spot_img
HomeΝΕΑΑΓΟΡΑΣ2022 HONDA CRF250RX

2022 HONDA CRF250RX

2022 HONDA CRF250RX

Η νέα CRF250RX είναι ισχυρότερη από ποτέ, με το πλαίσιο της 22YM CRF450RX, και μία ανανεωμένη κυλινδροκεφαλή που αύξησε σημαντικά τη ροπή στις χαμηλές στροφές με βελτιωμένη αξιοπιστία. Νέο ψυγείο βελτιώνει την απόδοση, ο συμπλέκτης έχει πλέον 9 δίσκους και πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα, ενώ το ενισχυμένο κιβώτιο φέρει νέα κλιμάκωση σχέσεων για βελτιωμένες επιταχύνσεις εν κινήσει. Ένα πλήρες revalving της ανάρτησης Showa βελτιώνει την απόσβεση των κραδασμών, ενώ χούφτες περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.

  1. Εισαγωγή

Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία MX2 είναι σκληρός και η επιτυχία προϋποθέτει ταχεία και συνεχή εξέλιξη. Για το 19YM – και μετά από την πλήρη ανανέωση του μοντέλου 18YM, με το αλουμινένιο πλαίσιο 7ης γενιάς και το ψαλίδι της 17YM CRF450R, τη νέα ανάρτηση Showa και τον ολοκαίνουργιο κινητήρα με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) – η Honda αύξησε τη ροπή της CRF250R στις χαμηλές στροφές και πρόσθεσε σύστημα ελέγχου εκκίνησης (launch control) HRC.

Για το ίδιο έτος μοντέλου, μία έκδοση cross-country με τη μορφή της νέας CRF250RX προστέθηκε στη γκάμα, με ειδικές μετατροπές από την CRF450RX όπως μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, πίσω τροχό 18”, ειδική χαρτογράφηση κινητήρα και αλλαγές ανάρτησης για συνθήκες off-road ώστε να κινείται με την ίδια άνεση τόσο στη γρήγορη ανάβαση μιας κακοτράχαλης πλαγιάς, όσο και προσπαθώντας να κερδίσει μερικά πολύτιμα δευτερόλεπτα σε μια ειδική διαδρομή Enduro.

Για το 20YM ακολούθησε την εξέλιξη της CRF250R, απέκτησε σημαντικά αυξημένη ισχύ και ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, συν το πλαίσιο και το ψαλίδι της 19YM CRF450RX. Για το 22YM γίνεται ένα σημαντικό βήμα προόδου για την CRF250RX, με αναβαθμισμένο πλαίσιο που κληρονομεί από την 21YM CRF450R, βελτιωμένες ικανότητες και ευελιξία και αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές.

  1. Συνοπτική παρουσίαση μοντέλου

Το κατά 3kg ελαφρύτερο νέο πλαίσιο της CRF250RX και η ισορροπημένη ακαμψία του ψαλιδιού – σε συνδυασμό με την πιο γρήγορη γεωμετρία και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος – στοχεύουν σε κορυφαίες επιδόσεις στις στροφές σε όλες τις συνθήκες. Επιπλέον, το πλήρες re-valving της ανάρτησης Showa βελτιώνει την απόσβεση των κραδασμών, την ελκτική πρόσφυση και τον έλεγχο.

Οι αναβάτες ανέκαθεν αγαπούσαν τη συναρπαστική μέγιστη ισχύ της CRF250R. Για να συνδυαστεί όμως η δύναμη στις χαμηλές στροφές με τη γεμάτη καμπύλη στις μεσαίες στροφές, χρειάστηκαν εκτενή μέτρα τόσο στην εισαγωγή όσο και στην εξαγωγή του κινητήρα. Η χαρτογράφηση της ECU έχει επίσης ανανεωθεί, βελτιστοποιώντας το μίγμα αέρα/καυσίμου και το χρονισμό της ανάφλεξης.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στην ακρίβεια του χρονισμού των εκκεντροφόρων στις υψηλές στροφές και στην αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Ένας συμπλέκτης με 9 δίσκους και νέα κλιμάκωση για το ενισχυμένο κιβώτιο εξασφαλίζουν την πλήρη εκμετάλλευση της αυξημένης ροπής. Για το 22YM, η CRF250RX αποκτά χούφτες ως στάνταρ εξοπλισμό.

Productspromo158-8585721381106610962-s0
  1. Κύρια Χαρακτηριστικά

3.1 Πλαίσιο

  • Μείωση βάρους κατά 3kg, πλαίσιο, ψαλίδι, κατανομή ακαμψίας και γεωμετρία βασισμένα στην τεχνογνωσία της HRC  για βελτιωμένη συμπεριφορά στις στροφές και ευκολία χειρισμού
  • Μπροστινό πιρούνι 49mm της Showa με μεγαλύτερη διαδρομή κατά 5mm και πιο άκαμπτες τιμονόπλακες
  • Βελτιστοποιημένος συντελεστής σκληρότητας ελατηρίων και αυξημένη απόσβεση συμπίεσης / επαναφοράς μπροστά και πίσω
  • Συμπαγής νέα σχεδίαση σέλας και πλαστικών συνεισφέρουν στην ελευθερία του αναβάτη

Για το 22YM, η CRF250RX εφοδιάζεται με το ίδιο πλαίσιο που έκανε το ντεμπούτο του στην 21YM CRF450RX. Μαζί με τον ισχυρότερο κινητήρα, μία μείωση βάρους κατά 3kg, αλλαγές στη γεωμετρία και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση συνθέτουν ένα πακέτο που υπόσχεται άνεση, ταχύτητα και αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.

Χάρη στις στενότερες κεντρικές δοκούς, το βάρος του πλαισίου μειώθηκε κατά 700g συγκριτικά με την προηγούμενη σχεδίαση, ενώ το επανασχεδιασμένο υποπλαίσιο είναι ελαφρύτερο κατά 320g. Η δυναμική του πλαισίου είναι επίσης νέα: με τη στρεπτική ακαμψία να διατηρείται, η πλευρική ακαμψία μειώθηκε κατά 20% για αυξημένη ταχύτητα στις στροφές, ελκτική πρόσφυση και ακρίβεια διεύθυνσης. Η περιοχή έδρασης του ψαλιδιού φέρει βελτιστοποιημένες ενισχύσεις. Το αλουμινένιο ψαλίδι προσφέρει νέα κατανομή ακαμψίας ώστε να συνεργάζεται άψογα με το πλαίσιο.

Τόσο η άνω όσο και η κάτω τιμονόπλακα προσφέρουν αυξημένη ευκαμψία, για μεγαλύτερη ακρίβεια, ευελιξία στις στροφές και καλύτερη αντίδραση στα σαμαράκια. Η ανάρτηση της CRF250RX χρησιμοποιεί ειδικές ρυθμίσεις με μεγαλύτερο εύρος απόδοσης σε σχέση με την CRF250R. Πλήρως ρυθμιζόμενο, το ανεστραμμένο πιρούνι 49mm της Showa (USD) με ελατήρια αποτελεί μια έκδοση παραγωγής του αγωνιστικού πιρουνιού της Showa για τις αγωνιστικές ομάδες MX των Ευρωπαϊκών και Αμερικανικών Πρωταθλημάτων. Με στόχο την ομαλή απόκριση σε όλες τις συνθήκες, έχει γίνει πλήρες revalving, η διαδρομή αυξήθηκε κατά 5mm στα 310mm, αλλά και αυξήθηκε η ακαμψία στις τιμονόπλακες, για αυξημένη πρόσφυση και ικανότητα στα περάσματα από νεροφαγώματα.

Οι οπές του κύριου εμβόλου του πίσω αμορτισέρ της Showa έχουν διευρυνθεί για ταχύτερη απόκριση και πιο ομαλή απόσβεση ανωμαλιών και ικανότητα στα περάσματα από νεροφαγώματα. Η χρήση ατσαλιού ελαφρού βάρους στο ελατήριο εξοικονομεί 120g. Η σχέση μοχλικού Pro-Link είναι επίσης νέα.

Για μεγαλύτερη ευκολία κίνησης του αναβάτη, η σέλα έγινε μικρότερη, ελαφρύτερη και πιο χαμηλή στο πίσω τμήμα κατά 10mm συγκριτικά με την προηγούμενη σχεδίαση. Επίσης, η αφαίρεση και εγκατάστασή της είναι ευκολότερη, και η συντήρηση απλούστερη με 4 μόλις βίδες 8mm αντί για 6 να ασφαλίζουν τα πλαστικά σε κάθε πλευρά. Η νέα μοτοσυκλέτα είναι πιο λεπτή κατά 70mm (50mm από αριστερά, 20mm από δεξιά) και τα πλαστικά είναι ομοίως πιο λεπτά, ενώ το κάλυμμα του ρεζερβουάρ έχει αφαιρεθεί.

Η γωνία κάστερ και το ίχνος του τροχού έχουν μειωθεί στα 27.15°/114mm (από 27.4°/115mm), και το μεταξόνιο είναι μικρότερο στα 1477mm (1486mm). Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 6mm στα 335mm, και η κάτω τιμονόπλακα βρίσκεται τώρα κατά 6.1mm ψηλότερα στα 928mm. Με βάρος 108kg, είναι κατά 3kg ελαφρύτερη από το προηγούμενο μοντέλο.

Σχεδιασμένα με Υπολογιστική Ρευστοδυναμική (Computational Fluid Dynamics, CFD) για μέγιστη ροή αέρα, τα καλύμματα του ψυγείου κατασκευάζονται από ένα κομμάτι πλαστικού αντί δύο, και περιλαμβάνουν ένα κάτω αεραγωγό, ενώ οι γρίλιες προσφέρουν βέλτιστη ροή αέρα. Είναι επίσης 17mm στενότερες σε πλάτος συγκριτικά με την έκδοση 21YM. Το πλαστικό ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 8L.

Το στάνταρ ελαφρύ τιμόνι Renthal Fatbar προσφέρει μέγιστη άνεση. Η πάνω τιμονόπλακα φέρει βάσεις που ρυθμίζονται σε δύο θέσεις, ώστε το τιμόνι να μετακινείται εμπρός/πίσω κατά 26mm. Αν οι βάσεις περιστραφούν κατά 180°, το τιμόνι μετακινείται κατά επιπλέον 10mm από την κεντρική θέση, με αποτέλεσμα τέσσερις μοναδικές θέσεις οδήγησης.

Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει εμπρός δίσκο κυματοειδούς σχεδίασης 260mm με δαγκάνα δύο εμβόλων διαμέτρου 30 και 27mm. Σε συνδυασμό με τα σωληνάκια υψηλής πίεσης προσφέρει άριστη αίσθηση και σταθερή ισχύ πέδησης. Η πίσω δαγκάνα μονού εμβόλου συνδυάζεται με δίσκο 240mm κυματοειδούς σχεδίασης. Νέο χαρακτηριστικό για το 22YM, οι χούφτες προστατεύουν τα χέρια και τις μανέτες ενώ το πλαϊνό σταντ από σφυρήλατο αλουμίνιο αναδιπλώνεται άψογα ώστε να μην ενοχλεί κατά την οδήγηση.

Οι αλουμινένιες ζάντες DID με ακτίνες άμεσης έδρασης έχουν μαύρο φινίρισμα. Η εμπρός είναι 21 x 1.6in, και η πίσω 18 x 2.15in. Τα ελαστικά είναι της Dunlop, κατάλληλα για enduro, AT81 90/90-21 μπροστά και 110/100-18 Dunlop AT81 πίσω.

Τα εντυπωσιακά κόκκινα γραφικά συμπληρώνουν τις πιο αιχμηρές γραμμές της 22YM CRF250RX.

Productspromo159-8585721377959682933-s0

3.2 Κινητήρας

  • Η αναβάθμιση της εισαγωγής και της κυλινδροκεφαλής σε συνδυασμό με το σύστημα εξαγωγής με ευθεία σχεδίαση (αυλοί και σωλήνες) και το μονό σιγαστήρα προσφέρουν 10% περισσότερη ισχύ και 15% έξτρα ροπή.
  • Ακρίβεια χρονισμού βαλβίδων στις υψηλές στροφές και βελτιωμένη λίπανση κυλινδροκεφαλής
  • Συμπλέκτης 9 δίσκων βελτιώνει την αντοχή με ελαφρύτερη αίσθηση της μανέτας
  • Νέα κλιμάκωση κιβωτίου για καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει και τύμπανο επιλογέα για ομαλότερες αλλαγές
  • Νέα χαρτογράφηση ECU ειδικά για την CRF250RX για πιο ομαλή καμπύλη ισχύος offroad
  • Πιο αποδοτική ψύξη

Η CRF250RX μοιράζεται τον κινητήρα 22YM του αντίστοιχου motocross μοντέλου της οικογένειας για ακέραιες επιδόσεις σε όλο το εύρος στροφών – με την ίδια αυξημένη μέγιστη ισχύ και ροπή στις χαμηλές στροφές – αλλά έχει νέα χαρτογράφηση ψεκασμού καυσίμου και χρονισμού ανάφλεξης για πιο ομαλή καμπύλη ισχύος, ώστε να προσαρμόζεται καλύτερα στις ποικίλες συνθήκες της οδήγησης εκτός δρόμου.

Με περισσότερη ροπή χαμηλά, η καμπύλη ισχύος είναι πιο ομαλή και γραμμική, ενώ η ροπή κορυφώνεται σε σημαντικά χαμηλότερες στροφές. Συνολικά προσφέρει μέχρι 10% περισσότερη ισχύ και 15% περισσότερη ροπή στις μεσαίες στροφές, ώστε η οδήγηση από στροφή σε στροφή να ρέει καλύτερα και με την ίδια σχέση.

Αποτέλεσμα; Ένας πολύ επιτυχημένος κινητήρας έγινε ακόμα καλύτερος, προσφέροντας πλούσια, ωφέλιμη ροπή από τις χαμηλές στροφές, για βέλτιστη αξιοποίηση της ευελιξίας του νέου πλαισίου. Και ένας αριθμός μικρών ή μεγάλων βελτιώσεων οδήγησαν σε αυξημένες επιδόσεις.

Η σταθερότητα καύσης στις χαμηλές στροφές και η ροή των αερίων εισόδου και εξόδου στο θάλαμο καύσης στις χαμηλές στροφές αποτέλεσαν το βασικό στόχο. Αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά είναι η ανανεωμένη χοάνη και ο σωλήνας εισαγωγής κωνικής σχεδίασης που τροφοδοτούνται από ένα φιλτροκούτι μεγαλύτερο κατά 78% (τώρα στα 4,1 λίτρα), η γωνία του μπεκ στις 60ο (αντί για 30ο) και ο αυλός εξαγωγής ευθείας σχεδίασης. Τόσο η ογκομετρική απόδοση όσο και η ψύξη της εισαγωγής έχουν βελτιωθεί. Η πρόσβαση στο φίλτρο αέρα είναι επίσης ευκολότερη.

Πολυάριθμες λεπτομερείς βελτιώσεις έχουν γίνει για βελτιστοποίηση της απόδοσης στις υψηλές στροφές του κινητήρα. Το γρανάζι του εκκεντροφόρου εισαγωγής είναι πλέον πρεσσαριστό, κάτι που μειώνει το βάρος και αυξάνει την ακαμψία. Τα διπλά (αντί για μονά) ελατήρια των βαλβίδων εισαγωγής παρέχουν επιπρόσθετη ακρίβεια διαχείρισης στις υψηλές στροφές. Οι δίοδοι του λαδιού προς τα ρουλεμάν του εκκεντροφόρου έχουν τροποποιηθεί μαζί με πιο άκαμπτη έδραση του εκκεντροφόρου και κυλινδροκεφαλή με στόχο τη μείωση των τριβών.

Ο χρονισμός των βαλβίδων έχει βελτιστοποιηθεί. Η ακριβής επανευθυγράμμιση του άξονα του ζύγωθρου (κοκοράκι) βελτιώνει την απόδοση στις υψηλές στροφές, ενώ η σχεδίαση του εμβόλου και της μπιέλας μεγιστοποιούν την απόδοση. Η διάμετρος και η διαδρομή παραμένουν στα 79 x 50.9mm, με κύλινδρο έκκεντρα τοποθετημένο κατά 4,5mm για μείωση των τριβών και λόγο συμπίεσης 13.9:1. Οι βαλβίδες είναι από τιτάνιο: 33mm εισαγωγής και 26mm εξαγωγής. Για υψηλότερες επιδόσεις enduro σε συνθήκες off-road, η νέα χαρτογράφηση της FI συνεισφέρει στην πιο ομαλή καμπύλη ισχύος.

Ένας μονός σιγαστήρας αντικαθιστά τους δύο της έκδοσης 21YM. Ο σωλήνας εξαγωγής προσφέρει ευθεία διαδρομή στα καυσαέρια, ενώ η βελτιστοποιημένη εσωτερική διατομή αναβαθμίζει τη σταθερότητα της καύσης και την απόδοση της εξαγωγής. Η συμπαγής σχεδίαση του σιγαστήρα μειώνει το πλάτος της μοτοσυκλέτας και εξοικονομεί βάρος 1,7kg έναντι της προηγούμενης σχεδίασης.

Για να ανταπεξέρχεται στην αυξημένη θερμότητα που παράγει ένας ‘σκληρά εργαζόμενος’ κινητήρας, η γωνία τοποθέτησης του ψυγείου και ο αριθμός των πτερυγίων του έχουν προσαρμοστεί μέσω ρευστοδυναμικής ανάλυσης, αυξάνοντας την ενεργή επιφάνεια κατά 2% και την αποβολή θερμότητας κατά 6%. Τα νέας σχεδίασης καλύμματα δημιουργούν πρόσθετη ροή αέρα.

Περαιτέρω βελτιώσεις για το 22YM αυξάνουν τα επίπεδα αξιοπιστίας. Το γρανάζι της αντλίας νερού είναι αυξημένης διατομής για αντοχή στην υψηλή θερμοκρασία του λιπαντικού. Και για αύξηση της ροής του λαδιού, η πίεση στην κυλινδροκεφαλή έχει τροποποιηθεί. Ένα μπεκ λαδιού 5 οπών βελτιστοποιεί την ψύξη του εμβόλου και το χρονισμό της ανάφλεξης. Το γρανάζι συνδυασμένης κίνησης αντλίας λαδιού και εκκεντροφόρων βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του κινητήρα, ενώ το φίλτρο και η δίοδος λαδιού στην δεξιά – η διαδρομή του λαδιού γύρω από τον κινητήρα είναι σύντομη ενώ λιπαίνεται τόσο ο συμπλέκτης όσο και το κιβώτιο, με τη συνολική χωρητικότητα να φτάνει τα 1.35L.

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στη μετάδοση. Για περισσότερη αντοχή και πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα, ο συμπλέκτης απέκτησε έναν περισσότερο δίσκο (φτάνοντας τους 9), για καλύτερη κατανομή του φορτίου στα υλικά τριβής. Επίσης, το πρόσθετο ελατήριο τριβής στο πλατό, η βελτιστοποιημένη λίπανση, τα υλικά τριβής και η σχέση πρωτεύουσας μετάδοσης – αλλά και το πιο άκαμπτο κέντρο του συμπλέκτη – συμβάλλουν στην αύξηση των επιδόσεων, αλλά και στη βελτίωση της αντοχής κατά 21%. Το λειτουργικό φορτίο στο μοχλό του συμπλέκτη έχει μειωθεί κατά 4%.

Για τη διαχείριση του φορτίου που εφαρμόζεται από το νέο συμπλέκτη και μεγιστοποίηση της ροπής σε όλες τις στροφές – χωρίς πρόσθετο βάρος – το κιβώτιο φέρει μια νέα διάταξη για αυξημένη αντοχή, αλλά και νέα κλιμάκωση: Με την 1η πιο μακριά, τη 2η λίγο πιο κοντή, την 3η μακρύτερη και τις 4η/5η πιο κοντές.

Η νέα διάταξη του επιλογέα φέρει μια φουρκέτα για την αλλαγή από 2α σε 3η (αντί για δύο), με δύο αυλακώσεις-οδηγούς αντί για τρεις, αλλά και βελτιωμένη ακαμψία άξονα για μειωμένες τριβές. Ως αποτέλεσμα, η αίσθηση από τις αλλαγές μεταξύ αυτών των δύο πολύ σημαντικών σχέσεων είναι πολύ καλύτερη, ενώ το τύμπανο του επιλογέα είναι κατά 17% ελαφρύτερο. Ένας αισθητήρας επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου επιτρέπει τη χρήση διαφορετικών χαρτογραφήσεων κινητήρα για κάθε σχέση ξεχωριστά.

22YM_CRF250RX_EXTREME_RED_LOCATION_00125

3.3 Ηλεκτρονικά

  • Το HRC Launch Control προσφέρει 3 επιλογές εκκίνησης
  • Το Engine Mode Select Button (EMSB) περιλαμβάνει 3 χαρτογραφήσεις για προσαρμογή του χαρακτήρα απόδοσης ισχύος της μοτοσυκλέτας

Το HRC Launch Control προσφέρει στον αναβάτη την καλύτερη επιλογή για μία δυνατή εκκίνηση, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 3 modes:

Επίπεδο 3 – 10.000rpm, λασπώδεις συνθήκες/αρχάριος αναβάτης.

Επίπεδο 2 – 11.750rpm, στεγνές συνθήκες/μέσος αναβάτης.

Επίπεδο 1 – 13.000rpm, στεγνές συνθήκες /έμπειρος αναβάτης

Η ενεργοποίηση του HRC Launch Control είναι εύκολη υπόθεση: απλά τραβήξτε το συμπλέκτη και πιέστε το μπουτόν Start στα δεξιά. Η λυχνία LED θα αναβοσβήσει μία φορά για το Επίπεδο 1. Πιέστε πάλι το μπουτόν Start για 0,5 δευτ. ή περισσότερο, και η λυχνία LED θα αναβοσβήσει δύο φορές για το Επίπεδο 2. Επαναλάβετε τη διαδικασία και η λυχνία LED θα αναβοσβήσει 3 φορές, υποδηλώνοντας ότι έχει επιλεγεί το Επίπεδο 3.

Το Engine Mode Select Button (EMSB) μεταβάλλει το χαρακτήρα του κινητήρα και διατίθενται 3 χαρτογραφήσεις ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες ή τις προτιμήσεις του αναβάτη: Mode 1 (Στάνταρ). Mode 2. Smooth (Ήπιο). Mode 3 – Aggressive (Επιθετικό). Η λυχνία LED απεικονίζει επίσης το mode που έχει επιλεγεί.

Το μπουτόν stop του κινητήρα, η προειδοποίηση EFI, το μπουτόν για τα modes του EMSB, και η λυχνία LED βρίσκονται στο αριστερό γκριπ.

22YM_CRF250RX_EXTREME_RED_LOCATION_00170
  1. Τεχνικές Προδιαγραφές

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

Υγρόψυκτος 4-χρονος μονοκύλινδρος DOHC

Κυβισμός

249.4cc

Διάμετρος  Διαδρομή

79mm x 50.9mm

Σχέση συμπίεσης

13.9:1

Χωρητικότητα λαδιού

1.35L

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

 

Προετοιμασία μείγματος

Ψεκασμός καυσίμου

Χωρητικότητα ντεπόζιτου

8L

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Μίζα

Ηλεκτρική

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Τύπος συμπλέκτη

Υγρός πολύδισκος

Τύπος κιβωτίου

Μόνιμης εμπλοκής

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Τύπος πλαισίου

Διπλής δοκού, αλουμινένιο

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)

2.176 x 839 x 1.281mm

Μεταξόνιο

1.477mm

Γωνία κάστερ

27.15°

Ίχνος τροχού

114mm

Ύψος σέλας

964mm

Απόσταση από το έδαφος

335mm

Βάρος

108kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Εμπρός

Ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 49mm της Showa (Hitachi Astemo, Ltd) με ελατήρια

Πίσω

Showa (Hitachi Astemo, Ltd.) Mono shock με Honda Pro-Link

ΤΡΟΧΟΙ

 

Ζάντα Εμπρός

Αλουμινένια ακτινωτή

Ζάντα Πίσω

Αλουμινένια ακτινωτή

Ελαστικό Εμπρός

90/90-21 Dunlop AT81

Ελαστικό Πίσω

110/100-18 Dunlop AT81

ΦΡΕΝΑ

 

Εμπρός

Υδραυλικός δίσκος 260mm με κυματοειδή σχεδίαση

Πίσω

Υδραυλικός δίσκος 240mm με κυματοειδή σχεδίαση

ΟΡΓΑΝΑ

 

Πρόσθετα χαρακτηριστικά

HRC Launch Control

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές λαμβάνουν μέρος σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

 

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO