spot_img
HomeΝΕΑΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣDAKAR RALLY 2022: ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ GOODYEAR ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΑΝ

DAKAR RALLY 2022: ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ GOODYEAR ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΑΝ

DAKAR RALLY 2022: ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ GOODYEAR ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΑΝ

 

  • Όλες οι ομάδες με ελαστικά Goodyear τερμάτισαν στις πρώτες δέκα θέσεις
  • Η ομάδα KAMAZ-master κατέλαβε τις πρώτες τέσσερις θέσεις
  • Οι ομάδες PETRONAS De Rooy IVECO και MAMMOET Rallysport De Rooy τερμάτισαν στην πέμπτη, έκτη, όγδοη και δέκατη θέση

Μετά από δύο εβδομάδες και περίπου 8.000 χλμ. μάχης στο πιο απαιτητικό τερέν στην Αραβική Έρημο, το Rally Dakar ολοκληρώθηκε με ένα δεύτερο θρίαμβο της ομάδας KAMAZ-master.

Η ομάδα KAMAZ-master κυριάρχησε, καταλαμβάνοντας τις τέσσερις πρώτες θέσεις μετά από μια έντονη μάχη μεταξύ του πέντε φορές νικητή Eduard Nikolaev και του τωρινού πρωταθλητή του Dakar Dmitry Sotnikov. Στην τελευταία ημέρα του Rally το πλήρωμα 500 του Sotnikov, με την υποστήριξη του συνοδηγού Ruslan Akhamadeev και του μηχανικού Ilgiz Akhmetzianov κέρδισε τον αγώνα για δεύτερη φορά με το όχημα 505 του Nikolaev (με τους Evegenii Iakovlev και Vladimir Rybakov) να βρίσκεται μόλις 9′ 58′ πίσω του.

504_PETRONAS Team De Rooy IVECO_ Stage 9_1 (2060p) crop_resize-min

Οι δύο ηγέτες οδηγούσαν τα νέα φορτηγά KAMAZ-master K5 435091s, με το πλήρωμα του οχήματος 501 των Shibalov/Nikitin/Tatarinov να παίρνει την 3η θέση και τους Karginov/Mokeev/Malkov (πλήρωμα 509) να βρίσκονται στην 4η θέση οδηγώντας το δοκιμασμένο μοντέλο KAMAZ-43509. Και τα δύο φορτηγά ήταν εξοπλισμένα με standar ελαστικά Goodyear, έχοντας παρόμοιες προηγμένες τεχνολογίες σκελετού και ελαστικών που διατίθενται στους διαχειριστές στόλων σε όλη την Ευρώπη.

Η κυριαρχία των φορτηγών με ελαστικά Goodyear επισφραγίστηκε από τα 13 stages που κέρδισε το πλήρωμα της KAMAZ-master καθώς ο Sotnikov σημείωσε πέντε νίκες και ο Νikolaev τέσσερις. Ο Karginov σημείωσε τρεις ταχύτερους χρόνους, αλλά δυστυχώς έχασε μια ώρα με ένα τεχνικό πρόβλημα στο τέταρτο stage. Ιδιαίτερη στιγμή ήταν το γεγονός ότι μια αντίπαλη ομάδα σταμάτησε για να βοηθήσει τον Karginov, δείχνοντας το πνεύμα συνεργασίας που κάνει το Dakar ένα τόσο μοναδικό γεγονός στον αθλητικό κόσμο. Το πλήρωμα του Karginov επανήλθε γρήγορα, σημειώνοντας τους ταχύτερους χρόνους στα ακόλουθα δύο stages για να ξεκινήσει μια δυναμική αντεπίθεση.

Ο Vladimir Chagin, Επικεφαλής της αθλητικής ομάδας KAMAZ-master: «Ήρθαμε στο Dakar με δύο μοντέλα φορτηγών, το αποδεδειγμένα νικηφόρο 43509 και το νέο και καινοτόμο K5 435091s. Η τοποθέτηση των ελαστικών Goodyear είχε χωρίς καμία αμφιβολία πολύ μεγάλη σημασία σε μια τόσο απαιτητική εκδήλωση. Η ομάδα μας απέδωσε περίφημα με σχολαστική προετοιμασία και μια εξαιρετική εφαρμογή της στρατηγικής σε δύο πολύ εξαντλητικές εβδομάδες δράσης. Αυτός ο αγώνας υψηλού επιπέδου σημαίνει ότι χρειαζόμαστε ελαστικά που παρέχουν πρόσφυση και ανθεκτικότητα. Τα ελαστικά Goodyear OFFROAD μας έδωσαν τη μέγιστη ταχύτητα με ελάχιστο χρόνο ακινητοποίησης, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχία μας.”

506 MAMMOET Team De Rooy_Stage 7_2 crop_resize-min

Ο Maciej Szymanski, Marketing Director των Επαγγελματικών Ελαστικών Goodyear στην Ευρώπη, δήλωσε: «Αυτή ήταν η 19η νίκη στο Dakar για την ομάδα KAMAZ-master. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό επίτευγμα και η Goodyear είναι περήφανη που επιλέχθηκε ως έμπιστος συνεργάτης από την ομάδα. Οι απαιτητικές νέες διαδρομές με κρυμμένες πέτρες στις αμμώδεις πίστες δοκίμασαν εκτενώς τη συνολική απόδοση των ελαστικών. Οι ομάδες ανέφεραν ότι ήταν ευχαριστημένες με την διάρκεια, την ανθεκτικότητα και την εξαιρετική πρόσφυση των ελαστικών Goodyear σε όλο το Dakar. Η Goodyear χρησιμοποιεί events όπως το Dakar και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Φορτηγών της FIA για να δοκιμάσει τα ελαστικά και τις τεχνολογίες της σε καταστάσεις ακραίων επιδόσεων».

Άλλες εντυπωσιακές εμφανίσεις προήλθαν από την ομάδα PETRONAS Team De Rooy IVECO και την MAMMOET Rallysport Team De Rooy IVECO. Η πράσινη ομάδα με επικεφαλής τον van Kasteren τερμάτισε 5η και η πορτοκαλί ομάδα με επικεφαλής τον Martin van den Brink 6η, αμέσως μετά τα τέσσερα πληρώματα της KAMAZ που κυριάρχησαν. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, οι ομάδες έκαναν τους 3 καλύτερους χρόνους ανά stage. Στη μέση του αγώνα, καθυστέρησαν λόγω τεχνικών προβλημάτων. Το πνεύμα νικητή της θρυλικής Ολλανδικής ομάδας με ένα μείγμα νεαρών και έμπειρων οδηγών, σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία της τεχνικής τους ομάδας, έκαναν την ομάδα να αντεπιτεθεί στα τελευταία stages.

KM_500 Stage 1_1 crop-min

Η πλήρης ομάδα De Rooy τερμάτισε στην πρώτη δεκάδα. Το πλήρωμα 504 των Van Kasteren/Snijders/Rodewald τερμάτισε στην 5η, το πλήρωμα 506 Martin van den Brink/Willemsen/Der Kinderen στην 6η και το πλήρωμα 515 Versteijnen/Van Dal/Smits στην 8η, επισφραγίζοντας μια εντυπωσιακή απόδοση για όλη την ομάδα. Ο ανερχόμενος οδηγός Mitchel van den Brink συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα, με την υποστήριξη των Mouw και Donkelaar στο φορτηγό γρήγορης βοήθειας.

Ο Szymansk πρόσθεσε: «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που βλέπουμε όλες τις θέσεις του βάθρου και τις οκτώ θέσεις στην πρώτη δεκάδα να καταλαμβάνονται από ομάδες εξοπλισμένες με ελαστικά Goodyear. Αυτό δείχνει την εξαιρετική απόδοση και τα υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας των standar ελαστικών μας. Τα ελαστικά Goodyear OFFROAD έχουν σχεδιαστεί για να μην υπερθερμαίνονται σε υψηλές ταχύτητες και για να χρησιμοποιούνται σε απαιτητικές εργασίες όπως σε λατομεία, ορυχεία, σε χώρους με ξύλα και εφαρμογές έκτακτης ανάγκης. Αυτό το καθιστά την τέλεια επιλογή για events όπως το Dakar. Η τεχνολογία cool-running της Goodyear και ο πρωτοποριακός σχεδιασμός του σκελετού του ελαστικού ενσωματώνονται επίσης στις σειρές ελαστικών εντός δρόμου, δημιουργώντας ένα ελαστικό εξαιρετικά ανθεκτικό στη φθορά και ενεργειακά αποδοτικό. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι εξίσου σημαντικά για τους καθημερινούς πελάτες μας όσο και για τις νικήτριες ομάδες».

KM_505 Stage 6_1 crop-min

Το Dakar 2022 παρουσίασε μια νέα διαδρομή στην τρίτη φορά που η διοργάνωση πραγματοποιείται στη Σαουδική Αραβία. Περισσότερες από 50 ομάδες αγωνίστηκαν σε διαφορετικές κατηγορίες για αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες και οχήματα παντός εδάφους. Η κατηγορία φορτηγών είναι μια από τις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες. Τα αναθεωρημένα stages παρουσίασαν νέες προκλήσεις με υψηλότερο ποσοστό άμμου, σε συνδυασμό με πίστες που έχουν πολλές πέτρες.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO