spot_img
HomeΝΕΑΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣΗ Alfa Romeo Tonale στο Le Mans Classic 2022

Η Alfa Romeo Tonale στο Le Mans Classic 2022

Η Alfa Romeo Tonale στο Le Mans Classic 2022
  • Η Tonale που σηματοδοτεί τη μεταμόρφωση της μάρκας στη νέα εποχή της αυτοκίνησης συνδέει με ιδανικό τρόπο τη σύγχρονη τεχνολογία με την παράδοση της μάρκας.
  • Στο χώρο που θα είναι αφιερωμένος στην Ιταλική μάρκα στο πλαίσιο του Le Mans Classic 2022, η Tonale θα συνοδεύσει θρυλικά μοντέλα από την αγωνιστική ιστορία της μάρκας, όπως η 8C 2300 “Le Mans”, η Giulia TZ, 33/2-liter “Daytona”, 33 TT 12 και η μοναδική “Gr. C” SE 048 SP.

 Η Tonale, το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Alfa Romeo και παράλληλα το σύμβολο της μεταμόρφωσης της στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στη Γαλλία στο πλαίσιο του 10ου Le Mans Classic. Το νέο C-SUV της μάρκας συνδυάζει ιδανικά την καινοτομία με την ξεχωριστή παράδοση της Ιταλικής μάρκας. Το υβριδικό σύστημα των 48V που συνδυάζεται με το νέο Turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) δίνει τη δυνατότητα κίνησης στην Tonale ακόμα και με τον θερμικό κινητήρα εκτός λειτουργίας, ενώ η αυξημένη ροπή που προσφέρει το σύστημα τονίζει και τα σπορ χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Σε επίπεδο σχεδίασης, η Tonale αξιοποιεί και μια σειρά από κλασσικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα η χαρακτηριστική γραμμή “GT line”, η οποία διατρέχει όλο το προφίλ του αυτοκινήτου και εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Giulia GT της δεκαετίας του 1960, δημιουργώντας ένα στιλιστικό πρότυπο το οποίο επηρέασε θρυλικά αυτοκίνητα, όπως η 8C Competizione.

Με αφορμή την παρουσίαση του νέου μοντέλου στο 10ο Le Mans Classic, οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν την Tonale, αλλά και τις Giulia και Stelvio, ενώ λίγοι τυχεροί θα ζήσουν την εμπειρία οδήγησης της Alfa Romeo Tonale στη θρυλική διαδρομή που πραγματοποιούνται οι 24 Ώρες του Le Mans.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Tonale θα βρεθεί δίπλα σε εξαιρετικά δείγματα από την αγωνιστική ιστορία της Alfa Romeo από τις αρχές της δεκαετίας του 1930 και μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1980. Αναλυτικά το κοινό της εκδήλωσης θα μπορεί να απολαύσει από κοντά τις:

 

8C 2300 “Le Mans” (1931)

8c_2300type_le_mans_2jpg-62beb079c2420_62bf07e7b52b3

 

Χρονιά κατασκευής

1931

Κινητήρας

Turbo 8κυλινδρος σε σειρά, 2336 cc

Απόδοση

155 hp @ 5200 rpm

Μέγιστη ταχύτητα

200 km/h

Αμάξωμα

“Le Mans” racing spider

Μήκος

4400 mm

Μεταξόνιο

3100 mm

Βάρος

1000 kg

Μονάδες παραγωγής

9 (1931-1933)

 

Giulia TZ (1963)

giulia_tz_1963_1-62beafebc5ea3_62bf07e7e8860

 

Χρονιά κατασκευής

1963

Κινητήρας

4κυλινδρος σε σειρά, 1570 cc, διπλοί εκκεντροφόροι επικεφαλής

Απόδοση

112 hp @ 6500 rpm

Μέγιστη ταχύτητα

215 km/h

Αμάξωμα

Racing coupé, Zagato

Μήκος

3950 mm

Μεταξόνιο

2200 mm

Βάρος

660 kg

Μονάδες παραγωγής

117 (1963-1967)

 

 

33/2-liter “Daytona” (1968)

332_litri_daytona_2-62beb0095d7e3_62bf07e7d9ae2

 

Χρονιά κατασκευής

1968

Κινητήρας

V8-90°, 1995 cc

Απόδοση

270 hp @ 9600 rpm

Μέγιστη ταχύτητα

298 km/h

Αμάξωμα

Racing coupé

Μήκος

3960 mm

Μεταξόνιο

2550 mm

Βάρος

580 kg

Μονάδες παραγωγής

30 (1967-1969)

 

33 TT 12 (1975)

33_tt_12_2-62beb0300c9c5_62bf07e7cfc6d

 

Χρονιά κατασκευής

1975

Κινητήρας

Επίπεδος 12κυλινδρος, 2995 cc

Απόδοση

500 hp @ 11000 rpm

Μέγιστη ταχύτητα

Άνω των 330 km/h

Αμάξωμα

Racing spider

Μήκος

3800 mm

Μεταξόνιο

2340 mm

Βάρος

670 kg

Μονάδες παραγωγής

6

 

Gr. C” SE 048 SP (1989)

gr_c_se_048_sp_1-62beafc1cd6b0_62bf07e800d3d

 

Χρονιά κατασκευής

1989

Κινητήρας

V12-60°, 3500 cc

Απόδοση

650 hp @ 13,000 rpm

Μέγιστη ταχύτητα

Άνω των 350 km/h

Αμάξωμα

Racing coupé

Μήκος

4800 mm

Μεταξόνιο

2750 mm

Βάρος

Μονάδες παραγωγής

1 (1989)

 Gallery:

Le Mans Classic 2022

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO