spot_img

Νέο Kia Niro

Νέο Kia Niro

– Τα συστήματα μετάδοσης του ολοκαίνουργιου Kia Niro υποστηρίζουν τη βιώσιμη κινητικότητα

– Τα υβριδικά, plugin υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης κάνουν πιο εύκολη τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση

– Η προηγμένη πλατφόρμα, η εξατομικευμένη ανάρτηση και η ρύθμιση του τιμονιού διασφαλίζουν μια άνετη και ευχάριστη οδηγική εμπειρία

– Το τολμηρό σχεδιαστικά αμάξωμα ενσωματώνει καινοτόμα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά. Το ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό δημιουργεί μια lounge αίσθηση.

Το ολοκαίνουργιο Kia Niro έχει σχεδιαστεί σε λευκό χαρτί ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προσδοκίες του σύγχρονου οδηγού και ταυτόχρονα να είναι φιλικό προς το περιβάλλον. Διαθέσιμο με τρία αποδοτικά εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης, με ένα ευρύχωρο εσωτερικό που διακρίνεται για την ευελιξία και τα βιώσιμα υλικά του και την τεχνολογία που έχει σχεδιαστεί για να κάνει συναρπαστική την κάθε στιγμή οδήγησης, το ολοκαίνουργιο Niro είναι μια επιλογή χωρίς συμβιβασμούς για όσους αναζητούν ένα κομψό και πρακτικό κόμπακτ crossover (Compact Crossover Utility Vehicle).

Συνδυάζοντας έξυπνα το στιλ με τη λειτουργικότητα, η Kia λανσάρει ένα ασφαλές, εύχρηστο οικογενειακό crossover που θα ενθαρρύνει περισσότερους οδηγούς για να κάνουν ένα ουσιαστικό βήμα στην εξηλεκτρισμένη κινητικότητα. Οι πλήρως υβριδικές (HEV) και plug-in υβριδικές (PHEV) εκδόσεις του Niro εφοδιάζονται με τον εξαιρετικά αποδοτικό βενζινοκινητήρα Smartstream 1,6 λίτρων GDI της Kia, ενώ το πλήρως ηλεκτρικό Niro EV προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 460 χιλιομέτρων (σε συνδυασμένο κύκλο WLTP).

Το Niro χρησιμοποιεί την 3ης γενιάς πλατφόρμα «K» της Kia, η οποία σχεδιάστηκε από την αρχή για να υποστηρίζει ένα συνδυασμό εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης και παράλληλα να παρέχει υψηλά επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας. Οι μηχανικοί της Kia έχουν αξιοποιήσει στο έπακρο αυτά τα προηγμένα συστήματα, ρυθμίζοντας τα συστήματα ανάρτησης και διεύθυνσης για να προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης καθώς και μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

Με μήκος 4.420 χιλιοστά, πλάτος στα 1.825 χλστ., ύψος έως 1.570 χλστ. και με μεταξόνιο 2.720 χλστ., ο καθαρός σχεδιασμός του ολοκαίνουργιου Niro προσφέρει ιδανικές αναλογίες καμπίνας και βελτιωμένη χωρητικότητα αποθήκευσης. Χρησιμοποιούνται ανακυκλωμένα υλικά εξαιρετικής αίσθησης παντού, μεγιστοποιώντας τα βιώσιμα διαπιστευτήρια του ολοκαίνουργιου Niro.

Ο Sjoerd Knipping, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Προϊόντος της Kia Europe, δήλωσε: «Η τρέχουσα οικογένεια Niro είναι το τρίτο best-seller της Kia στην Ευρώπη. Από το λανσάρισμα μέχρι σήμερα, η Kia έχει πουλήσει 350.000 μοντέλα Niro (54% HEV, 15% PHEV και 31% EV), αποδεικνύοντας ότι ήταν το σωστό προϊόν την κατάλληλη στιγμή για να επιταχύνει τη μαζική αποδοχή των εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων. Ξεκινώντας από λευκό χαρτί, το ολοκαίνουργιο Niro αντικατοπτρίζει τις εξελισσόμενες ανάγκες μετακίνησης των πελατών μας. Έχουμε εξασφαλίσει ότι αυτή η νέα γενιά μπορεί να συνεχίσει να ηγείται της κατηγορίας των εξηλεκτρισμένων κόμπακτ crossover σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική κατηγορία. Ελπίζουμε να πουλήσουμε περίπου 90.000 μονάδες το 2023».

_DSF1311-2

Με τρία προηγμένα και αποδοτικά συστήματα κίνησης

Με το ολοκαίνουργιο Niro, η Kia απλοποίησε για άλλη μια φορά τη διαδικασία επιλογής της τελικής απόφασης του υποψήφιου πελάτη, προσφέροντας τρεις ξεχωριστές επιλογές κινητήρων που έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται σε κάθε απαίτηση.

Οι εκδόσεις PHEV και HEV επωφελούνται από τον βενζινοκινητήρα Smartstream 1.6 GDI της Kia με ρουλεμάν χαμηλής τριβής, που συνδυάζονται στάνταρ με το 2ης γενιάς αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της μάρκας (6DCT με βελτιστοποιημένες σχέσεις για μέγιστη απόδοση μετάδοσης και αφαίρεση της όπισθεν που εξοικονομεί 2,3 κιλά). Κάτι που βελτιώνει τη συνολική κατανάλωση κατά 0,62%. Η οπισθοπορεία πραγματοποιείται από τον ηλεκτροκινητήρα, βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση και την άνεση.

Στο Niro HEV, ο τετρακύλινδρος βενζίνης 1.6 GDI παράγει συνδυασμένη μέγιστη ισχύ εξόδου 141 ίππων όταν συνδυάζεται με τον σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 32 kW. Στην έκδοση PHEV, ένας ηλεκτροκινητήρας 62 kW αποδίδει συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 183 ίππων και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως και 65 χιλιόμετρα (συνδυασμός WLTP, με τροχούς 16 ιντσών) για τις περισσότερες καθημερινές μετακινήσεις.

Η έξυπνη λειτουργία οδήγησης «Green Zone» στα Niro HEV και PHEV αυτοματοποιεί τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας λαμβάνοντας δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης και μαθαίνοντας από τα μοτίβα οδήγησης. Οι πυκνοκατοικημένες περιοχές ή οι δρόμοι κοντά σε σχολεία και νοσοκομεία χαρακτηρίζονται ως «Green Zones», διασφαλίζοντας ότι το αυτοκίνητο μεταβαίνει αυτόματα σε κίνηση μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για την μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Ο πελάτης μπορεί επίσης να αναλάβει τον έλεγχο των «Green Zones» καταχωρώντας συγκεκριμένες διευθύνσεις στις οποίες επιθυμεί να μειώσει τις εκπομπές του οχήματός του, για παράδειγμα στο σπίτι ή στο γραφείο του.

Το ολοκαίνουργιο Niro EV συνδυάζει αυτονομία 460 χιλιομέτρων (WLTP) με 150 kW διαθέσιμης ισχύος και 255 Nm μέγιστης ροπής για σβέλτες επιδόσεις. Με τελική ταχύτητα 167 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα, το ολοκαίνουργιο Niro EV κάνει απολαυστική και ασφαλή την οδήγηση σε όλες τις συνθήκες.

Η φόρτιση της μπαταρίας πολυμερών ιόντων λιθίου 64,8 kWh του ολοκαίνουργιου Niro EV στο 10%-80% διαρκεί 43 λεπτά με έναν φορτιστή συνεχούς ρεύματος υψηλής ισχύος DC. Όταν επιλέγεται ένα σημείο φόρτισης DC και όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές, το σύστημα στο Niro EV χρησιμοποιεί μία ρύθμιση μπαταρίας για την προθέρμανση της, η οποία βοηθά στη μείωση των χρόνων φόρτισης και βελτιώνει την απόδοση της μπαταρίας.

Τα ολοκαίνουργια Niro HEV και PHEV επωφελούνται από τη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 1.300 κιλών, ενώ το Niro EV προσφέρει 750 κιλά δυνατότητα ρυμούλκησης.

AZ3I8737-2

Για άνετη και συναρπαστική οδηγική εμπειρία

Το ολοκαίνουργιο Niro βασίζεται στην εξαιρετικά ευέλικτη και πλήρως εξηλεκτρισμένη 3ης γενιάς πλατφόρμα «K» της Kia. Η αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας – σε σύγκριση με το προηγούμενο Niro – προσφέρει βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά. Μια σημαντική αύξηση κατά 22% στην αναλογία χρήσης υψηλής αντοχής χάλυβα βοηθά στη βελτίωση της απόδοσης και της ασφάλειας, ενώ το βάρος του πλαισίου έχει μειωθεί κατά 6% ή κατά 20,3 κιλά.

Η αρχιτεκτονική «K» επιτρέπει διάφορες επιλογές τοποθέτησης της μπαταρίας και ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το HEV έχει την μπαταρία τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, το PHEV έχει την μπαταρία κάτω από το πάτωμα και κάτω από τα πίσω καθίσματα, ενώ το Niro EV έχει την μπαταρία του τοποθετημένη στο κεντρικό τμήμα του δαπέδου. Σε κάθε περίπτωση, η μπαταρία τοποθετείται στην πιο κατάλληλη θέση για ισορροπία και ιδανικό κέντρο βάρους έτσι ώστε η ανάρτηση να είναι ρυθμισμένη για να βελτιστοποιεί το κράτημα και την άνεση.

Το ολοκαίνουργιο Niro έχει σημαντικές βελτιώσεις στην ανάρτηση και στο τιμόνι σε σχέση με τον προκάτοχό του για να προσφέρει μια πιο απολαυστική οδήγηση. Η ανάρτηση με μπροστά γόνατα MacPherson και η πίσω διάταξη τύπου πολλαπλών συνδέσμων έχουν ρυθμιστεί για μια άνετη, σταθερή και άνετη οδήγηση. Ένα νέου τύπου ρουλεμάν μειώνει την τριβή στα γόνατα της ανάρτησης και επιτρέπει μια πιο ομαλή κίνηση των αμορτισέρ. Μειώνει επίσης τις τριβές στο σύστημα διεύθυνσης που μαζί με τη ρύθμιση του λογισμικού παρέχει μια πολύ φυσική αίσθηση με εξαιρετική πληροφόρηση.

Πρόσθετη μόνωση και επενδύσεις έχουν εφαρμοσθεί σε όλη τη δομή του νέου Niro για την καταστολή του ανεπιθύμητου θορύβου του κινητήρα και της κύλισης του δρόμου – κάτι ιδιαίτερα σημαντικό όταν υπάρχει η σχεδόν αθόρυβη ηλεκτροκίνηση. 

AZ3I6888-3

Τολμηρός εξωτερικός σχεδιασμός

Ο σχεδιασμός του αμαξώματος βασίστηκε στο μοτίβο του «Opposites United», συνδυάζοντας το συναίσθημα με τη λογική για να δημιουργηθεί ένα αυτοκίνητο που σε ενθαρρύνει να το οδηγείς συνεχώς. Με μια στοχευμένη και εντυπωσιακή εμφάνιση, το ολοκαίνουργιο Niro φέρνει νέα στιλιστικά δεδομένα στην κατηγορία CUV.

Το μπροστινό μέρος του ολοκαίνουργιου Niro εκφράζει την τελευταία εξέλιξη του χαρακτηριστικού Tiger Face της Kia, το οποίο τώρα επεκτείνεται και στα μπροστινά φτερά. Το παρμπρίζ διαθέτει μοναδικό σχεδιασμό με διπλό κάλυμμα, όπου το επάνω και το κάτω κάλυμμα αντικατοπτρίζονται μεταξύ τους για μια αίσθηση οπτικής αρμονίας. Τα γωνιακά φώτα ημέρας «Heartbeat» (DRLs) ενισχύουν τη ελκυστική εμφάνιση.

Το Niro EV διακρίνεται από τα μοντέλα HEV και PHEV από τη δίχρωμη κλειστή μάσκα και τη μοναδική πλευρική επένδυση Steel Grey. Διαθέτει επίσης και έναν ιδιαίτερο προφυλακτήρα με ξεχωριστό κάτω μέρος καθώς και ειδικές αεροδυναμικές ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Η θύρα φόρτισης είναι τοποθετημένη στο κέντρο της μάσκας.

Οι απλές γραμμές στο προφίλ καταλήγουν σε μια τολμηρή αισθητικά πίσω κολώνα, η οποία έχει σχεδιαστεί προσεκτικά για να διαχειρίζεται τη ροή αέρα στα πίσω φτερά και προς τα έξω μέσω ενός κρυφού αεραγωγού ο οποίος καταλήγει στα πίσω φώτα και ελαχιστοποιεί τις αναταράξεις που επηρεάζουν την οπισθέλκουσα. Αυτό βοηθά στην επίτευξη ενός ιδιαίτερα ανταγωνιστικού συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd: 0,29) για το ολοκαίνουργιο Niro.

Στο πίσω μέρος, τα πίσω φώτα LED σε σχήμα μπούμερανγκ τονίζουν το δυναμικό στυλ. Δίπλα τους υπάρχει μια απλή εσοχή για την πινακίδα κυκλοφορίας και το λογότυπο της Kia, ενώ οι πίσω ανακλαστήρες, η ανθεκτική ποδιά και ο έντονος σχεδιαστικά διαχύτης ακολουθούν τη σχεδίαση του εμπρός μέρους.

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε εννέα μοντέρνα εξωτερικά χρώματα: Cityscape Green, Clear White, Snow White Pearl, Aurora Black Pearl, Mineral Blue, Interstellar Grey, Orange Delight, Runway Red και Steel Grey. Οι επιλογές εξατομίκευσης περιλαμβάνουν ένα διαφορετικό χρώμα για την κολώνα C που δημιουργεί αντίθεση και συμπληρώνει το κυρίως χρώμα του αμαξώματος καθώς έως και τρία διαφορετικά φινιρίσματα για την επένδυση, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού και τον κινητήρα.

AZ3I7197-1

Ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό

Με βελτιωμένες αναλογίες χάρη στη νέα του πλατφόρμα, το ολοκαίνουργιο Niro διαθέτει, σε σύγκριση με το μοντέλο της πρώτης γενιάς, επιπλέον χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Οι επιβάτες των εμπρός καθισμάτων απολαμβάνουν 1.028 mm χώρου για τα κεφάλια τους και 1.053 mm για τα πόδια τους, ενώ οι πίσω επιβάτες επωφελούνται από 1.005 mm για τα κεφάλια τους στα Niro HEV και PHEV και 967 mm στο Niro EV. Με 1.011 mm χώρο για τα πόδια των πίσω καθισμάτων στα Niro HEV και PHEV και 938 mm στο Niro EV και μπορούν να χαλαρώσουν με άνεση καθ’ όλη τη διάρκεια ενός ταξιδιού.

Η μεγάλη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει μέχρι και τα 1.445 λίτρα στο HEV, τα 1.342 λίτρα στο PHEV και τα 1.392 λίτρα στο EV με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Ένας εύχρηστος χώρος 20 λίτρων μπροστά (frunk) προσθέτει μια επιπλέον δυνατότητα αποθήκευσης για όσους έχουν επιλέξει το Niro EV.

Τα πλαίσια των εμπρός καθισμάτων έχουν μειωθεί κατά 30 mm, ενώ συνολικά είναι σχεδόν 30% πιο λεπτά απελευθερώνοντας επιπλέον χώρο για όσους κάθονται πίσω. Οι επιβάτες της δεύτερης σειράς επωφελούνται επίσης από τις θύρες φόρτισης USB-C που βρίσκονται στα εμπρός καθίσματα. Το ολοκαίνουργιο Niro διαθέτει επίσης ένα καινοτόμο κάθισμα «χαλάρωσης» συνοδηγού. Όταν το όχημα είναι σταθμευμένο – για παράδειγμα κατά τη φόρτιση- ο συνοδηγός μπορεί να το ανακλίνει με το πάτημα ενός κουμπιού, ώστε το κάθισμα να εξασφαλίζει τη βέλτιστη στάση του σώματος.

Όλα τα βασικά χειριστήρια είναι τοποθετημένα εργονομικά προκειμένου να είναι εύκολα προσβάσιμα από τον οδηγό. Το ταμπλό φιλοξενεί δύο οθόνες 10,25 ιντσών που παρέχουν λειτουργίες για τον οδηγό και το infotainment, ενώ μια οθόνη αφής πολλαπλών λειτουργιών επιτρέπει τον έλεγχο του infotainment και του συστήματος κλιματισμού, ελαχιστοποιώντας την απόσπαση της προσοχής του οδηγού.

Ένα head-up display (HUD) 10 ιντσών προβάλλει σημαντικές πληροφορίες οδήγησης, όπως ταχύτητα, δεδομένα ADAS και ενδείξεις πλοήγησης, απευθείας στο μπροστινό παρμπρίζ βελτιώνοντας έτσι την ασφάλεια και την άνεση.

Απηχώντας την επιλογή των φιλικών προς το περιβάλλον κινητήρων, οι περιβαλλοντικοί προβληματισμοί συνεχίζονται και εντός της καμπίνας. Η οροφή είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένη ταπετσαρία, τα πάνελ των θυρών έχουν τελειοποιηθεί με βαφή χωρίς VOC, οι PU vegan δερμάτινες επενδύσεις περιέχουν Tencel από ευκάλυπτους, ενώ στο πορτμπαγκάζ χρησιμοποιείται υλικό από 75% ανακυκλωμένες ίνες. Αυτά τα βιώσιμα στοιχεία δημιουργούν ένα περιβαλλοντικά προσεγμένο εσωτερικό με φυσικό και απτικό φινίρισμα.

AZ3I8585-2

Τεχνολογίες αιχμής για ασφάλεια και άνεση

Το ολοκαίνουργιο Niro διαθέτει την προηγμένη σουίτα DriveWise των έξυπνων προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS) της Kia για πρόσθετη άνεση, ασφάλεια και ευκολία στη χρήση.

Το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) παρέχει μια ηχητική και οπτική προειδοποίηση στον οδηγό (ή θα ενεργοποιήσει τα φρένα) εάν το σύστημα εντοπίσει πιθανή σύγκρουση με άλλους χρήστες του δρόμου ή πεζούς. Κατά την πλοήγηση σε διασταυρώσεις, η χρήση του φλας θα ενεργοποιήσει τη λειτουργία Junction Turning και στο Niro EV, μια λειτουργία Junction Crossing προειδοποιεί εάν υπάρχει πιθανότητα σύγκρουσης με άλλο όχημα, είτε από αντίθετη είτε από πλευρική κυκλοφορία. Εάν το σύστημα έχει προειδοποιήσει αλλά ο οδηγός δεν κάνει καμία ενέργεια, θα ενεργοποιήσει αυτόματα τα φρένα για να αποτρέψει μια πρόσκρουση.

Η εμπρός κάμερα και το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης του ολοκαίνουργιου Niro συνδυάζονται για να εμφανίζουν το τρέχον όριο ταχύτητας. Το σύστημα Intelligent Speed Limit Assist (ISLA) θα εμφανίσει το τρέχον όριο ταχύτητας και θα αλλάξει αυτόματα τη ρυθμισμένη ταχύτητα (μετά από επιβεβαίωση του οδηγού) χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που ανιχνεύονται μέσω της εμπρός κάμερας. Επίσης, η προστασία των επιβατών του Niro στους δρόμους εξασφαλίζεται και από άλλες λειτουργίες του ADAS, όπως το Lane Keeping Assist (LKA), Lane Following Assist (LFA), Highway Driving Assist (HDA), Driver Attention Warning (DAW), High Beam Assist (HBA), Navigation -Βασισμένο Smart Cruise Control-Curve (NSCC-C), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Rear View Monitor (RVM) και Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA).

Μια σειρά από χρήσιμες τεχνολογίες βοηθούν κατά τη στάθμευση και κατά την έξοδο από το όχημα. Το Remote Smart Parking Assist (RSPA) επιτρέπει στον οδηγό να ολοκληρώσει τον ελιγμό στάθμευσης από απόσταση, χρησιμοποιώντας το τηλεχειριστήριο. Σε στενές θέσεις στάθμευσης, το αυτοκίνητο μπορεί να παρκάρει μόνο του κινούμενο σε ευθείες γραμμές προς τα εμπρός και προς τα πίσω, με τη βοήθεια αισθητήρων υπερήχων. Κατά τη στάθμευση που ελέγχεται από τον οδηγό, τα συστήματα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης όπισθεν παρκαρίσματος (PCA-R) και προειδοποίησης απόστασης στάθμευσης εμπρός/πίσω (PDW-F/R) βοηθούν στις μανούβρες και στους πλέον περιορισμένους χώρους. Μόλις παρκάρετε, το Safe Exit Assist (SEA) προειδοποιεί κατά την έξοδο από το αυτοκίνητο για τυχόν οχήματα που πλησιάζουν από την πίσω πλευρά, ενώ η ηλεκτρονική κλειδαριά για παιδιά να εμποδίζει όσους κάθονται πίσω να ανοίξουν την πόρτα.

Άλλα χαρακτηριστικά άνεσης περιλαμβάνουν ένα προηγμένο σύστημα φωνητικού ελέγχου που διαθέτει τεχνολογία φυσικής αναγνώρισης φωνής, και επιτρέπει στους επιβάτες να ελέγχουν βασικά συστήματα του οχήματος, όπως ρυθμίσεις θερμοκρασίας και ήχου. Η νέα λειτουργία Multi-Command σημαίνει πως οι επιβάτες μπορούν να ελέγχουν πολλαπλές λειτουργίες με μία εντολή. Πρόσθετη ευκολία παρέχεται από την ηλεκτρική πίσω πόρτα η οποία μπορεί να ανοίγει αυτόματα όταν ανιχνεύσει το έξυπνο κλειδί του χρήστη.

Το Niro EV διαθέτει πρόσθετες λειτουργίες ευκολίας που γίνονται δυνατές μέσω εξελιγμένης τεχνολογίας διασύνδεσης, όπως ο έλεγχος της φόρτισης της start/stop μπαταρίας, η ρύθμιση του χρονοδιαγράμματος φόρτισης μαζί με την ώρα αναχώρησης καθώς και οι ρυθμίσεις του κλιματισμού μέσω της εφαρμογής Kia Connect.

Μια νέα λειτουργία, η «Μεταφορά προφίλ χρήστη», επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αντίγραφα ασφαλείας των προτιμήσεων Kia Connect τους εντός του αυτοκινήτου μέσω του cloud και να μεταφέρουν ρυθμίσεις από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο. Αυτό έχει σχεδιαστεί για πελάτες που συχνά αλλάζουν συχνά αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με Kia Connect, όπως οδηγούς που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα ενός στόλου ή οικογένειες που έχουν στην κατοχή τους περισσότερα από ένα οχήματα εξοπλισμένα με Kia Connect.

Ιδανική για μεγάλα ταξίδια, η μπαταρία που χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του ολοκαίνουργιου Niro EV μπορεί να γίνει κινητή πηγή ενέργειας. Χρησιμοποιώντας την εσωτερική πρίζα και μια εξωτερική υποδοχή, οι ιδιοκτήτες Niro EV μπορούν να χρησιμοποιήσουν άνετα την ισχύ της μπαταρίας (μέχρι τουλάχιστον το 20% της φόρτισής της) για τη λειτουργία άλλων ηλεκτρονικών συσκευών. Αυτή η λειτουργία Vehicle-to-Device (V2D) έχει ισχύ 3 kW, παρέχοντας δυνατότητα V2D ιδανική για δραστηριότητες αναψυχής σε εξωτερικούς χώρους και μεγάλες αποδράσεις στην ύπαιθρο το Σαββατοκύριακο.

Χρησιμοποιώντας το Kia Connect, οι οδηγοί του Niro EV μπορούν επίσης να δουν και να ελέγξουν την κατάσταση φόρτισης, καθώς και να προχωρήσουν στο σχεδιασμό μιας διαδρομής χρησιμοποιώντας διαδικτυακή πλοήγηση και τον συγχρονισμό των ημερολογίων της Apple και της Google καθώς και να έχουν πρόσβαση σε λειτουργίες, όπως η εγγύτητα του σταθμού φόρτισης, ο καιρός σε πραγματικό χρόνο και ειδοποιήσεις κυκλοφορίας πραγματικού χρόνου.

Η φόρτιση απλοποιείται με το Kia Charge, μια υπηρεσία που παρέχει στους κατόχους Niro PHEV και EV πρόσβαση σε περισσότερους από 350.000 σταθμούς φόρτισης και μια επιλογή από σχέδια χρήσης που ταιριάζουν στις ανάγκες φόρτισής τους. Η συνεργασία της Kia με την IONITY σημαίνει επίσης ότι οι χρήστες Niro έχουν επιπλέον πρόσβαση σε περισσότερους από 400 σταθμούς φόρτισης. Όλη η ενέργεια που λαμβάνεται από έναν φορτιστή IONITY προέρχεται από 100% ανανεώσιμες πηγές από πιστοποιημένους προμηθευτές.

Gallery:

Kia EV

Kia HEV

Kia PHEV

Packshots

 

 

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO