spot_img
HomeΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑTEST DRIVERenault Twingo 1.0 Sce 70 PS

Renault Twingo 1.0 Sce 70 PS

Test drive Renault Twingo 1.0 Sce 70 PSΟ συνεργάτης της καθημερινότητας με πολλά χαρίσματα

Με «βαριά» ιστορία που ξεκίνησε τη 10ετία του 90, το γαλλικό μοντέλο δεν χρειάζεται συστάσεις. Το εντελώς νέο μοντέλο της 3ης γενιάς είναι ψηλότερο από το παλαιότερο, κοντύτερο σε μήκος και κινητήρα/μετάδοση στον πίσω άξονα. Εξωτερικά αν και 5θυρο δείχνει 3θυρο και αυτό χάρη στις πίσω πόρτες με τις κρυφές χειρολαβές. Πρόκειται για το πρώτο 5θυρο Twingoστην ιστορία του. Οι τροχοί του βρίσκονται κυριολεκτικά στις άκρες του αμαξώματος.

Το εσωτερικό του είναι καλοσχεδιασμένο, εργονομικό, με προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Με αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, θα βολευτούν πολύ άνετα 4 άτομα, έχοντας και καλή περιμετρική ορατότητα.

Και τι υπάρχει εμπρός;

Test drive Renault Twingo 1.0 Sce 70 PSΜε τον κινητήρα πίσω, κάτω από το εμπρός πλαστικό καπό έχουν τοποθετηθεί τα δοχεία υγρών, η μπαταρία, τα ψυγεία και το μπροστινό σύστημα. Συνεπώς ο χώρος αποσκευών πίσω περιορίζεται στα 188 λίτρα – έως 219λτ ανάλογα με τη ρύθμιση της πλάτης του πίσω καθίσματος ή στα 980 λιτ. με την πτώση του πίσω καθίσματος.

Φιλοξενεί 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 999 κ.εκ. ισχύος 70 ίππων/6.000 σ.α.λ. και 9,3 χγρμ./2.850 σ.α.λ. ροπής. Επιδόσεις καλές για ένα σκάφος συνολικού βάρους 865 κιλών. Νευρικός και ζωντανός κινητήρας, μαζί με το σωστής κλιμάκωσης 5άρι κιβώτιο τα πάνε μια χαρά, αφού τα 0-100 έρχονται σε 14,5 δευτ. η τελική αγγίζει τα 151 χλμ/ώρα, με μέση κατανάλωση 4,5 λιτ/100 χλμ.

Στην πόλη

Στο παρκάρισμα αισθάνεται κανείς «βασιλιάς», αφού το άριστο τιμόνι του στρίβει σε γωνία 45 μοιρών(!) προσφέροντας κύκλο στροφής 8,65 μ. με μεταβαλλόμενη ηλεκτρική υποβοήθηση, με σχεδόν 4 στροφές άκρη σε άκρη.

Με καλή ανάρτηση και με στάνταρ το ESC η καλή ποιότητα κύλισης εξασφαλίζει καλές συνθήκες μέσων αποστάσεων. Ιδιαίτερα πρακτικό, ο οδηγός του θα εκτιμήσει και την οικονομία του, αλλά και το υπέροχο στρίψιμο του τιμονιού.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO