Η Audi ήταν πρώτη premium μάρκα στη λιανική αγορά στην Ελλάδα για το 2017, με συνολικές ταξινομήσεις 3.085 αυτοκινήτων και μερίδιο αγοράς 3,5%.
Η εταιρεία σημείωσε αύξηση συνολικών πωλήσεων κατά 17,8% τη χρονιά που πέρασε, η μεγαλύτερη ανάμεσα στις premium μάρκες του Top-25 της ελληνικής αγοράς. Με 1.259 ταξινομήσεις η Audi τερμάτισε στην πρώτη θέση των πωλήσεων λιανικής, ανάμεσα στις premium μάρκες, για το 2017, σημειώνοντας αύξηση 19%.
Θετική αποτίμηση
Ήταν μια πολύ καλή χρονιά για την Audi που έκλεισε το 2017 στην ελληνική αγορά με αύξηση πωλήσεων και μεριδίου αγοράς αλλά και με δύο σημαντικές επιτυχίες. Η γερμανική premium μάρκα βρέθηκε στην πρώτη θέση των πωλήσεων λιανικής, ανάμεσα στα premium brands, για το 2017, με 1.259 ταξινομήσεις. Παράλληλα, με συνολικό ποσοστό αύξησης πωλήσεων 17,8% την περασμένη χρονιά, ήταν η premium μάρκα με τη μεγαλύτερη άνοδο ανάμεσα στις πρώτες 25 μάρκες της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.
Με 19% αύξηση η Audi στη λιανική
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου (Σ.Ε.Α.Α.), οι 1.259 ταξινομήσεις λιανικής (αύξηση 19%) που σημείωσε η Audi το 2017, την έφεραν στην πρώτη θέση ανάμεσα στον premium ανταγωνισμό. Πρόκειται αναμφισβήτητα για μία πολύ σημαντική επίδοση, καθώς οι πωλήσεις λιανικής αποδίδουν με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο την προτίμηση του αγοραστικού κοινού. Ο δείκτης της λιανικής αντικατοπτρίζει την πραγματική δυναμική της κάθε μάρκας στην αγορά, καθώς δεν λαμβάνει υπ’ όψιν του τις πωλήσεις εταιρικών στόλων και εταιρειών ενοικίασης.
Μείωση τα premium αύξηση στην Audi
Το 2017 ήταν όμως εξίσου επιτυχημένο για την Audi και σε γενικότερο επίπεδο πωλήσεων. Σε μία αγορά αυτοκινήτου που σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ έκλεισε στις 88.115 μονάδες, αυξημένη κατά 11,7% σε σχέση με το 2016, οι συνολικά 3.085 ταξινομήσεις της Audi, χάρισαν στη γερμανική μάρκα μερίδιο αγοράς 3,5%, με το ποσοστό αύξησης σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά να είναι 17,8% και να ξεπερνάει σημαντικά το μέσο όρο ανόδου της αγοράς. Η αυξητική επίδοση της Audi αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία, καθώς συνολικά το premium κομμάτι της αγοράς κινήθηκε πτωτικά το 2017, σημειώνοντας μείωση κατά 5,1%.
Στο 41% η λιανικές της Audi
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε μία αγορά που τα τελευταία χρόνια μετατοπίζεται διαρκώς προς τις εταιρικές πωλήσεις, η Audi και το 2017 διατήρησε μία υγιή ισορροπία ανάμεσα σε πωλήσεις λιανικής και εταιρικές. Για την Audi οι πρώτες αντιπροσωπεύουν το 41% περίπου του συνόλου (1.259 έναντι 1.826), την ίδια στιγμή που στον υπόλοιπο premium γερμανικό ανταγωνισμό οι εταιρικές πωλήσεις είναι αυτές που κατέχουν πρωτεύοντα ρόλο, με το ποσοστό των πωλήσεων λιανικής να κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα, 25-33%.