fbpx

Νέα Αγοράς Auto

×

Προειδοποίηση

Plugin JoomAdditionalImageFields: The XML file 'additional.xml' could not be found. Maybe you have to rename it in directory 'plugins/joomgallery/joomadditionalimagefields/additionalfields/' from 'additional.tmp.xml'. Please also read the documentation of this plugin.

”Καπέλο" και στα ντίζελ

Teli KikloforiasΟργιάζουν τα σενάρια για τα νέα τέλη κυκλοφορίας τα οποία θα ισχύουν από τη νέα χρονιά. Όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, "μαγειρεύονται" για πολλοστή φορά, στοχεύοντας πάντα στην ουσιαστική αύξησή τους και τα οποία αναμένεται να ανακοινωθούν στις 15 Νοεμβρίου

Σύμφωνα με τις έως τώρα "διαρροές" για πρώτη φορά οι ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων θα πληρώσουν «καπέλο» 10 ευρώ. Από το νέο χαράτσι δεν φαίνεται να γλυτώνουν και όσοι αγόρασαν "καθαρό" αυτοκίνητο με ρύπους από 80 ως 90 γραμμάρια.

Teli KikloforiasΣύμφωνα με τις ίδιες, πάντα ανεπίσημες, πληροφορίες "στόχος" γίνονται και θα έχουν επιβαρυμένα τέλη κυκλοφορίας όσοι αγόρασαν ακριβά αυτοκίνητα κατά την τελευταία πενταετία. Με την λέξη "ακριβά" δεν διευκρινίζεται όμως ποια θεωρούνται και από πόση αξία και πάνω.

Κι επειδή ουδείς θα την γλυτώσει από τις νέες επιβαρύνσεις, πρακτικά διαφαίνεται ότι τα νέα τέλη κυκλοφορίας θα είναι αρκετά τσουχτερά για τους ιδιοκτήτες καινούργιων αυτοκινήτων της τελευταίας πενταετίας και ακόμη θα προκύψει μικρή σχετική αύξηση για όσους έχουν αγοράσει αυτοκίνητο μεταξύ 2007 και 2010, επειδή τα νέα τέλη τους θα υπολογίζονται με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους, όποιοι και να είναι αυτοί.

Teli KikloforiasΤέλος, με το σκεπτικό να επιστρέψουν στους δρόμους όσο το δυνατόν περισσότερα από τις 700.000, περίπου, οχήματα τα οποία οι ιδιοκτήτες τους κατέθεσαν τις πινακίδες κατά τα τελευταία χρόνια, προβλέπονται μειώσεις της τάξεως από 5% έως και 10% για οχήματα πριν το 2005. Για ακόμη παλαιότερα οι μειώσεις μπορεί να φτάσουν και στο 40%.

Πάντως το γεγονός το οποίο έχει πραγματική σημασία είναι ότι τα τόσο παλαιά οχήματα τα οποία παραμένουν ακινητοποιημένα κατά τα τελευταία χρόνια, έχουν υποστεί τόσο σοβαρές φθορές (αμορτισέρ, ελαστικά, κινητήρας κ.λ.π.) οι οποίες είναι ιδιαίτερα κοστοβόρες προκειμένου τα οχήματα αυτά να επιστρέψουν και πάλι στην κυκλοφορία. Και όταν οι ιδιοκτήτες τους αδυνατούν να πληρώσουν τα τέλη, πόσο μάλλον δυσκολεύονται να τα επισκευάσουν σωστά.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.