fbpx

Αγώνες Auto

PIRELLI : FORMULA 1 OOREDOO ΚΑΤΑΡ GRAND PRIX 2021

O HAMILTON ΚΕΡΔΙΣΕ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗ ΠΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΥΟ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

  • Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε το πρώτο Κατάρ Grand Prix εκκινώντας από την πρώτη θέση. Οδήγησε σε δυο μέρη αγώνα με την P Zero κίτρινη μέση γόμα C2 και σε ένα μέρος αγώνα με την P Zero λευκή σκληρή γόμα C1. Εκκίνησε με τη μέση γόμα προτού βάλει τη σκληρή για να τελειώσει τον αγώνα χρησιμοποιώντας ξανά τη μέση: Ήταν η στρατηγική που εκ των προτέρων είχαμε προβλέψει πως θα είναι η ταχύτερη.
  • Τερμάτισε μπροστά από τον οδηγό της Red Bull, Max Verstappen, που ακολουθούσε πανομοιότυπη στρατηγική. Τελικά έκανε μια ακόμη αλλαγή, όπου έβαλε την P Zero κόκκινη μαλακή γόμα υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Μ’ αυτή κατάφερε να πάρει τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου, τον οποίο σημείωσε στο τελευταίο πέρασμα.
  • Αμφότεροι οι οδηγοί τερμάτισαν περισσότερα από 30 δευτερόλεπτα μπροστά από τον οδηγό της Alpine, Fernando Alonso. Εκκίνησε 3ος με την μαλακή γόμα, έκανε μόνο μια αλλαγή βάζοντας την σκληρή γόμα και τελικά τερμάτισε στο βάθρο. Ως αποτέλεσμα είχαμε από τους τρεις οδηγούς του βάθρου, τρεις διαφορετικές στατηγικές.
  • Συνολικά υπήρχε ένα μείγμα οδηγών που εκκίνησε με τη μαλακή ή τη μέση γόμα και ένα μείγμα στρατηγικών μιας, δυο ή και τριών αλλαγών. Στο ξεκίνημα του αγώνα είχαμε θερμοκρασία αέρα στους 27 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 30 βαθμούς Κελσίου, οι συνθήκες παρέμειναν σταθερές καθόλη τη διάρκειά του.
  • Τέσσερις οδηγοί (Valtteri Bottas, George Russell, Lando Norris και Nicholas Latifi) είχαν κλαταρίσματα στο εμπρός αριστερά ελαστικό τους, αυτό μπορεί να οφείλεται σε εκτεταμένη φθορά σε συνδυασμό με χτυπήματα υπό υψηλή ταχύτητα πάνω στα κερμπ τα οποία έχουν επιθετική διαμόρφωση στη Λοσάιλ.
F1 Pirelli GP Qatar review 2021 (3)

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

  • ΣΚΛΗΡΗ C1: Η γόμα αυτή χρησιμοποιήθηκε από 13 οδηγούς στο δεύτερο μέρος του αγώνα. Συμπεριφέρθηκε όπως περιμέναμε με χαμηλή πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης ακόμη και για όσους την χρησιμοποίησαν σε στρατηγική μιας αλλαγής.
  • MEΣΗ C2: Τέσσερις από τους δέκα οδηγούς εκκίνησαν μ’ αυτή τη γόμα, συμπεριλαμβανομένων των Hamilton, Verstappen. Αυτό τους έδωσε τη δυνατότητα να ακολουθήσουν τη βέλτιστη σρτατηγική ενώ πίσω τους όσοι πήγαν σε μια αλλαγή υποχρεώθηκαν σε μεγαλύτερα πρώτα μέρη απ’ όσο υπολόγιζαν.
  • ΜΑΛΑΚΗ C3: Όπως το είχαμε προβλέψει παρουσίασε μεγάλη πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης αλλά και φθορά στις απαιτητικές συνθήκες της Λοσάιλ. Παραταύτα την επέλεξαν για την εκκίνηση οι μισοί οδηγοί εκτός δεκάδος (που μπορούσαν να επιλέξουν) στοχεύοντας να τους δώσει πλεονέκτημα στο πρώτο μέρος αγώνα. Ειδικά οι οδηγοί της Alpine που αμφότεροι τερμάτισαν στην πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν μεγάλο αριθμό γύρων μ’ αυτή τη γόμα, στην αρχή και την διαχειρίστηκαν καλά.
F1 Pirelli GP Qatar review 2021 (1)

MARIO ISOLAεπικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

Καθώς η Λοσάιλ είναι μια νέα και σχετικά άγνωστη πίστα με μερικές στροφές πολύ υψηλών φορτίων οι ομάδες εκκίνησαν στον αγώνα χωρίς να έχουν όσες πληροφορίες θα ήθελαν καθώς μόνο μια περίοδος ελεύθερων δοκιμών ήταν αντιπροσωπευτική. Παραταύτα φάνηκε ξεκάθαρα στον αγώνα ότι η στρατηγική της μιας αλλαγής ήταν οριακή από άποψη φθοράς και απαιτούσε πολύ καλή διαχείριση. Κάποιοι οδηγοί αντιμετώπισαν προβλήματα με τα ελαστικά προς το τέλος: Αυτό πιθανότατα ήταν αποτέλεσμα παρατεταμένης χρήσης και χτυπημάτων υπό υψηλή ταχύτητα σε κάποια κερμπ επιθετικής διαμόρφωσης. Φυσικά θα καταλάβουμε ακριβώς τι έχει γίνει όταν κάνουμε πλήρη ανάλυση στο εργαστήριό μας στο Μιλάνο. Αντίθετα οι Hamilton και Verstappen μπόρεσαν να πιέσουν στο όριο με τη στρατηγική δυο αλλαγών που επέλεξαν τερματίζοντας πάνω από μισό λεπτό μπροστά από τον Alonso που ήταν τρίτος και κατάφερε να διατηρηθεί εκεί, με στρατηγική μιας αλλαγής.”

F1 Pirelli GP Qatar Review 2021 (2)

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

     

Raikkonen

1m26.358s

Verstappen

1m24.031s

Verstappen

1m23.196s

Hamilton

1m26.470s

Hamilton

1m25.084s

Russell

1m25.768s

Leclerc

1m26.555s

Pérez

1m25.613s

Mazepin

1m27.340s

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ

ΟΔΗΓΟΣ

ΓΥΡΟΙ

ΣΚΛΗΡΗ C1

Alonso, Stroll

34

MEΣΗ C2

Schumacher

34

ΜΑΛΑΚΗ C3

Vettel

26

ΠΕΡΙΛΗΨΗ PIT STOP

Νο

Οδηγός

Εκκίνηση

Pit 1

Pit 2

Pit 3

44

HAM

C2u

C1n (18)

C2u (42)

 

33

VER

C2u

C1n (17)

C2n (41)

C3u (55)

14

ALO

C3u

C1n (23)

 

 

11

PER

C2n

C1n (19)

C2u (41)

 

31

OCO

C3u

C1n (24)

 

 

18

STR

C2n

C1n (23)

 

 

55

SAI

C2u

C1n (27)

 

 

16

LEC

C2n

C1n (27)

 

 

4

NOR

C3u

C1n (25)

C2n (49)

 

5

VET

C3u

C2n (26)

 

 

10

GAS

C3u

C2u (13)

C2u (35)

 

3

RIC

C2n

C1n (26)

 

 

22

TSU

C3u

C2n (9)

C1n (34)

 

7

RAI

C3n

C2n (10)

C1n (30)

 

99

GIO

C3n

C2n (15)

C2n (32)

 

47

MSC

C3u

C2u (22)

 

 

63

RUS

C3n

C1n (17)

C3u (49)

 

9

MAZ

C2n

C3u (31)

 

 

6

LAT

C3n

C1n (18)

 

 

77

BOT

C2u

C1n (33)

 

 

C1= Σκληρή C1 │ C2 = Mέση C2 │C3 = Μαλακή C3│ n = νέα │u = πατημένη

image001

 

 

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.