Καταρχάς, διατήρησε την δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά με 10.581 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 10,5%, σημειώνοντας αξιοσημείωτη αύξηση του όγκου πωλήσεων σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως η αύξηση πωλήσεων που σημείωσε η Peugeot το 2021 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά άγγιξε το 33,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο από τησυνολική αύξηση της αγοράς των επιβατικών που είναι μόλις 24,7%.
Η συνεχώς αυξανόμενη διείσδυση της Peugeot επιβεβαιώνει αφενός, την επιτυχία της στρατηγικής της μάρκας και αφετέρου, τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων της οι οποίες αποτυπώνονται στα παρακάτω νούμερα:
- Πρώτη θέση της Peugeot στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,7%
- Πρώτη θέση στις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων εκδόσεων (26,7% μερίδιο αγοράς)
- Πρώτη θέση του 208 και του 2008 στα ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας τους (48,8% και 56,5% μερίδιο αγοράς αντίστοιχα)
- Πρώτη θέση για το 2008 στη κατηγορία B SUV (με μερίδιο 14,4%)
- Πρώτη θέση για το 3008 στις εταιρικές πωλήσεις (13,2% μερίδιο αγοράς) με σημαντικό προβάδισμα από το δεύτερο μοντέλο της κατηγορίας (+455 μονάδες ή +4,1 ποσοστιαίες μονάδες)
Οι σημαντικές επιτυχίες της μάρκας προδιαγράφουν μία λαμπρή πορεία και για το τρέχον έτος και αποδεικνύουν την ορθότητα της στρατηγικής της, αλλά και τη σημασία που έχει η πελατοκεντρική προσέγγιση της ελληνικής αντιπροσωπείας σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς. Η «Δύναμης της επιλογής» της Peugeot έχει αποδειχθεί σημαντική στη συνείδηση των καταναλωτών, οι οποίοι ανταμείβουν τη μάρκα σε κάθε ευκαιρία με την εμπιστοσύνη τους.