Νέα Αγοράς Auto

Το νέο Renault CLIO με εξελιγμένες τεχνολογίες

Τώρα με υβριδική τεχνολογία ClioE-TECHHybrid

Βασισμένο στην τελείως καινούρια πλατφόρμα CMF-B και σχεδιασμένο με βάση την αρχή της «Εξέλιξης και Επανάστασης», το All-new Renault CLIO θέτει νέους κανόνες, με πιο ώριμη σχεδίαση αμαξώματος και ένα πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό. Τίθεται επικεφαλής του στρατηγικού πλάνου του Groupe Renault «Drive the Future 2017-2022», που έχει τρεις βασικούς πυλώνες: την Ηλεκτροκίνηση, ως το 1ο υβριδικό Renault της ιστορίας, τη Συνδεσιμότητα, με το νέο συνδεδεμένο σύστημα Multimedia υψηλής τεχνολογίας, και την Αυτονομία, καθώς είναι εξοπλισμένο με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που καθιστούν την αυτόνομη οδήγηση μια προσιτή πραγματικότητα σε αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Έτσι έχει όλα τα εχέγγυα να συνεχίσει την θριαμβευτική πορεία του, ως το παγκόσμιο γαλλικό best seller, πρωταγωνιστώντας στην κατηγορία του, όπως συμβαίνει από το 2012 και μετά.

Αλλά ποιες είναι οι εξελιγμένες τεχνολογίες;

Renault Clio_03

Υβριδική τεχνολογία Clio E-TECH Hybrid

Για πρώτη φορά, η γκάμα του διατίθεται και με “full hybrid” E-TECH κινητήρα. Το υβριδικό σύστημα κίνησης του CLIO E-TECH, με συνδυαστική ισχύ 140 ίππων, προσφέρει μέγιστη οικονομία με 40% εξοικονόμηση καυσίμου σε σχέση με έναν θερμικό κινητήρα σε αστικό κύκλο, μείωση εκπομπών CO2 και δυναμική απόκριση κατά την οδήγηση. Η μπαταρία ισχύος 1.2 kWh (230V) δίνει την δυνατότητα 80% αμιγούς ηλεκτροκίνησης σε αστικό περιβάλλον. Το σύστημα κίνησης του υβριδικού CLIO E-TECH έχει εξελιχθεί και κατοχυρωθεί ως πατέντα της Renault Engineering, ενσωματώνοντας όλα τα πλεονεκτήματα της πολυετούς τεχνογνωσίας της μάρκας στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Χρησιμοποιεί ένα νέο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρου, που πλαισιώνεται από δύο ηλεκτροκινητήρες – ο ένας είναι τύπου HSG (High-Voltage Starter Generator) – και ένα καινοτόμο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη. Η συνεργασία των ηλεκτροκινητήρων και του κιβωτίου ταχυτήτων εξασφαλίζει την ομαλή αλλαγή σχέσεων και προέρχεται κατευθείαν από την τεράστια εμπειρία της αγωνιστικής ομάδας από τη Renault F1.

Συνδεσιμότητα

Ένα από τα βασικά στοιχεία του «Smart Cockpit» είναι η οθόνη αφής 9,3’’ του συστήματος multimedia, η οποία και αποτελεί τη μεγαλύτερη που έχει εξοπλίσει ποτέ κάποιο μοντέλο της Renault. Στραμμένη προς την πλευρά του οδηγού για απόλυτη εργονομία και ασφάλεια στην οδήγηση, η οθόνη, με τη λειτουργία EASY LINK, συγκεντρώνει όλες τις multimedia, infotainment και navi λειτουργίες, καθώς και τις ρυθμίσεις του συστήματος παραμετροποίησης του οχήματος, MULTI-SENSE.

Renault Clio_04

Ψηφιακός Πίνακας Οργάνων έως 10,25’’

Με μέγεθος από 7 έως 10,25 ίντσες, η σύγχρονη οθόνη TFT μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνει πιο προσωπική την οδηγική εμπειρία. Η έκδοση με την οθόνη των 10,25 ιντσών περιλαμβάνει ακόμα και την προβολή των δεδομένων (χάρτες κ.λπ.) του συστήματος πλοήγησης, ενώ οι διαθέσιμες πληροφορίες μπορούν να παραμετροποιηθούν ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού.

Renault EASY LINK

Η πλατφόρμα πολυμέσων Renault EASY LINK είναι συμβατή με λογισμικό Android AutoTM και Apple CarPlay. Ο χρήστης μπορεί να εξατομικεύσει τις οθόνες με τη βοήθεια widgets που του παρέχουν άμεση πρόσβαση στις αγαπημένες του λειτουργίες. Το σύστημα στηρίζει τη λειτουργία του στη μόνιμη συνδεσιμότητα 4G για άμεση ενσωμάτωση υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης κλήσης έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος. Παράλληλα, η πλατφόρμα είναι πάντα ενημερωμένη, χάρη στις αυτόματες ενημερώσεις. Η πλοήγηση ενσωματώνει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, που παρέχονται από την TomTom, όπως η ενημέρωση για τις τιμές των καυσίμων στα σημεία ανεφοδιασμού, η κίνηση στους οδικούς άξονες, η προειδοποίηση για επικίνδυνους δρόμους κ.α..

Renault Clio_05

Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης Renault EASY DRIVE

Διαθέτει την πιο πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης στην κατηγορία του. Στόχος αυτών είναι η απλοποίηση της οδήγησης, η ενίσχυση του βαθμού ασφαλείας και η απόλυτη εξασφάλιση του οδηγού ακόμα και σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Αποτέλεσμα και αυτών είναι η κορυφαία διάκριση των 5 αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP κατά τις οποίες το CLIO διακρίθηκε για την κορυφαία ασφάλεια που προσφέρει σε ενήλικες και παιδιά, πρωταγωνιστώντας στην ασφάλεια πεζών και την πληρότητα συστημάτων ασφαλείας από τη βασική του έκδοση.  Τα συστήματα αυτά χωρίζονται σε τρεις ενότητες: Οδήγηση, Ασφάλεια και Παρκάρισμα.

Οδήγηση

Highway & Traffic Jam Companion 

Πρόκειται για ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης 2ου επιπέδου που βελτιώνει αισθητά το επίπεδο άνεσης στην οδήγηση. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο EDC, το σύστημα ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και διατηρεί τις αποστάσεις ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα φροντίζοντας ταυτόχρονα να διατηρεί το αυτοκίνητο στο μέσον της επιλεγμένης λωρίδας κυκλοφορίας.

Renault Clio_06

Adaptive Cruise Control

Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο EDC, το σύστημα διατηρεί αυτόματα μία ελάχιστη απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Αυτή η απόσταση – ή καλύτερα ο χρόνος που μεσολαβεί για την κάλυψή της – μπορεί να ρυθμιστεί από τον οδηγό.

Αυτόματη εναλλαγή φώτων υψηλής σκάλας

Το σύστημα αλλάζει αυτόματα μεταξύ φώτων πορείας και προβολέων ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας και φωτεινότητας του περιβάλλοντος.

Ασφάλεια

Active Emergency Brake

Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις, το σύστημα ενεργού φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με λειτουργία αναγνώρισης ποδηλατών και πεζών ακόμα και το βράδυ, μεγιστοποιεί το επίπεδο ασφαλείας προειδοποιώντας τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις και έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει και τα φρένα σε περίπτωση που δεν υπάρξει η αντίδραση από εκείνον.

Δείτε πώς λειτουργεί το ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης:

 

Traffic Sign Recognition with Speed Alert

Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις, το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό για τα όρια ταχύτητας και προτρέπει για την τήρησή τους. Επίσης, συνδυάζει τη λειτουργία ανάγνωσης των πινακίδων οδικής σήμανσης με τα δεδομένα του GPS για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια.

Δείτε πώς λειτουργεί το σύστημα:

 

Lane Departure Warning System and Lane Keeping Assist

Βασικός εξοπλισμός, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό και διορθώνει την πορεία του αυτοκινήτου σε περίπτωση που αυτό διασχίσει τη διαγράμμιση των ορίων μίας λωρίδας χωρίς προηγουμένως να έχει ενεργοποιηθεί το αντίστοιχο φλάς.

Blind Spot Warning

Με τη χρήση ραντάρ, καταγράφει την ταχύτητα και τη θέση των αυτοκινήτων που βρίσκονται στις τυφλές γωνίες του οδηγού.

Δείτε πώς λειτουργεί η ειδοποίηση τυφλού σημείου:

 

Παρκάρισμα με κάμερα 360ο

Είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που εξοπλίζεται με κάμερα 360°. Τέσσερις κάμερες καταγράφουν εικόνες περιφερειακά του αυτοκινήτου, εμφανίζοντας τες σε μια ενιαία αποτύπωση, ενημερώνοντας τον οδηγό για τα εμπόδια που βρίσκονται γύρω από αυτό.

Δείτε πώς λειτουργεί η κάμερα 360ο:

 

Easy Park Assist

Σύστημα που βοηθά το παρκάρισμα σε θέσεις παράλληλα ή σε σειρά. Με το Easy Park Assist, οι αισθητήρες καθοδηγούν αυτόματα τις κινήσεις του τιμονιού και ο οδηγός απλώς χειρίζεται το γκάζι, το φρένο και το κιβώτιο, κάνοντας κάθε ελιγμό παρκαρίσματος εύκολο και ακριβή.

Renault Clio_07

Σύστημα MULTI-SENSE

Το Renault MULTI-SENSE έχει ως στόχο την εξατομίκευση της εμπειρίας οδήγησης. Το σύστημα επιτρέπει τη διαμόρφωση της χαρτογράφησης του κινητήρα, τη ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης, του εσωτερικού φωτισμού (σε 8 αποχρώσεις) και του ψηφιακού πίνακα οργάνων, επιτρέποντας στον οδηγό να προσαρμόσει το όχημα σύμφωνα με τη διάθεσή του.

Το σύστημα διαθέτει 3 προγράμματα:

- Eco, για μείωση της κατανάλωσης και περιορισμό των εκπομπών CO2

- Sport, για περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση, ευελιξία και αμεσότητα στις αντιδράσεις

- My Sense για εξατομίκευση της εμπειρίας

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok