spot_img
HomeΝΕΑΑΓΩΝΕΣGrand Prix Αυστραλίας 2019

Grand Prix Αυστραλίας 2019

Ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής όπως είχε προβλεφθεί, ο οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas κυριάρχησε στο Αυστραλιανό Grand Prix, του πρώτου της φετινής χρονιάς.  Άλλαξε από τη μαλακή στη μέση γόμα στον 23 γύρο. Το ίδιο μοτίβο ακολούθησαν οι τέσσερις πρώτοι με διαφορετικό όμως χρόνο εισόδου στα pitr. Οι Lewis Hamilton (Mercedes) και Sebastian Vettel (Ferrari) σταμάτησαν πολύ νωρίτερα απ’ ότι οι αντίπαλοί τους, στη μάχη της στρατηγικής.

F1 GP Australia 2019_ 03

Τα σημεία “κλειδιά” του αγώνα

Ο πρώτος από τους κορυφαίους συνδυασμούς που επέλεξε να κάνει pit stop ήταν ο Vettel, επιχείρησε να προσπεράσει μέσω τακτικής (undercut). Αυτό υποχρέωσε την Mercedes να τον καλύψει με το Hamilton ένα γύρο αργότερα.

Ο Bottas αντίθετα έμεινε έξω περισσότερο μεγαλώνοντας τη διαφορά από την άλλη Merceces.

 Από τους τέσσερις πρώτους, μπήκε πιο αργά στα pit, ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen, στον 26 γύρο: Μια στρατηγική που τον έφερε στο βάθρο παρότι εκκινούσε 4.

 Ο πρώτος οδηγός που πήρε έξτρα βαθμό χάρη στον ταχύτερο γύρο ήταν ο Valtteri Bottas, που πήγε ταχύτατα με τη μέση γόμα στον προτελευταίο γύρο, σπάζοντας έτσι και το περσινό ρεκόρ ταχύτερου γύρου.

 Όλοι οι οδηγοί έκαναν μόνο μια αλλαγή εκτός από τη Williams: ο George Russell έκανε δυο και ο Robert Kubica τρεις.

F1 GP Australia 2019_ 04

 Πως απέδωσε η κάθε γόμα

Σκληρή C2: Με την πίστα στρωμένη καλύτερα με γόμα και με πιο υψηλές θερμοκρασίες την Κυριακή (44 βαθμοί στο οδόστρωμα, 24 βαθμοί στον αέρα) αποδείχτηκε ένα πολύ αποτελεσματικό ελαστικό για αγώνα, ειδικά για μεγάλες αποστάσεις. Έχει μικρή πτώση απόδοσης.

Μέση C3: Μολονότι τα δεδομένα της Παρασκευής έδειχναν πως αυτό θα είναι το καλύτερο ελαστικό για το δεύτερο μέρος του αγώνα, τελικά την Κυριακή ήταν δύσκολη η επιλογή ανάμεσα στη μέση και στη σκληρή γόμα. Η Ferrari, για παράδειγμα έβαλε στο ένα μονοθέσιο τη μια γόμα και στο άλλο την άλλη. Πολλοί οδηγοί κατάφεραν να συμπληρώσουν πάνω από 40 γύρους μ’ αυτή τη γόμα.

 Μαλακή 4:

F1 GP Australia 2019_ 05

 Mario Isola , επικεφαλής 1 και αγώνων αυτοκινήτου

“Οι τρεις γόμες ανταπεξήλθαν καλά στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του Albert Park. Χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις ευρέως. Είδαμε μια ενδιαφέρουσα ποικιλία στρατηγικών με οδηγούς να χρησιμοποιούν διαφορετικά ελαστικά, για διαφορετικές αποστάσεις. Αυτοί που έπονταν στην κατάταξη υιοθέτησαν εναλλακτικές στρατηγικές για να κερδίσουν θέσεις. Στόχος μας φέτος είναι να προσφέρουμε γόμες που θα επιτρέπουν στους οδηγούς να πιέζουν καθόλη τη διάρκεια χρήσης του ελαστικού. Το γεγονός ότι ο Bottas πέτυχε τον ταχύτερο γύρο στο Albert Park στο τέλος του αγώνα, δίνοντας μια αμφίρροπη μάχη με το Verstappen για τον έξτρα βαθμό, δεικνύει ότι πετύχαμε το σκοπό μας.”

F1 GP Australia 2019_ 06

Ο καλύτερος χρόνος ανά γόμα

C2: Leclerc 1m 26.926 sec

       Kvvat 1m 27.448 sec

       Stroll 1m 27.568 sec

 

C3: Bottas 1m 25.580 sec

       Hamilton 1m 26,057 sec

       Verstappen 1m 26.256 sec

 

C4: Gasly 1m 27.229 sec

       Bottas 1m 27.815 sec

       Giovinazzi 1m 28.479 sec

 

Η μεγαλύτερη απόσταση στον αγώνα

 

Σκληρή γόμα C2 :   Perez, Hulkenberg,  44 γύροι

Μέση γόμα C3 : Raikkonen, 45 γύροι

Μαλακή γόμα C4: Giovinazzi, 30 γύροι

 

 

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO