα αυτοκίνητο όταν δεν θα χρειάζεται πλέον να οδηγείται από κάποιον, αλλά θα υπάρχει αυτή τη δυνατότητα εάν αυτός το επιθυμεί;» Στο επίκεντρο τέτοιων διαβουλεύσεων βρίσκονται – περισσότερο από ποτέ, οι άνθρωποι με όλα τα συναισθήματα και τις επιθυμίες τους.

Δείτε το video του BMW Vision iNEXT

BMW Vision iNEXT 12Με κομψότητα που εκπέμπει αυτοπεποίθηση
Το αυτοκίνητο δηλώνει με την πρώτη ματιά τον πρωτοποριακό χαρακτήρα του μέσα από καθαρές, ανάγλυφες γραμμές και επιφάνειες. Η εξωτερική απόχρωση Liquid Greyrose Copper σταδιακά αλλάζει από ένα ζεστό τόνο του χαλκού σε σκούρο τριανταφυλλί και χαρίζει στο όχημα μία δυναμική αίσθηση ακόμα και όταν είναι σταματημένο. Η μεγάλη διπλή μάσκα ‘νεφρών’, το κλασικό γραφικό των πλαϊνών BMW Vision iNEXT 13παραθύρων, και τα μπλε ένθετα μπροστά, στο πλάι και πίσω αποτυπώνουν το στυλ BMW i που παρουσιάστηκε στο BMW i Vision Dynamics το 2017. Ξεκλειδώνοντας το όχημα, τα μπλε ένθετα φωτίζονται τονίζοντας τις εντυπωσιακές γραμμές. Κρυστάλλινες επιφάνειες όπως τα μεγάλα παράθυρα και τα φώτα ενσωματώνονται ομαλά στη σχεδίαση σαν περίτεχνα διακοσμητικά στοιχεία.

Με μεγάλη, κατακόρυφη μάσκα
Στο κέντρο του εμπρός τμήματος βρίσκεται μία μεγάλη, κατακόρυφη μάσκα. Όπως σε όλα τα BMW Vision iNEXT 14ηλεκτρικά οχήματα, η μάσκα είναι κλειστή. Καθώς δεν υπάρχει κινητήρας καύσης για να απαιτεί ψύξη, το στοιχείο της μάσκας μεταμορφώνεται τώρα σε ‘επιφάνεια νοημοσύνης’ που φιλοξενεί διάφορους αισθητήρες. Ένα σχέδιο μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης αναδεικνύει την τεχνολογία που κρύβεται κάτω από την επιφάνεια. Εξαιρετικά λεπτοί προβολείς αποτελούν τμήμα μιας σύγχρονης εκδοχής του εμπρός τμήματος με τα ‘τέσσερα μάτια’ της BMW. Το παρμπρίζ εκτείνεται ομαλά σε μία μεγάλη πανοραμική οροφή, ελαφρύνοντας οπτικά στο πάνω τμήμα του αυτοκινήτου, αφήνοντας σε κοινή θέα το καινοτόμο εσωτερικό.

BMW Vision iNEXT 15Με τροχούς 24 ιντσών
Οι λειτουργικές αναλογίες δύο όγκων και η μακριά γραμμή οροφής είναι ενδεικτικά στοιχεία ενός ευρύχωρου εσωτερικού. Το μακρύ μεταξόνιο και οι κοντοί πρόβολοι, από την άλλη, χαρίζουν στη σιλουέτα ένα δυναμικό χαρακτήρα. Ανάγλυφες επιφάνειες καμπυλώνονται γύρω από τα ‘πλευρά’ σαν άριστα γραμμωμένοι μύες. Ακριβείς γραμμές επιτείνουν αυτή την αλληλεπίδραση και τονίζουν τους θόλους των τροχών. Οι μεγάλοι τροχοί (24-ιντσών) είναι αεροδυναμικά σχεδιασμένοι με τρισδιάστατες, ανάγλυφες επιφάνειες που BMW Vision iNEXT 16χαρίζουν πρόσθετο στυλ και λειτουργικότητα. Κάμερες αναλαμβάνουν ρόλο εξωτερικών καθρεπτών, ενώ φωτιζόμενα γραφικά με αισθητήρες αφής αντικαθιστούν τις συμβατικές λαβές θυρών, υπογραμμίζοντας τη μοντέρνα, απέριττη εμφάνιση. Υπάρχουν δύο μεγάλες, αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες χωρίς κολόνα B ανάμεσά τους.

Αυτόνομο και μη
Οι οδηγοί του BMW Vision iNEXT μπορούν να επιλέξουν είτε να έχουν οι ίδιοι τον έλεγχο (σε “Boost” mode) ή να τον μεταθέσουν στο αυτοκίνητο (“Ease” mode). Το “Boost” mode χρησιμοποιεί το σύστημα ηλεκτροκίνησης για μία πολύ δυναμική BMW Vision iNEXT 17και σχεδόν αθόρυβη οδηγική εμπειρία με μηδενικούς ρύπους. Στο “Ease” mode, το όχημα προσφέρει σε οδηγούς και επιβάτες ένα χώρο κατάλληλο για ποικίλες δραστηριότητες. Η καμπίνα δε μοιάζει περισσότερο με ένα άνετο και μοντέρνα επιπλωμένο ‘χώρο διαβίωσης’ σε τροχούς.
Στο “Boost” mode, το τιμόνι και οι ενδείξεις τοποθετούνται καθαρά προς το μέρος του οδηγού. Όταν ενεργοποιείται το “Ease” mode, το άμεσο περιβάλλον του οδηγού αλλάζει: το τιμόνι μαζεύεται ελαφρώς, δημιουργώντας μία αίσθηση ανοιχτού χώρου. Τα πάνελ με τις ενδείξεις αλλάζουν από περιεχόμενο σχετικό με τον οδηγό σε “Exploration Mode”, που προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες προτάσεις για μέρη και εκδηλώσεις στη γύρω περιοχή που ενδεχομένως να τους ενδιαφέρουν. Επιπλέον, τα εμπρός προσκέφαλα πέφτουν προς τα πίσω, ώστε οι εμπρός επιβάτες να επικοινωνούν καλύτερα με τους πίσω.

BMW Vision iNEXT 18Shy Tech
Εκτός από το τιμόνι και τις ενδείξεις στην περιοχή του οδηγού, δεν υπάρχουν άλλες ορατές οθόνες ή χειριστήρια. Για να διατηρείται ο απέριττος χαρακτήρας του πίσω τμήματος και οι επιβάτες να βρίσκονται στο επίκεντρο, η ευφυής τεχνολογία ενσωματώνεται χωρίς να είναι ορατή. Μόνον όταν είναι απαραίτητη, η τεχνολογία γίνεται ορατή και λειτουργική. Για παράδειγμα, στο μέλλον, ο έλεγχος κάποιων λειτουργιών θα γίνεται μέσω ξύλινων ή υφασμάτινων επιφανειών. Οι οθόνες δεν θα είναι πλέον απαραίτητες, καθώς μία ευφυής προβολή θα μπορεί να μετατρέπει οποιαδήποτε επιφάνεια σε διαδραστική οθόνη. Το δε iNEXBMW Vision iNEXT 22T παρουσιάζει 3 διαφορετικές, οραματικές εφαρμογές για την “Shy Tech”.

Intelligent Personal Assistant
Ο έξυπνος προσωπικός βοηθός ενεργοποιείται για να απαντήσει στην προτροπή “Hey BMW”. Το BMW Vision iNEXT αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του ψηφιακού κόσμου και είναι άριστα συνδεδεμένο με το BMW Connected, με ευφυείς συσκευές και το δίκτυο έξυπνου σπιτιού (smart home network), επιτρέποντας στους οδηγούς να κλείνουν τα παράθυρα του σπιτιού τους, για παράδειγμα μέσω φωνητικής εντολής.

Intelligent Materials
Οδηγώντας σε “Boost” mood, η οθόνη ελέγχου μπορεί να λειτουργεί με συμβατικό τρόπο, BMW Vision iNEXT 24μέσω αφής. Στο “Ease” mode, η ξύλινη επιφάνεια της κεντρικής κονσόλας θα προσφέρει αυτή τη λειτουργία ελέγχου. Η θέση των χεριών είναι το ίδιο ξεκούραστη όπως και όταν χρησιμοποιείται το iDrive Controller: το χέρι απλά ακουμπά στην ξύλινη περφορέ επιφάνεια, και όποτε δίδονται εντολές, φωτεινά σημεία που μοιάζουν με ουρά κομήτη ακολουθούν το δάχτυλο. Το ύφασμα Jacquard πίσω έχει ενσωματωμένη λειτουργικότητα ελέγχου. Ενεργοποιείται με ένα άγγιγμα και επιτρέπει τον έλεγχο της μουσικής με τη χρήση χειρονομιών συνοδεία λυχνιών LED που ανάβουν κάτω από το ύφασμα.

Intelligent BeamBMW Vision iNEXT 21
Στη χρήση πολυμέσων, όπως συμβαίνει στη λειτουργία του αυτοκινήτου, οι ψηφιακοί και αναλογικοί κόσμοι θα συγχωνεύονται όλο και περισσότερο στο μέλλον. Η παρουσίαση πληροφοριών μέσω προβολής επεκτείνεται ραγδαία, κάτι που μακροπρόθεσμα θα καταργήσει την ανάγκη για οθόνες. Η τεχνολογία Intelligent Beam ήδη προχωρά κατά ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς χρησιμεύσει σαν φως ανάγνωσης και διαδραστική οθόνη προβολής. Αυτό επιτρέπει, για παράδειγμα, το κείμενο ενός βιβλίου, για παράδειγμα, να συμπληρώνεται από εικόνες, κινούμενο περιεχόμενο και διαδραστικά γραφικά, ελεγχόμενα μέσω αφής.

BMW Vision iNEXT 23Τα επόμενα ορόσημα
Πριν από δέκα χρόνια, το BMW Group λανσάρισε το “project i” στο πλαίσιο της στρατηγικής του NUMBER ONE και γρήγορα έγινε πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης. Σήμερα, αυτοκίνητα με κινητήρες καύσης και plug-in υβριδικά συστήματα ενσωματώνονται στην ίδια αρχιτεκτονική. Σαν επιτυχημένη εξέλιξη του project i του 2009, η παραγωγή είναι ευέλικτη και μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τη ζήτηση.

Το BMW iNEXT project παίζει αντίστοιχο, BMW Vision iNEXT 19κεντρικό ρόλο στην εξέλιξη των εργαλείων και εξαρτημάτων που απαιτούνται στο μέλλον. Με βάση τις μελλοντικές ανάγκες, οι νέες αρχιτεκτονικές οχημάτων για όλα τα συστήματα κίνησης, FWD, RWD & AWD και τα προηγμένα εργοστάσια θα επιτρέψουν στο BMW Group να λαμβάνει γρήγορες αποφάσεις, σε σχέση με το ποια και πόσα μοντέλα θα πρέπει να είναι πλήρως ηλεκτρικά, εξοπλισμένα με plug-in υβριδικό σύστημα ή θα χρησιμοποιούν έναν πολύ αποδοτικό κινητήρα καύσης. Μέχρι το 2025, το BMW Group θα προσφέρει 25 μοντέλα με ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, 12 εκ των οποίων θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok