spot_img

Style Set Free

Η Hyundai συμμετέχει δυναμικά  στην Εβδομάδα Σχεδιασμού στο Μιλάνο, παρουσιάζοντας το concept ‘STYLE SET FREE’, στα πλαίσια της εβδομάδας σχεδιασμού (Milan Design Week).

Hyundai_ 03

Με το concept “STYLE SET FREE”, η Hyundai αποδεικνύει την ανάγκη δημιουργίας του “ιδανικού χώρου”. Το ερώτημα “ποια μορφή θα έχει;” αφήνει τους ανθρώπους να το αποφασίσουν χρησιμοποιώντας τις προτιμήσεις τους.

Hyundai_ 04

Στο επίκεντρο της έκθεσης είναι η “Γλυπτική”, μια αρμονική ερμηνεία του “STYLE SET FREE”. Τα τρία βασικά εσωτερικά στοιχεία της νέας εμπειρίας της μάρκας Hyundai είναι τα ακόλουθα : Χρώμα & Φως, Υλικό και Σχήμα & Ήχος.

Hyundai_ 05

Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία αναδεικνύεται με υψηλής ποιότητας ψηφιακά animated γραφικά καθώς και μια σειρά από διαδραστικές ενέργειες.

“Το ‘STYLE SET FREE’ της Hyundai στοχεύει να αναδείξει μια μοναδική εμπειρία μέσα στο αυτοκίνητο, που κανένας άλλος κατασκευαστής δεν έχει προσφέρει μέχρι τώρα, αλλά την αναζητούν οι πελάτες”, δήλωσε ο κ. Wonhong Cho, Executive Vice President και Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. “Η έκθεση θα παρουσιάσει σε ένα ευρύτερο κοινό τις επερχόμενες αλλαγές στην κινητικότητα”.

Hyundai_ 06

Για πρώτη φορά στο Μιλάνο, η εταιρεία παρουσιάζει επίσης μια ηχητική υπηρεσία το http://hyundai.guide/, το οποίο αποτελεί έναν online οδηγό για την έκθεση.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO