spot_img
HomeΝΕΑΑΓΩΝΕΣAustrian Grand Prix -Το πιο καυτό της χρονιάς

Austrian Grand Prix -Το πιο καυτό της χρονιάς

Με τη θερμοκρασία να αγγίζει τους 58 βαθμούς Κελσίου, το Αυστριακό Grand Prix ήταν ακόμη πιο ζεστό απ’ ότι το Γαλλικό πριν μια βδομάδα. Παρά τις πολύ απαιτητικές συνθήκες, ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen πήρε μια θεαματική δεύτερη συνεχόμενη νίκη στο Αυστριακό Grand Prix μολονότι εκκίνησε άσχημα από την δεύτερη θέση. Χρησιμοποίησε στρατηγική μέσης-σκληρής γόμας.

F1 GP Austria_ 03

Τα σημεία κλειδιά

Ο οδηγός της Ferrari Charles Leclerc – που εκκίνησε από την pole και ήταν επικεφαλής στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα – τερμάτισε δεύτερος ακολουθώντας στρατηγική από μαλακή σε σκληρή γόμα. Ο οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas συμπλήρωσε το βάθρο ακολουθώντας την ίδια στρατηγική με το Verstappen, εκκίνησε με τη μέση γόμα και έβαλε μετά τη σκληρή.

Μόνο 3 από τους 10 πρώτους στις κατατακτήριες δοκιμές εκκίνησαν με τη μέση γόμα αλλά αυτό ήταν το πιο δημοφιλές ελαστικό στην εκκίνηση. Όλοι οι οδηγοί πλην αυτών των επτά εκκίνησαν με την κίτρινη γόμα.

Τρεις ομάδες υιοθέτησαν και τις δυο στρατηγικές οι Red Bull, Haas και McLaren είχαν ένα μονοθέσιο με μαλακή γόμα και ένα με μέση γόμα.

Η μάχη στρατηγικής ανάμεσα στη Ferrari και στη Mercedes είχε ενδιαφέρον καθώς οι μεν εκκινούσαν με τη μαλακή γόμα, οι δε με τη μέση. Επηρεάστηκε πάντως από καθυστερήσεις στα pit stop.

Σε συνέχεια ποινών στη σειρά εκκίνησης αρκετοί οδηγοί αξιοποίησαν τη στρατηγική τους για να κερδίσουν θέσεις. Ο οδηγός της McLaren, Carlos Sainz εκκίνησε 19ος και τερμάτισε 8ος αξιοποιώντας στρατηγική μέσης/σκληρής γόμας με μεγάλο πρώτο μέρος.

Μετά τον αγώνα οι Verstappen, Leclerc κλήθηκαν από τους αγωνοδίκες προτού επικυρωθούν τα τελικά αποτελέσματα, χωρίς ποινή.

F1 GP Austria_ 04

Πως απέδωσε η κάθε γόμα

ΣΚΛΗΡΗ C2: Χρησιμοποιήθηκε σχεδόν απ’ όλους τους οδηγούς στο δεύτερο μέρος και αντιστάθηκε στις υψηλές θερμοκρασίες της Αυστρίας πολύ αποτελεσματικά δίνοντας τη δυνατότητα να πραγματοποιηθεί μια αλλαγή.   

MEΣΗ C3: Ο οδηγός της McLaren, Lando Norris ήταν ο μόνος που χρησιμοποίησε τη μέση γόμα στο δεύτερο μέρος με στρατηγική μαλακής/μέσης γόμας για να τερματίσει τελικά 6ος

ΜΑΛΑΚΗ C5: Ο Vettel ήταν ο μόνος από τους πρωτοπόρους που τερμάτισε με τη μαλακή γόμα πραγματοποιώντας δυο αλλαγές, την τελευταία 21 γύρους πριν το τέλος.

F1 GP Austria_ 05

Mario Isola επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

“Σήμερα είχαμε έναν συγκλονιστικό αγώνα ως τον τερματισμό με μια φανταστική μάχη ανάμεσa σε δυο από τους πιο συναρπαστικούς και ταλαντούχους νεαρούς οδηγούς που διαθέτει το άθλημα. Συγχαρητήρια τόσο στον Max όσο και στον Charles ήταν δυο σπουδαίοι οδηγοί στον αγώνα. Από την πλευρά των ελαστικών είμαστε ευχαριστημένοι από την απόδοση και των τριών γομών κάθε μια έπαιξε σπουδαίο ρόλο στον αγώνα παρότι σημειώθηκαν οι υψηλότερες θερμοκρασίες που έχουμε δει φέτος. Παραταύτα σχεδόν όλοι οι οδηγοί έκαναν μόνο μια αλλαγή, ενώ ο Lando Norris που τερμάτισε 6ος δεν χρησιμοποίησε καν την πιο σκληρή γόμα. Θα παραμείνουμε στο Σπήλμπεργκ για δυο μέρες δοκιμών με ελαστικά του 2020 με την Alfa Romeo που επίσης είδε και τα δυο της μονοθέσια να βαθμολογούνται στον αγώνα. ” 

 

Καλύτερος χρόνος ανά γόμα

     

Verstappen
1m07.475s

Norris
1m08.699s

Vettel
1m07.676s

Leclerc
1m07.994s

Hamilton
1m08.842s

Ricciardo

1m08.019s

Hamilton
1m08.050s

Verstappen
1m09.144s

Magnussen
1m08.903s

 

Μεγαλύτερη απόσταση στον αγώνα

ΓΟΜΑ

ΟΔΗΓΟΣ

ΓΥΡΟΙ

ΣΚΛΗΡΗ C2

Bottas

50

MEΣΗ C3

Ricciardo

46

ΜΑΛΑΚΗ C4

Gasly, Norris

25

 

Περίληψη ΠΙΤ ΣΤΟΠ

No

Οδηγός

Εκκίνηση

PIT 1

PIT 2

33

VER

C3u

C2n (31)

 

16

LEC

C4u

C2u (22)

 

77

BOT

C3u

C2n (21

 

5

VET

C4u

C2n (21)

C4n (50)

44

HAM

C3u

C2n (30)

 

4

NOR

C4u

C2n (19)

 

10

GAS

C4u

C2n (25)

 

55

SAI

C3n

C2n (41)

 

7

RAI

C4u

C2n (23)

 

99

GIO

C4u

C2n (24)

 

11

PER

C3n

C2n (28)

 

3

RIC

C3n

C4n (46)

 

27

HUL

C3n

C2n (26)

 

18

STR

C3n

C2n (25)

 

23

ALB

C3n

C2n (35)

 

8

GRO

C3n

C2n (34)

 

26

KVY

C3n

C2n (32)

 

63

RUS

C3n

C2n (27)

 

20

MAG

C4u

C2n (11)

C4u (62)

88

KUB

C3n

C2n (19)

 

C3 = Σκληρή C2  |  C3 = Mέση C3  |  C4 = Μαλακή C4 | n = νέα  |  u = πατημένη

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO