Νέα Αγοράς Auto

Η SEAT επενδύει στο μέλλον της

Προβλεπόμενη επένδυση ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2025

 

Η SEAT πρόκειται να επενδύσει 5 δισεκατομμύρια ευρώ από το 2020 έως το 2025. Η επένδυση αφορά νέα R & D projects για την ανάπτυξη μοντέλων στο Τεχνικό Κέντρο της SEAT, ειδικά για την ηλεκτροποίηση της γκάμας, καθώς και για εξοπλισμό και εγκαταστάσεις στα εργοστάσια Martorell, Barcelona και Componentes. Με αυτήν την επένδυση, η SEAT προετοιμάζεται να αναπτύξει νέα μοντέλα και να αναλάβει την παραγωγή νέων έργων που θα εξασφαλίσουν την απασχόληση και θα ενισχύσουν το μέλλον της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος της SEAT Carsten Isensee υπογράμμισε ότι «αυτό το επενδυτικό σχέδιο είναι ο τρόπος να αντιμετωπίσουμε το μέλλον με αποφασιστικότητα και αισιοδοξία, έτσι ώστε να έχουμε μια ισχυρότερη, πιο καινοτόμο και πιο βιώσιμη εταιρεία. Η πρόθεση μας είναι ότι το Martorell θα κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα από το 2025 και μετά, όταν η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων θα έχει αναπτυχθεί». Ο Πρόεδρος της SEAT σημείωσε επίσης ότι «στόχος μας είναι να καθοδηγήσουμε τον μετασχηματισμό του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία. Για να διασφαλίσουμε το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία χρειαζόμαστε τη συνεργασία των κεντρικών, περιφερειακών και τοπικών διοικήσεων. Το σχέδιο που παρουσίασε η Ισπανική Κυβέρνηση είναι μια κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση για να συνεχίσει να αναπτύσσει τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας».

SEAT-invest_03

Σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στη CASA SEAT για την μελλοντική στρατηγική της εταιρείας, ο SEAT Vice-president for Sales and Marketing and CUPRA CEO Wayne Griffiths επεσήμανε ότι «η SEAT και η CUPRA είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη της εταιρείας. Η κάθε μάρκα έχει τον σαφή ρόλο της, τη δική της προσωπικότητα και χαρακτηριστικά και αντιπροσωπεύει διαφορετικά προφίλ πελατών.

Η SEAT είναι η πύλη εισόδου στον Όμιλο Volkswagen: έχουμε τους νεότερους πελάτες - κατά μέσο όρο 10 χρόνια νεότερους - και πολλούς πρώτους αγοραστές. Η CUPRA από την άλλη, στοχεύει σε μία νέα κατηγορία της αγοράς που βρίσκεται μεταξύ της μαζικής αγοράς και της παραδοσιακής αγοράς premium. Είμαστε σίγουροι ότι υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης για τους πελάτες που αναζητούν τη μοναδικότητα της CUPRA».

Σύμφωνα με τον Carsten Isensee, «η SEAT είναι, και θα είναι ακόμη περισσότερο στο μέλλον, μια εταιρεία με δύο καλά καθορισμένες μάρκες στη δομή της: SEAT και CUPRA. Η SEAT και η CUPRA είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Η SEAT παρέχει στη CUPRA τη βάση για ανάπτυξη σε όρους όγκου παραγωγής, R&D και ανθρώπινους πόρους, ενώ η CUPRA επιτρέπει στη SEAT να μετακινήσει το κέντρο βάρους της προς πιο συναισθηματικά αυτοκίνητα με υψηλότερη τοποθέτηση».

Η επενδυτική ικανότητα και για τις δύο μάρκες παραμένει στη δομή της SEAT, καθώς και τα περιουσιακά στοιχεία όπως περισσότεροι από 15.000 εργαζόμενοι και τα τρία κέντρα εργοστασίων παραγωγής: SEAT Martorell, SEAT Barcelona και SEAT Componente.

Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και το τεχνολογικό και δημιουργικό δυναμικό που συγκεντρώνονται αντίστοιχα στο Τεχνικό Κέντρο και στο Κέντρο Σχεδίασης, βρίσκονται επίσης στο Martorell υπό τη δομή της εταιρείας SEAT, ενώ στο κέντρο της Βαρκελώνης, βρίσκονται η CASA SEAT και το SEAT: CODE, το κέντρο ανάπτυξης λογισμικού της SEAT.

SEAT-invest_04

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το SEAT: CODE θα έχει νέο γραφείο στην καρδιά της Rambla στη Βαρκελώνη, με μια ομάδα περισσότερων από 150 προγραμματιστών λογισμικού που θα καθοδηγήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, θα δημιουργήσουν ψηφιακά προϊόντα και λύσεις για την ενίσχυση της SEAT και CUPRA, και θα προσδιορίσουν ψηφιακές λύσεις για τον Όμιλο Volkswagen. Η SEAT έχει ήδη προσθέσει 20 νέους επαγγελματίες στο SEAT: CODE και από τώρα και τους επόμενους μήνες πρόκειται να προσλάβει 100 ακόμη. Η CUPRA κερδίζει δυναμική με το νέο el-Born Από τη γέννηση της CUPRA τον Φεβρουάριο του 2018, η μάρκα έχει αναπτυχθεί ραγδαία, ξεπερνώντας όλες τις προσδοκίες. Μετά το άνοιγμα του CUPRA Garage και την παρουσίαση του CUPRA Leon και CUPRA Formentor, η εταιρεία αποφάσισε ότι το πρωτότυπο αυτοκίνητο el-Born θα λανσαριστεί ως μοντέλο CUPRA.

Από βιομηχανική άποψη, το εργοστάσιο της SEAT στο Martorell ανέκτησε σχεδόν τελείως το ρυθμό παραγωγής που είχε πριν από τον κορονοϊό και σήμερα παράγει περίπου 1.900 οχήματα ημερησίως, ενώ τα εργοστάσια της Βαρκελώνης και της Componentes είναι επίσης κοντά στο να επιστρέψουν σε όγκους παραγωγής προ-κορονοϊού. Το εργοστάσιο στο Martorell ξεκινά τώρα το δεύτερο εξάμηνο του έτους, το οποίο θα σηματοδοτηθεί από την έναρξη παραγωγής του νέου Formentor, του πρώτου μοντέλου 100% CUPRA και του νέου plug-in υβριδικού Leon. Και τα δύο οχήματα θα κατασκευάζονται στη γραμμή 2 στο εργοστάσιο Martorell. Αύριο, η SEAT MÓ ξεκινά μια νέα συνδρομητική υπηρεσία στη Βαρκελώνη Εκτός από την κατοχή κλασικών τετράτροχων οχημάτων, η μάρκα SEAT θα προσφέρει επίσης λύσεις στους δύο τροχούς μέσω της SEAT MÓ, μιας νέας μάρκας που έχει δεσμευτεί για τη μικροκινητικότητα και έχει ενσωματωθεί στη δομή της μάρκας SEAT. Η SEAT MÓ παρουσιάστηκε πριν από τρεις εβδομάδες με δύο νέα προϊόντα: το 100% ηλεκτρικό SEAT MÓ eScooter 125 και το SEAT MÓ eKickScooter 65.

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.