spot_img
HomeΝΕΑΑΓΟΡΑΣ2022 HONDA CRF250R

2022 HONDA CRF250R

2022 HONDA CRF250R

Η νέα CRF250R είναι ισχυρότερη από ποτέ, με το πλαίσιο της 22YM CRF450R που κατέκτησε το πρωτάθλημα MXGP, και ανανεωμένη κυλινδροκεφαλή που αύξησε σημαντικά τη ροπή στις χαμηλές στροφές. Νέο ψυγείο βελτιώνει την απόδοση, ο συμπλέκτης έχει πλέον 9 δίσκους, ενώ το ενισχυμένο κιβώτιο φέρει νέα κλιμάκωση.

  1. Εισαγωγή

Η κατηγορία MX2 είναι αμείλικτη, με τις μάχες να δίνονται σώμα με σώμα, και η CRF250R της Honda έχει αποδειχτεί πολύτιμο όπλο για τη μάχη. Με την πάροδο του χρόνου, μέσα από τον ανταγωνισμό, με μικρά και μεγάλα βήματα, εξελίχθηκε σε μία μοτοσυκλέτα την οποία, τόσο ο ενθουσιώδης ερασιτέχνης αθλητής, όσο και ο έμπειρος επαγγελματίας – μπορούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο, σε κάθε μέτρο του γύρου.

Για το 18YM, η CRF250R ανανεώθηκε εκτενώς στο πλαίσιο της φιλοσοφίας Absolute Holeshot της 17YM CRF450R, κληρονομώντας το πλαίσιο έβδομης γενιάς, τη νέα γεωμετρία και την ανάρτηση Showa. Επίσης, ‘οπλίστηκε’ με έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) με δυνατότητα επιλογής χαρτογράφησης της απόδοσης ισχύος του κινητήρα. Εργονομικά σχεδιασμένη με γνώμονα τον αναβάτη, παρέμεινε μία μοτοσυκλέτα MX που ο ‘χομπίστας’ αναβάτης μπορούσε να αξιοποιήσει ανάλογα με το επίπεδο των ικανοτήτων του.

Μόλις ένα χρόνο μετά από την πλήρη αλλαγή του μοντέλου, η 19YM CRF250R απέκτησε αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές, χάρη στην εκτενή αναβάθμιση στην εισαγωγή και την εξαγωγή καθώς και HRC launch control, ανανεωμένες δαγκάνες εμπρός φρένου και τιμόνι Renthal που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις. Το 20YM προχώρησε σε ένα ακόμα βήμα εξέλιξης, με το πλαίσιο και το ψαλίδι της 19YM CRF450R και αύξηση ισχύος στις μεσαίες στροφές.

Τώρα, για το 22YM, η CRF250R ανανεώνεται για μία ακόμα φορά και γίνεται ‘Ισχυρότερη από Ποτέ’ με αναβαθμίσεις στο πλαίσιο που κληρονόμησε από την 21YM CRF450R, το οποίο την καθιστά ακόμα πιο ικανή και ευέλικτη. Επιπλέον η αυξημένη ροπή αξιοποιεί άριστα το νέο πλαίσιο, ενώ βελτιωμένα είναι και τα επίπεδα αντοχής και αξιοπιστίας.

339404_22YM_HONDA_CRF250R
  1. Συνοπτική παρουσίαση μοντέλου

Για πιο άνετη οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, οι πρόσφατες εξελίξεις της CRF450R πραγματοποιήθηκαν με γνώμονα τη μείωση της κόπωσης του αναβάτη – βοηθώντας, όχι μόνον αναβάτες μεγάλου διαμετρήματος, αλλά και φίλους του MX ανεξαρτήτως ικανοτήτων, να βελτιώνουν συνεχώς τα γυρολόγιά τους.

Τα οφέλη που προκύπτουν από το ελαφρύτερο πλαίσιο για την CRF450R κάνουν ακόμα πιο έντονη την παρουσία τους στην CRF250R. Το κατά 3kg ελαφρύτερο νέο πλαίσιο της CRF250R και η ισορροπημένη ακαμψία του ψαλιδιού – σε συνδυασμό με την πιο γρήγορη γεωμετρία και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος – στοχεύουν σε κορυφαίες επιδόσεις στις στροφές και στην ευκολία χειρισμών. Επιπλέον, ένα πλήρες re-valving της ανάρτησης Showa βελτιώνει την απόσβεση των κραδασμών, την ελκτική πρόσφυση και τον έλεγχο.

Οι αναβάτες ανέκαθεν αγαπούσαν την εντυπωσιακή μέγιστη ισχύ της CRF250R. Για να συνδυαστεί όμως η δύναμη στις χαμηλές στροφές με τη γεμάτη καμπύλη στις μεσαίες στροφές, χρειάστηκαν εκτενείς τροποποιήσεις τόσο στην εισαγωγή όσο και στην εξαγωγή του κινητήρα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη βελτίωση της ακρίβειας του χρονισμού των εκκεντροφόρων στις υψηλές στροφές και στην αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Ένας βελτιωμένος συμπλέκτης με 9 δίσκους και νέα κλιμάκωση για το ενισχυμένο κιβώτιο εξασφαλίζουν την πλήρη αξιοποίηση της αυξημένης ροπής.

Productspromo152-8585722512624349761-s0
  1. Κύρια Χαρακτηριστικά

3.1 Πλαίσιο

  • Μείωση βάρους κατά 3kg, πλαίσιο, ψαλίδι, κατανομή ακαμψίας και γεωμετρία βασισμένα στην τεχνογνωσία της HRC  για βελτιωμένη συμπεριφορά στις στροφές και ευκολία χειρισμού
  • Μπροστινό πιρούνι 49mm της Showa με μεγαλύτερη διαδρομή κατά 5mm και πιο άκαμπτες τιμονόπλακες
  • Βελτιστοποιημένος συντελεστής σκληρότητας ελατηρίων και βελτιωμένη απόσβεση συμπίεσης / επαναφοράς μπροστά και πίσω
  • Συμπαγής νέα σχεδίαση σέλας και πλαστικών συνεισφέρουν στην ελευθερία του αναβάτη

Η εξέλιξη της CRF450R, καθορίζει και αυτήν της CRF250R. Επομένως, ενώ το πλαίσιό της παρέμεινε το ίδιο για το 21YM, για το 22YM αποκτά το πλαίσιο που έκανε ντεμπούτο στην 21YM CRF450R παραγωγής, έπειτα από εκτενείς βελτιώσεις του αγωνιστικού τμήματος της HRC. Αποτελεί τη βάση εξέλιξης της μοτοσυκλέτας του Tim Gajser που οδήγησε σε δύο συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα MXGP.

Μαζί με τον ισχυρότερο κινητήρα, τη μείωση βάρους κατά 3kg, αλλαγές στη γεωμετρία και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, συνθέτουν ένα πακέτο που υπόσχεται απολαυστικά γρήγορη οδήγηση σε αγωνιστικές συνθήκες.

Χάρη στις στενότερες κεντρικές δοκούς, το βάρος του πλαισίου μειώθηκε κατά 700g συγκριτικά με την προηγούμενη σχεδίαση, ενώ το επανασχεδιασμένο υποπλαίσιο είναι ελαφρύτερο κατά 320g. Η δυναμική του πλαισίου είναι επίσης νέα: με τη στρεπτική ακαμψία να διατηρείται, η πλευρική ακαμψία μειώθηκε κατά 20% για αυξημένη ταχύτητα στις στροφές, ελκτική πρόσφυση και ακρίβεια διεύθυνσης. Η περιοχή έδρασης του ψαλιδιού φέρει βελτιστοποιημένες ενισχύσεις. Το αλουμινένιο ψαλίδι προσφέρει νέα κατανομή ακαμψίας ώστε να συνεργάζεται άψογα με το πλαίσιο.

Τόσο η άνω όσο και η κάτω τιμονόπλακα προσφέρουν αυξημένη ευκαμψία, για μεγαλύτερη ακρίβεια, ευελιξία στις στροφές και βελτιωμένη αντίδραση σε ανώμαλες διαδρομές. Το πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο πιρούνι 49mm της Showa (USD) αποτελεί μια έκδοση παραγωγής του αγωνιστικού πιρουνιού της Showa για τις αγωνιστικές ομάδες MX των Ευρωπαϊκών και Αμερικανικών Πρωταθλημάτων. Με στόχο την ομαλή απόκριση υπό όλες τις συνθήκες, έγινε πλήρες revalving, η διαδρομή αυξήθηκε κατά 5mm στα 310mm, και αυξήθηκε η ακαμψία στις τιμονόπλακες, για αυξημένη πρόσφυση και βελτιωμένη ικανότητα στα περάσματα από νεροφαγώματα.

Οι οπές του κύριου εμβόλου του πίσω αμορτισέρ της Showa έχουν διευρυνθεί για ταχύτερη απόκριση και πιο ομαλή απόσβεση ανωμαλιών και ικανότητα στα περάσματα από νεροφαγώματα. Η σχέση μοχλικού Pro-Link είναι επίσης νέα.

Για μεγαλύτερη ευκολία κίνησης του αναβάτη, η σέλα έγινε μικρότερη, ελαφρύτερη και πιο χαμηλή στο πίσω τμήμα κατά 10mm συγκριτικά με την προηγούμενη σχεδίαση. Η αφαίρεση και εγκατάστασή της είναι ευκολότερη, και η συντήρηση απλούστερη με 4 μόλις βίδες 8mm αντί για 6 να ασφαλίζουν τα πλαστικά σε κάθε πλευρά. Η νέα μοτοσυκλέτα είναι πιο λεπτή κατά 70mm (50mm από αριστερά, 20mm από δεξιά) και τα πλαστικά είναι ομοίως πιο λεπτά, ενώ το κάλυμμα του ρεζερβουάρ έχει αφαιρεθεί.

Η γωνία κάστερ και το ίχνος του τροχού έχουν μειωθεί στα 27.32°/115mm (από 27.4°/116mm) και το μεταξόνιο είναι μικρότερο, στα 1477mm (1486mm). Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 6mm στα 333mm, και η κάτω τιμονόπλακα βρίσκεται τώρα κατά 5.1mm ψηλότερα στα 927mm. Με βάρος 104kg, είναι κατά 3kg ελαφρύτερη από το προηγούμενο μοντέλο.

Σχεδιασμένα με Υπολογιστική Ρευστοδυναμική (Computational Fluid Dynamics, CFD) για μέγιστη ροή αέρα, τα καλύμματα του ψυγείου κατασκευάζονται από ένα κομμάτι πλαστικού αντί δύο, και περιλαμβάνουν ένα κάτω αεραγωγό, ενώ οι γρίλιες προσφέρουν βέλτιστη ροή αέρα. Με χωρητικότητα 6,3L, το ρεζερβουάρ από τιτάνιο έχει επίσης επανασχεδιαστεί.

Το στάνταρ ελαφρύ τιμόνι Renthal Fatbar παρέχει μέγιστη άνεση. Η πάνω τιμονόπλακα φέρει βάσεις που ρυθμίζονται σε δύο θέσεις, ώστε το τιμόνι να μετακινείται εμπρός/πίσω κατά 26mm. Αν οι βάσεις περιστραφούν κατά 180°, το τιμόνι μετακινείται κατά επιπλέον 10mm από την κεντρική θέση, με αποτέλεσμα τέσσερις μοναδικές θέσεις οδήγησης.

Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει εμπρός δίσκο κυματοειδούς σχεδίασης 260mm με δαγκάνα δύο εμβόλων διαμέτρου 30 και 27mm. Σε συνδυασμό με τα σωληνάκια υψηλής πίεσης προσφέρει άριστη αίσθηση και σταθερή ισχύ πέδησης. Η πίσω δαγκάνα μονού εμβόλου συνδυάζεται με δίσκο 240mm κυματοειδούς σχεδίασης.

Οι αλουμινένιες ζάντες DID με ακτίνες άμεσης έδρασης έχουν μαύρο φινίρισμα. Ως στάνταρ τοποθετούνται 80/100-21 PIRELLI MX32 MIDSOFT ελαστικά soft-terrain μπροστά και 100/90-19 PIRELLI MX32 MIDSOFT πίσω.

Τα εντυπωσιακά κόκκινα γραφικά συμπληρώνουν τις πιο αιχμηρές γραμμές της 22YM CRF250R.

22YM_CRF250R_EXTREME_RED_LOCATION_00109

3.2 Κινητήρας

  • Η αναβάθμιση της εισαγωγής και της κυλινδροκεφαλής σε συνδυασμό με το ευθείας σχεδίασης σύστημα εξαγωγής (αυλοί και σωλήνες) και το μονό σιγαστήρα προσφέρουν 10% περισσότερη ισχύ και 15% έξτρα ροπή.
  • Ακρίβεια χρονισμού βαλβίδων στις υψηλές στροφές και βελτιωμένη λίπανση κυλινδροκεφαλής
  • Συμπλέκτης 9 δίσκων βελτιώνει την αντοχή με ελαφρύτερη αίσθηση της μανέτας
  • Νέα κλιμάκωση κιβωτίου για καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει και τύμπανο επιλογέα για ομαλότερες αλλαγές
  • Πιο αποδοτική ψύξη

Ο κινητήρας 249.4cc με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) της CRF250R έχει γίνει διάσημος για τις επιδόσεις του στις υψηλές στροφές και για το 20YM αυξήθηκε η μέγιστη ισχύς και ροπή του στις μεσαίες στροφές. Η βελτιωμένη ισχύς και ροπή από τις χαμηλές στροφές – διατηρώντας όλες τις αναβαθμίσεις του 20YM – οδήγησε στο επόμενο βήμα εξέλιξης για το 22YM. Οι καμπύλες στο δυναμόμετρο το αποδεικνύουν περίτρανα.

Με περισσότερη ροπή από χαμηλά, η καμπύλη ισχύος είναι πιο ομαλή και γραμμική, ενώ η ροπή κορυφώνεται σε σημαντικά χαμηλότερες στροφές. Συνολικά προσφέρει μέχρι 10% περισσότερη ισχύ και 15% περισσότερη ροπή στις μεσαίες στροφές, ώστε η οδήγηση από στροφή σε στροφή να επιτυγχάνεται πιο αποδοτικά, χρησιμοποιώντας την ίδια σχέση.

Αποτέλεσμα; Ένας πολύ επιτυχημένος κινητήρας έγινε ακόμα καλύτερος, παράγοντας πλούσια, ωφέλιμη ροπή από τις χαμηλές στροφές, για βέλτιστη αξιοποίηση της ευελιξίας του νέου πλαισίου. Και, συμπερασματικά, ένας αριθμός μικρών ή μεγάλων βελτιώσεων οδήγησαν σε αισθητά αυξημένες επιδόσεις.

Η σταθερότητα καύσης στις χαμηλές στροφές και η βελτίωση της ροής των αερίων εισόδου και εξόδου του θαλάμου καύσης στις χαμηλές στροφές αποτέλεσαν το βασικό στόχο. Αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά είναι η ανανεωμένη χοάνη και ο κωνικής σχεδίασης σωλήνας εισαγωγής που τροφοδοτούνται από ένα φιλτροκούτι μεγαλύτερο κατά 78% (τώρα στα 4,1 λίτρα), η γωνία του μπεκ στις 60ο (αντί για 30ο) και ο αυλός εξαγωγής με ευθεία σχεδίαση. Τόσο η ογκομετρική απόδοση όσο και η ψύξη της εισαγωγής έχουν βελτιωθεί. Η πρόσβαση στο φίλτρο αέρα είναι επίσης ευκολότερη.

Πολυάριθμες λεπτομερείς βελτιώσεις έχουν γίνει για βελτιστοποίηση της απόδοσης στις υψηλές στροφές του κινητήρα. Το γρανάζι του εκκεντροφόρου εισαγωγής είναι πλέον πρεσαριστό, κάτι που μειώνει το βάρος και αυξάνει την ακαμψία. Τα διπλά (αντί για μονά) ελατήρια των βαλβίδων εισαγωγής παρέχουν επιπρόσθετη ακρίβεια διαχείρισης στις υψηλές στροφές. Οι δίοδοι του λαδιού προς τα ρουλεμάν του εκκεντροφόρου έχουν τροποποιηθεί μαζί με πιο άκαμπτη έδραση του εκκεντροφόρου και κυλινδροκεφαλή με στόχο τη μείωση των τριβών.

Ο χρονισμός των βαλβίδων έχει βελτιστοποιηθεί. Η ακριβής επανευθυγράμμιση του άξονα του ζύγωθρου (κοκοράκι) βελτιώνει την απόδοση στις υψηλές στροφές, ενώ η σχεδίαση του εμβόλου και της μπιέλας μεγιστοποιούν την απόδοση. Η διάμετρος και η διαδρομή παραμένουν στα 79 x 50.9mm αντίστοιχα, σε συνεργασία με τον έκκεντρα τοποθετημένο κύλινδρο κατά 4,5mm για μείωση των τριβών και λόγο συμπίεσης 13.9:1. Οι βαλβίδες είναι από τιτάνιο: 33mm εισαγωγής και 26mm εξαγωγής.

Ένας μονός σιγαστήρας αντικαθιστά τους δύο της έκδοσης 21YM. Ο σωλήνας εξαγωγής προσφέρει ευθεία διαδρομή στα καυσαέρια, ενώ η βελτιστοποιημένη εσωτερική διατομή αναβαθμίζει τη σταθερότητα της καύσης και την απόδοση της εξαγωγής. Η συμπαγής σχεδίαση του σιγαστήρα μειώνει το πλάτος της μοτοσυκλέτας και εξοικονομεί βάρος 1,7kg έναντι της προηγούμενης σχεδίασης.

Για να ανταπεξέρχεται στην αυξημένη θερμότητα που παράγει ένας ‘σκληρά εργαζόμενος’ κινητήρας, η αναθεωρημένη γωνία τοποθέτησης του ψυγείου και ο αριθμός των πτερυγίων του έχουν προσαρμοστεί μέσω ρευστοδυναμικής ανάλυσης, αυξάνοντας την ενεργή επιφάνεια κατά 5% και την αποβολή θερμότητας κατά 6%. Τα νέας σχεδίασης καλύμματα δημιουργούν πρόσθετη ροή αέρα.

Περαιτέρω βελτιώσεις για το 22YM αυξάνουν τα επίπεδα αξιοπιστίας. Το γρανάζι της αντλίας νερού είναι αυξημένης διατομής για αντοχή στην υψηλή θερμοκρασία του λιπαντικού. Και για αύξηση της ροής του λαδιού, η πίεση στην κυλινδροκεφαλή έχει τροποποιηθεί. Ένα μπεκ λαδιού 5 οπών βελτιστοποιεί την ψύξη του εμβόλου και το χρονισμό της ανάφλεξης. Το γρανάζι συνδυασμένης κίνησης αντλίας λαδιού και εκκεντροφόρων βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του κινητήρα, ενώ το φίλτρο και η δίοδος λαδιού στη δεξιά – η διαδρομή του λαδιού γύρω από τον κινητήρα είναι σύντομη ενώ λιπαίνεται τόσο ο συμπλέκτης όσο και το κιβώτιο, με τη συνολική χωρητικότητα να φτάνει τα 1.35L.

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στη μετάδοση. Για περισσότερη αντοχή και πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα, ο συμπλέκτης απέκτησε έναν έξτρα δίσκο (φτάνοντας τους 9), για καλύτερη κατανομή του φορτίου στα υλικά τριβής. Επίσης, το πρόσθετο ελατήριο τριβής στο πλατό, η βελτιστοποιημένη λίπανση, τα υλικά τριβής και η σχέση πρωτεύουσας μετάδοσης – αλλά και το πιο άκαμπτο κέντρο του συμπλέκτη – συμβάλλουν στην αύξηση των επιδόσεων, αλλά και στη βελτίωση της αντοχής κατά 21%. Το λειτουργικό φορτίο στο μοχλό του συμπλέκτη έχει μειωθεί κατά 4%.

Για διαχείριση του φορτίου που εφαρμόζεται από το νέο συμπλέκτη και μεγιστοποίηση της ροπής σε όλες τις στροφές – χωρίς πρόσθετο βάρος – το κιβώτιο φέρει μια νέα διάταξη για αυξημένη αντοχή αλλά και νέα κλιμάκωση: Με την 1η πιο μακριά, τη 2η λίγο πιο κοντή, την 3η μακρύτερη και τις 4η/5η πιο κοντές.

Η νέα διάταξη του επιλογέα φέρει μια φουρκέτα για την αλλαγή από 2α σε 3η (αντί για δύο), με δύο αυλακώσεις-οδηγούς αντί για τρεις, αλλά και βελτιωμένη ακαμψία άξονα για μειωμένες τριβές. Ως αποτέλεσμα, η αίσθηση από τις αλλαγές μεταξύ αυτών των δύο πολύ σημαντικών σχέσεων είναι πολύ καλύτερη, ενώ το τύμπανο του επιλογέα είναι κατά 17% ελαφρύτερο. Ένας αισθητήρας επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου επιτρέπει τη χρήση διαφορετικών χαρτογραφήσεων κινητήρα ανά επιλεγμένη σχέση ταχύτητας.

Productspromo153-8585722510384602480-s0

3.3 Ηλεκτρονικά

  • Το HRC Launch Control προσφέρει 3 επιλογές εκκίνησης
  • Το Engine Mode Select Button (EMSB) περιλαμβάνει 3 χαρτογραφήσεις για προσαρμογή του χαρακτήρα απόδοσης ισχύος της μοτοσυκλέτας

Το HRC Launch Control προσφέρει στον αναβάτη την καλύτερη επιλογή για μία δυνατή εκκίνηση, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 3 modes:

Επίπεδο 3 – 10.000rpm, λασπώδεις συνθήκες/αρχάριος αναβάτης.

Επίπεδο 2 – 11.750rpm, στεγνές συνθήκες/μέσος αναβάτης.

Επίπεδο 1 – 13.000rpm, στεγνές συνθήκες /έμπειρος αναβάτης

Η ενεργοποίηση του HRC Launch Control είναι εύκολη υπόθεση: απλά τραβήξτε το συμπλέκτη και πιέστε το μπουτόν Start στα δεξιά. Η λυχνία LED θα αναβοσβήσει μία φορά για το Επίπεδο 1. Πιέστε πάλι το μπουτόν Start για 0,5 δευτ. ή περισσότερο, και η λυχνία LED θα αναβοσβήσει δύο φορές για το Επίπεδο 2. Επαναλάβετε τη διαδικασία και η λυχνία LED θα αναβοσβήσει 3 φορές, υποδηλώνοντας ότι έχει επιλεγεί το Επίπεδο 3.

Το Engine Mode Select Button (EMSB) μεταβάλλει το χαρακτήρα του κινητήρα και διατίθενται 3 χαρτογραφήσεις ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες ή τις προτιμήσεις του αναβάτη: Mode 1 (Στάνταρ). Mode 2. Smooth (Ήπιο). Mode 3 – Aggressive (Επιθετικό). Η λυχνία LED απεικονίζει επίσης το mode που έχει επιλεγεί.

Το μπουτόν stop του κινητήρα, η προειδοποίηση EFI, το μπουτόν για τα modes του EMSB, και η λυχνία LED βρίσκονται στο αριστερό γκριπ.

22YM_CRF250R_EXTREME_RED_LOCATION_13087
  1. Τεχνικές Προδιαγραφές

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

Υγρόψυκτος 4-χρονος μονοκύλινδρος DOHC

Κυβισμός

249.4cc

Διάμετρος  Διαδρομή

79mm x 50.9mm

Σχέση συμπίεσης

13.9:1

Χωρητικότητα λαδιού

1.35L

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

 

Προετοιμασία μείγματος

Ψεκασμός καυσίμου

Χωρητικότητα ντεπόζιτου

6.3L

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Μίζα

Ηλεκτρική

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Τύπος συμπλέκτη

Υγρός πολύδισκος

Τύπος κιβωτίου

Μόνιμης εμπλοκής

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Τύπος πλαισίου

Διπλής δοκού, αλουμινένιο

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)

2.177 x 827 x 1.265mm

Μεταξόνιο

1,477mm

Γωνία κάστερ

27.32 degrees

Ίχνος τροχού

115mm

Ύψος σέλας

961mm

Απόσταση από το έδαφος

333mm

Βάρος

104kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Εμπρός

Ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 49mm της Showa (Hitachi Astemo, Ltd) με ελατήρια

Πίσω

Showa (Hitachi Astemo, Ltd.) Mono shock με Honda Pro-Link

ΤΡΟΧΟΙ

 

Ζάντα Εμπρός

Αλουμινένια ακτινωτή

Ζάντα Πίσω

Αλουμινένια ακτινωτή

Ελαστικό Εμπρός

80/100-21 PIRELLI MX32 MIDSOFT

Ελαστικό Πίσω

100/90-19 PIRELLI MX32 MIDSOFT

ΦΡΕΝΑ

 

Εμπρός

Υδραυλικός δίσκος 260mm με κυματοειδή σχεδίαση

Πίσω

Υδραυλικός δίσκος 240mm με κυματοειδή σχεδίαση

 

 

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές λαμβάνουν μέρος σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO