spot_img

Peugeot 3008

Peugeot 3008 03Διαθέτει όλα τα εχέγγυα για να υπερκαλύψει τους πλέον απαιτητικούς οδηγούς που αναζητούν νέες και διαφορετικές εμπειρίες. Χάρη στην πρωτοποριακή και εξελιγμένη εκδοχή του Peugeot i-Cockpit και την ξεχωριστή σχεδίαση, μπαίνει δυνατά στην κατηγορία των μεσαίων SUV.

Η είσοδος στο νέο 3008 εντυπωσιάζει. Το φουτουριστικό ταμπλό αιχμαλωτίζει τα βλέμματα με την πρώτη ματιά, το οποίο επαναπροσδιορίζει το πώς πρέπει να σχεδιάζονται τα κόκπιτ των αυτοκινήτων. Η στεφάνη του τιμονιού είναι ακόμη πιο κόμπακτ σε μέγεθος και έχει επανασχεδιασθεί διαθέτοντας δύο «κοφτά» πιασίματα για καλύτερη λαβή, για μέγιστη ορατότητα και περισσότερο ελεύθερο χώρο πάνω από τα πόδια. Δόθηκε μεγάλη βαρύτητα στην παραμικρή λεπτομέρεια κατά την επιλογή των υλικών – πλήρη επένδυση με δέρμα από το επίπεδο 2, λεπτομέρειες με χρώμιο, επενδύσεις σε gloss black – ώστε να διασφαλιστεί το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας και εμφάνισης.

Peugeot 3008 13Ξεχωριστό εσωτερικά
Η μεγάλη οθόνη αφής 8” στο κέντρο του ταμπλό παραπέμπει σε tablet και συνδυάζεται με χωρητική τεχνολογία για βέλτιστο χειρισμό και μεγαλύτερη ακρίβεια.
Πλαισιώνεται από έξι διακόπτες «αεροπορικού» τύπου για απευθείας και εύκολη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες του ηχοσύστηματος, του κλιματισμού, της πλοήγησης, της παραμετροποίησης του αυτοκινήτου, του τηλεφώνου και των διαφόρων σχετικών εφαρμογών.

Ο υπερυψωμένος πίνακας οργάνων με την υψηλής ποιότητας γραφικών οθόνη 12,3” έχει την δυνατότητα πλήρους διαρρύθμισης και εξατομίκευσης. Οι πέντε διαφορετικές θεματικές ενότητες – κάθε μία επιλέγεται από ένα διακόπτη στο τιμόνι – επιτρέπουν στον οδηγό να Peugeot 3008 14«προσωποποιήσει» το περιβάλλον του πίνακα οργάνων. Μέσω αυτού ο οδηγός μπορεί να προβάλει επιλεγμένες πληροφορίες, όπως: αναπαραγωγή των οδηγιών πλοήγησης, βελτίωση οδηγικού στιλ, παράμετροι και δεδομένα κινητήρα, υπολογιστή ταξιδιού, πληροφορίες διαδρομής κ.α. Και βέβαια τα πλεονεκτήματα συνεχίζονται μεταβάλλοντας την ένταση του εσωτερικού φωτισμού, όπως και τα χρώματα στις οθόνες, με ατμοσφαιρικές μουσικές ρυθμίσεις και τα προγράμματα, με τα καθίσματα να μπορούν να συνδυαστούν με λειτουργία μασάζ πολλαπλών σημείων και με έναν αρωματικός διαχύτη να κάνει την διαμονή πιο ευχάριστη.

Η οδηγική απόλαυση ενισχύεται από δύο θεματικές επιλογές: την «Boost», για δυναμική και σπορ οδήγηση, και την «Relax» για πιο χαλαρή και ήρεμη οδηγική εμπειρία. Και οι δύο επιλογές έχουν πλήρη εξατομικευμένη ρύθμιση, έτσι ώστε οι επιβάτες να νιώθουν πιο άνετα και πιο ευχάριστα.

Peugeot 3008 09Δυναμικό εξωτερικά
Εξωτερικά οι επιφάνειες στο πάνω μέρος και προς τα άκρα έχουν δύο νεύρα που ενισχύουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του, όπως και τα προστατευτικά στα τόξα των τροχών. Επιπλέον, η gloss οροφή «Black Diamond», διαθέσιμη από το επίπεδο 2, που τονίζεται με στάνταρ ανοξείδωτες χαλύβδινες ράγες περιμετρικά, αποτελεί ένα βασικό σχεδιαστικό συστατικό . Με ένα σοφιστικέ τρόπο συνδυάζονται μοντέρνα στοιχεία με φουτουριστικό προσανατολισμό δίχως υπερβολή.

Προικισμένο τεχνολογικά
Από τα πρώτα κιόλας μέτρα μπορεί κανείς να αντιληφθεί τα υπέροχα οδηγικά χαρακτηριστικά του. Κινείται σα μαγικό χαλί, χάρη στην ακρίβεια του τιμονιού, την κορυφαία ποιότητα κύλισης, την αίσθηση της ευελιξίας και της ασφάλειας. Όλα είναι ρυθμισμένα έτσι όπως θα έπρεπε να είναι. Είναι αδύνατον να μην εντυπωσιαστεί ο οδηγός του.

Peugeot 3008 15Είναι βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα EMP2, επιτυγχάνοντας την χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση και στο κράτημα θεσπίζοντας νέα στάνταρ στην κατηγορία C SUV. Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη ιδανικά, παραπέμποντας στην αξεπέραστη γαλλική σχολή. Και με αυτή τη βάση δεδομένων έχει υπέροχες εκτός δρόμου δυνατότητες, ειδικά χάρη στο «Grip Control 2ης γενιάς. Πρόκειται για ένα προηγμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, το οποίο βελτιστοποιεί την πρόσφυση των τροχών μέσω 5 προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) που επιλέγονται από το χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα.

Διαθέτει το σύστημα Hill Assist Descent Control (HADC), υποβοήθησης κατάβασης που εξασφαλίζει πλήρως ασφαλή έλεγχο στις απότομες πλαγιές. Η καινοτομία στο σύστημα είναι πως διατηρεί την ταχύτητα του αυτοκινήτου έως 3 χλμ./ώρα.

Peugeot 3008 12Το Grip Control είναι στάνταρ από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού (Active) για την ελληνική αγορά. Στο νέο 3008 περιλαμβάνονται τα συστήματα ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) που ελαχιστοποιούν κάθε κίνδυνο στον δρόμο μέσω προηγμένων χαρακτηριστικών:
Αυτόνομη Πέδηση (Active Safety Brake) και προειδοποίηση αποφυγής σύγκρουσης (Distance Alert).
Σύστημα ειδοποίησης εκτροπής λωρίδας (Active lane departure warning).
Σύστημα «επαγρύπνησης» οδηγού (Driver attention warning).
Αυτόματη ρύθμιση της δέσμης των προβολέων.
Αναγνώριση ορίων κυκλοφορίας και υπόδειξη ταχύτητας.
Προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας (Active Cruise Control) με λειτουργία Stop (διαθέσιμος μόνο στις αυτόματες εκδόσεις εκτός από 1.2 PureTech 130 S&S EAT6).
Σύστημα ανίχνευσης νεκρού σημείου στους εξωτερικούς καθρέπτες.
Vision Park (για περιμετρικό έλεγχο 360°) και το τελευταίας γενιάς σύστημα Park Assist.

Peugeot 3008 11Διασυνδεδεμένο
Στο νέο 3008 η διασύνδεση του οδηγού με το αυτοκίνητο βρίσκεται ψηλά, αφού ο πρώτος έχει να κάνει πολύ λιγότερα πράγματα ώστε να νιώθει ήρεμα πίσω από το τιμόνι, χάρη σε τεχνολογίες όπως το Mirror Screen, η επαγωγική φόρτιση Smartphone (για εξοπλισμό συμβατό με τις προδιαγραφές Qi) και η 3D πλοήγηση.

Είναι συμβατό με το πρωτόκολλο επικοινωνίας MirrorLink (για Android smartphones), Android Auto και Apple CarplayTM (συμβατότητα από iPhone 5 και πάνω).

Peugeot 3008 17Με αποδοτικούς κινητήρες
Σε κάθε έκδοση βενζίνης ή πετρελαίου, οι κινητήρες υπερτερούν σε οικονομία και επιδόσεις. Η έκδοση 1.2 PureTech 130 S&S εκπέμπει μόλις 117 γραμμάρια CO2/χλμ., ενώ η έκδοση 1.6 THP 165 S&S με το αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο έχει αντίστοιχα μόλις 136 γραμμάρια CO2/χλμ.
Η γκάμα κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει συνολικά 3 εκδόσεις:
1.2 PureTech 130 S&S με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο
1.2 PureTech 130 S&S ΕΑΤ6, με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο (ΕΑΤ6)
1.6 THP 165 S&S, με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο (ΕΑΤ6)

Οι κινητήρες πετρελαίου εφοδιάζονται με την τεχνολογία BlueHDi, με τις εκπομπές CO2 να διατηρούνται μεταξύ 103 και 124 γραμμάρια /χλμ. και ισχύ στους 100, 120 και 180 hp. Αναλυτικότερα είναι:
1.6 BlueHDi 100 S&S με 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο
1.6 BlueHDi 120 S&S με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο
1.6L BlueHDi 120 S&S με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο (ΕΑΤ6)
2.0L BlueHDi 180 S&S με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο (ΕΑΤ6)

Οδηγική εμπειρία
Τι είναι τελικά το νέο γαλλικό SUV; Πρόκειται για μια διαφορετική προσέγγιση στην κατηγορία, με ιδιαίτερο σχεδιασμό, κορυφαία ποιότητα, σπουδαία οδικά χαρακτηριστικά, χώρους και τεχνολογία που βοηθά τον καθημερινό οδηγό. Η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι σαν ένα μαγικό χαλί. Η ποιότητα κύλισης θα σας εντυπωσιάσει, όπως και η ευκολία οδήγησης. Όλα αυτά μαζί με την γκάμα των προσφερόμενων κινητήρων και το κόστος απόκτησής του, καθιστούν το 3008 μια άκρως ενδιαφέρουσα και δελεαστική πρόταση, που τουλάχιστον οδηγήστε το πριν τύχει να το προσπεράσετε.

Οι τιμές του νέου Peugeot 3008

1.2 PureTech 130 S&S ACCESS Βενζίνη 1.199 κ. εκ. 24.900 €
1.2 PureTech 130 S&S ACTIVE GRIP Βενζίνη 1.199 κ. εκ. 27.400 €
1.2 PureTech 130 S&S EAT6 ACTIVE GRIP Βενζίνη 1.199 κ. εκ. 30.500 €
1.6 THP 165 S&S EAT6 ACTIVE GRIP Βενζίνη 1.598κ. εκ. 34.500 €
1.6 THP 165 S&S EAT6 ALLURE GRIP Βενζίνη 1.598 κ. εκ. 36.700 €
       
1.6 BlueHDi 100 S&S ACCESS Πετρέλαιο 1.560 κ. εκ. 24.900 €
1.6 BlueHDi 100 S&S ACTIVE GRIP Πετρέλαιο 1.560κ. εκ. 27.400 €
1.6 BlueHDi 120 S&S ACTIVE GRIP Πετρέλαιο 1.560 κ. εκ. 29.400 €
1.6 BlueHDi 120 S&S ALLURE GRIP Πετρέλαιο 1.560 κ. εκ. 31.500 €
1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6 ACTIVE GRIP Πετρέλαιο 1.560κ. εκ. 31.600 €
1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6 ALLURE GRIP Πετρέλαιο 1.560 κ. εκ. 33.700 €
2.0 BlueHDi 180 S&S EAT6 GT GRIP Πετρέλαιο 1.997 κ. εκ. 44.500 €

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO