spot_img
HomeΝΕΑΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣΔεν προλαβαίνει να πουλάει το Navara

Δεν προλαβαίνει να πουλάει το Navara

Nissan Navara Latin America 10Η Nissan έθεσε σε λειτουργία στην Αργεντινή, την πέμπτη γραμμή παραγωγής του Navara, καθώς η παγκόσμια ζήτηση για το δημοφιλές pickup συνεχίζει να αυξάνεται.

Η επέκταση του παγκόσμιου “αποτυπώματος” παραγωγής της Nissan, στο εργοστάσιο Santa Isabel της Συμμαχίας στην Κόρδοβα, αποτελεί βασικό ορόσημο για την εταιρεία. Και αυτό γιατί η Nissan, ανακοίνωσε ένα μεσοπρόθεσμο πλάνο αύξησης πωλήσεων των ελαφρών Nissan Navara Latin America 12επαγγελματικών οχημάτων (LCVs) κατά 40% παγκοσμίως, μέχρι το 2022.

Το Navara είναι γνωστό ως Nissan Frontier στη Νότια Αμερική και διατίθεται σε 38 αγορές, στην ευρύτερη περιοχή. Χάρη στην παγκόσμια δημοτικότητά του, το μοντέλο κατασκευάζεται σε παραγωγικές εγκαταστάσεις στην Ισπανία, την Κίνα, το Μεξικό, την Ταϊλάνδη και τώρα στην Αργεντινή.

Nissan Navara Latin America 13“Με περισσότερους από 15 εκατομμύρια ιδιοκτήτες pickup της Nissan σε 180 χώρες, τα φορτηγά είναι ένα αυξανόμενο τμήμα της αγοράς σε όλο τον κόσμο, αποτελώντας μια ιδιαίτερη δύναμη για τη Nissan”, δήλωσε ο Ashwani Gupta, ανώτερος αντιπρόεδρος επιχειρηματικών δραστηριοτήτων για LCV της Nissan.

Όλο και περισσότερο, τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της Nissan αποτελούν την προτιμώμενη επιλογή για το αγοραστικό κοινό, λόγω της Nissan Navara Latin America 11αυθεντικής ικανότητάς τους, όπως και της άνεσης που προσφέρουν εντός και εκτός δρόμου. Η συνεχιζόμενη εστίαση της εταιρείας στο όραμα Nissan Intelligent Mobility, παρέχει ένα επιπλέον επίπεδο πρωτοπορίας με προηγμένες τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες στο NAVARA.

Με περισσότερα από 80 χρόνια εμπειρίας στην σχεδίαση, ανάπτυξη και κατασκευή φορτηγών και λοιπών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, Nissan Navara Latin America 16η Nissan έχει κερδίσει μια αξιοζήλευτη φήμη στα pickups που είναι συνώνυμη με την αντοχή και την ικανότητα. Ένα στα έξι οχήματα Nissan που πωλούνται παγκοσμίως, είναι ένα ελαφρύ επαγγελματικό όχημα.

Ένα ακόμα βασικό στοιχείο της φιλόδοξης περιφερειακής στρατηγικής της Nissan, είναι να καταστεί ένα από τα τρία κορυφαία εμπορικά σήματα των οχημάτων που κυκλοφορούν στη Λατινική Αμερική. Η επένδυση ύψους 600 εκατομμυρίων δολαρίων στην εργοστάσιο της Κόρδοβα, αναμένεται να δημιουργήσει έως 3.000 νέες θέσεις εργασίας, με ικανότητα παραγωγής 70.000 οχημάτων ετησίως για την Συμμαχία.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO