spot_img
HomeAUTOΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΑυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σε όλα τα επιβατικά

Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σε όλα τα επιβατικά

Renault EDC 10Η Renault πάντα ήταν επαναστατική σε πολλά τεχνολογικά, αλλά και σχεδιαστικά project. Σήμερα αποτελεί τον μοναδικό κατασκευαστή που προσφέρει σε όλες τις κατηγορίες επιβατικά μοντέλα εφοδιασμένα με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η συγκεκριμένη τεχνολογία θεωρείται ως μία από τις πλέον σύγχρονες και αποδοτικές επιλογές όσον αφορά στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Εξελιγμένο μέσα από τους αγώνες αυτοκινήτου, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έφερε επανάσταση χάρη στον ευφυή τρόπο λειτουργίας του, όπου ουσιαστικά η επόμενη σχέση είναι πάντα προεπιλεγμένη προσφέροντας γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων.

Renault EDC 11Η Γαλλική εταιρεία , με το κιβώτιο ΕDC (Efficient Dual Clutch), ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες που μετέφεραν αυτή την προηγμένη τεχνολογία από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στα μοντέλα παραγωγής. Ο έξυπνος σχεδιασμός και τα πολλαπλά πλεονεκτήματα του EDC σε σχέση με ανταγωνιστικές λύσεις επέτρεψαν, εκτός των άλλων, την τοποθέτησή του στο σύνολο της γκάμας της Renault, με αποτέλεσμα για πρώτη φορά μια τόσο ευρεία γκάμα μοντέλων διαφορετικών κατηγοριών να εφοδιάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Από το νέο Twingo, μέχρι τα κορυφαία Espace και Talisman, το κιβώτιο EDC αποτελεί την επιλογή για όσους αναζητούν τα πλεονεκτήματα ενός αυτόματου κιβωτίου (άνεση, αντοχή), χωρίς κανένα από τα μειονεκτήματά του (αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, μεγαλύτερο βάρος, κτλ.)

Δείτε τη λειτουργία του launch control που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC της Renault.

Renault EDC 13Με πλεονεκτήματα
Εκτός από το προφανές πλεονέκτημα της άνεσης, το κιβώτιο EDC προσφέρει σειρά ελκυστικών χαρακτηριστικών όπως:
Ταχύτατες αλλαγές και παράλληλα εξαιρετικά ομαλή λειτουργία, αντίστοιχη με εκείνη ενός κλασσικού αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής. Οι αλλαγές μπορούν να γίνονται εντελώς αυτόματα ή ημι-αυτόματα, ανάλογα με την προτίμηση του οδηγού.
Αντίστοιχο βάρος με ένα συμβατικό μηχανικό κιβώτιο και σαφώς χαμηλότερο σε σχέση με ένα κλασσικό αυτόματο.Renault EDC 15
Κατανάλωση καυσίμου αντίστοιχη ή και χαμηλότερη ενός χειροκίνητου κιβωτίου.
Αυξημένη αντοχή και μειωμένες ανάγκες συντήρησης.
Διαχείριση υψηλών αποθεμάτων ροπής (συνδυάζεται με κινητήρες βενζίνης, diesel και υβριδικά συστήματα).

Δείτε τη λειτουργία του multi Downshift που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC της Renault.

Renault EDC 16Με launch control
Παράλληλα, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC αποτελεί ιδανική λύση και για τη σπορ οδήγηση, έχοντας επιλεγεί από τη Renault Sport για τα Twingo GT, Clio R.S., Megane GT και Megane R.S. Στα συγκεκριμένα μοντέλα το EDC διαχειρίζεται ροπή έως 390Nm, προσφέροντας παράλληλα προηγμένα οδηγικά βοηθήματα όπως το launch control, το οποίο δίνει τη δυνατότητα για ταχύτερες επιταχύνσεις από στάση, αλλά και το σύστημα multi Downshift που επιτρέπει το άμεσο κατέβασμα δύο ή και Renault EDC 18περισσότερων σχέσεων κατά την επιβράδυνση.
Στην Ελληνική αγορά το κιβώτιο EDC είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με 6 ή 7 σχέσεις και αποτελεί επιλογή για το σύνολο της διαθέσιμης γκάμας αυτοκινήτων του Γάλλου κατασκευαστή.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO