spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣΣταθερά πάνω η βενζίνη

Σταθερά πάνω η βενζίνη

Φαίνεται ότι ο μέσος Έλληνας έπαψε να επιλέγει πετρελαιοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα. Από την εποχή “ντίζελ νάναι και ότι νάναι” περάσαμε στην σιγουριά της βενζίνης. Ωστόσο παρατηρούμε ότι σημειώνεται ραγδαία αύξηση στη χώρα μας των ¨καθαρών” οχημάτων, είτε είναι αυτά διπλού καυσίμου (φυσικού αερίου ή υγραερίου) είτε είναι ηλεκτροκίνητα και υβριδικά.

Μάλιστα η αύξηση των επονομαζόμενων “καθαρών” οχημάτων στη χώρα μας φτάνει στο εντυπωσιακό 80,2%. Κατά τον περασμένο Σεπτέμβριο ταξινομήθηκαν  στη χώρα μας 3.723 επιβατικών οχημάτων με καύσιμο τη βενζίνη, 1.467 με καύσιμο το πετρέλαιο και 790 οχήματα που είχαν άλλου καύσιμο (ηλεκτρικά, υβριδικά, διπλού καυσίμου).

diesl vs petrol_03

Αν αναλύσουμε την αγορά μας κατά το πρώτο 9μηνο της τρέχουσας χρονιάς, τότε βλέπουμε ότι κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2019 ταξινομήθηκαν 61.742 επιβατικά οχήματα με καύσιμο τη βενζίνη (ποσοστό αύξησης 21,7%), 24.952 με καύσιμο το πετρέλαιο (ποσοστό μείωσης 17,0%) και 6.864 οχήματα με άλλο καύσιμο (ποσοστό αύξησης 80,2%).

Αντίστοιχα, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα της περασμένης χρόνιάς είχαμε 50.744 οχήματα με καύσιμο τη βενζίνη, 30.074 με καύσιμο το πετρέλαιο και 3.812 με άλλο καύσιμο.

diesl vs petrol_04

Να λοιπόν που σιγά – σιγά η αγορά μας στρέφεται σε εναλλακτικές μορφές καυσίμου, μπορεί εξαιρετικά αργά, αλλά σταθερά αυξητικά. Εκεί που δεν μπορεί να εξηγηθεί απόλυτα είναι το γεγονός ότι πριν από ελάχιστα μόλις χρόνια η αγορά μας επέλεγε “δαγκωτό” το diesel, ενώ τώρα έχει στραφεί σαφώς υπέρ της βενζίνης.

Εκεί που το ντίζελ κρατά υψηλά ποσοστά είναι τα LCV, ασφαλώς και οι μεγάλες κατηγορίες των SUV και δει των εταιρικών και μακροχρόνιων πωλήσεων.

 

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO