spot_img
HomeΝΕΑΑΓΩΝΕΣPIRELLI FORMULA 1 HEINEKEN ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ GRAND PRIX 2021

PIRELLI FORMULA 1 HEINEKEN ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ GRAND PRIX 2021

FORMULA 1 HEINEKEN ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ GRAND PRIX 2021
  • O οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε στον αγώνα της πατρίδας του με στρατηγική δυο αλλαγών χρησιμοποιώντας τέλεια και τις τρεις διαθέσιμες γόμες: Εκκίνησε με την P Zero κόκκινη μαλακή γόμα C3, προτού βάλει την P Zero κίτρινη, μέση γόμα C2, για να ολοκληρώσει με την P Zero λευκή σκληρή γόμα C1.
  • Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton, που τερμάτισε δεύτερος υιοθέτησε μια διαφορετική στρατηγική: Εκκίνησε με την μαλακή γόμα και μετά έκανε δυο μέρη με τη μέση γόμα. Στο τέλος πρόσθεσε ένα τρίτο έκτακτο πιτ στοπ όπου έβαλε τη μαλακή γόμα και πήρε τον βαθμό ταχύτερου γύρου στον αγώνα.
  • Οι πέντε πρώτοι τερμάτισαν με τη σειρά που εκκίνησαν. Παραταύτα είδαμε πέντε διαφορετικές στρατηγικές στους πρώτους έξι της τελικής κατάταξης. Αυτό δεικνύει τις διαφορετικές σρτατηγικές προσεγγίσεις που υιοθέτησαν οι ομάδες για τον αγώνα.
  • Ο οδηγός της Red Bull, Sergio Perez είναι ο μόνος που εκκίνησε με τη σκληρή γόμα από τα πιτ. Μετά άλλαξε από σκληρή σε μέση και μαλακή, τερματίζοντας 8ος, αυτό τον ανέδειξε σε οδηγό της ημέρας.
  • Υπήρξε ένα μείγμα στρατηγικών μιας ή δυο αλλαγών κατά τη διάρκεια του αγώνα: Επτά οδηγοί σταμάτησαν δυο φορές και οι υπόλοιποι σταμάτησαν μια φορά. Ο Hamilton ήταν ο μόνος οδηγός που σταμάτησε τρεις φορές.
  • Κατά τη διάρκεια του αγώνα η θερμοκρασία ήταν πιο υψηλή από τις προηγούμενες ημέρες, έφτασε τους 32 βαθμούς Κελσίου.

 

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

  • ΣΚΛΗΡΗ C1: Αποτέλεσε σημείο κλειδί για τη νίκη του Verstappen, οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποίησαν το λευκό ελαστικό για το τελευταίο μέρος αγώνα. Αρκετοί οδηγοί συμπλήρωσαν μ’ αυτή τη γόμα περισσότερους από 40 γύρους, ο οδηγός της Williams, Nicholas Latifi έφτασε τους 47 γύρους.
  • MEΣΗ C2: Ο οδηγός της McLaren, Lando Norris συμπλήρωσε στην αρχή μ’ αυτή τη γόμα 42 γύρους. Οι οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο έβαλαν στο μεσαίο μέρος του αγώνα τη μέση γόμα. Ο Hamilton παραλίγο να πετύχει τον ταχύτερο γύρο μ’ ένα σετ μεταχειρισμένης μέσης γόμας προτού βάλει τη μαλακή γόμα στο τέλος για να εξασφαλίσει τον έξτρα βαθμό.
  • ΜΑΛΑΚΗ C3: Η πλειοψηφία των οδηγών εκκίνησε στον αγώνα μ’ αυτή τη γόμα. Οι δυο οδηγοί της Mercedes έβαλαν στο τέλος τη μαλακή γόμα σημειώνοντας συνεχόμενους ταχύτερους γύρους. Παρότι η πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης ήταν η αναμενόμενη, ο ρυθμός φθοράς της ήταν υψηλότερος απ’ ότι είχαμε προβλέψει.
F1 Pirelli Dutch GP 2021 review (1)

FORMULA 3: ΑΓΩΝΑΣ 2&3

Στον δεύτερο αγώνα κέρδισε ο οδηγός της MP Motorsport, Victor Martins. Έδωσε μάχες για να αναρριχηθεί από την 5η θέση και να βρεθεί επικεφαλής. Ο κάτοχος της pole στην αντεστραμμένη σειρά εκκίνησης Ido Cohen (Carlin) δεν ξεκίνησε καλά και επέτρεψε στον οδηγό της Trident, Clement Novalak να περάσει. Τελικά ο Novalak έχασε τη θέση από το Γάλλο συμπατριώτη του καθώς η εξέλιξη του αγώνα επηρεάστηκε από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας δυο φορές. Ο τρίτος αγώνας είχε νικητή τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας του πρωταθλήματος Dennis Hauger με την ομάδα της Prema. Εκκίνησε από την pole ενώ ο οδηγός της Trident, David Schumacher έχασε τη δεύτερη θέση μετά από επαφή που οδήγησε στην υιοθέτηση καθεστώτος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Ακόμη μια φορά δεύτερος βρέθηκε ο Novalak.  Η γόμα P Zero λευκή σκληρή χρησιμοποιήθηκε αυτό το Σαββατοκύριακο (κάθε αγώνας διαρκεί 24 γύρους χωρίς υποχρεωτικό πιτ στοπ) και είχε δυνατή απόδοση. Ο επόμενος και τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στο Σότσι αντί για το Ώστιν.

MARIO ISOLAεπικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

Οι τρεις γόμες που επιλέχθηκαν για τον αγώνα έπαιξαν καθοριστικό ρόλο, αυτό φαίνεται και από την μεγάλη ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών που είδαμε στον αγώνα, σε μια νέα συναρπαστική πίστα. Οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να πιέζουν στο μέγιστο ως το τέλος. Ο καιρός ήταν πιο ζεστός στον αγώνα απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες, πράγμα που σημαίνει ότι ήταν μεγαλύτερες οι απαιτήσεις από τα ελαστικά, εν τέλει αποδείχτηκε σωστή η επιλογή των τριών πιο σκληρών γομών. Η φθορά ήταν υψηλότερη απ’ ότι προβλέπαμε, καθώς δεν είχαν γίνει στις δοκιμές πολλές προσπάθειες αρκετών γύρων. Αντίθετα η πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης ήταν η αναμενόμενη. Πριν σταματήσουν για τελευταία φορά ώστε να βάλουν τη μαλακή γόμα οι Mercedes στο τέλος του αγώνα, φάνηκε η ταχύτητα που είχε το σετ μεταχειρισμένης μέσης γόμας με το οποίο σημειώθηκε ο ταχύτερος γύρος ως τότε. Συγχαρητήρια στο Max Verstappen και στη Red Bull για αυτή την ιδιαίτερα δημοφιλή, εντός έδρας νίκη.”

F1 Pirelli Dutch GP 2021 review (2)

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

     

Verstappen

1m13.275s

Hamilton

1m13.124s

Hamilton

1m11.097s

Norris

1m14.236s

Verstappen

1m13.921s

Bottas

1m12.549s

Leclerc

1m14.780s

Vettel

1m13.958s

Pérez

1m13.461s

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ

ΟΔΗΓΟΣ

ΓΥΡΟΙ

ΣΚΛΗΡΗ C1

Latifi

47

MEΣΗ C2

Gasly

47

ΜΑΛΑΚΗ C3

Leclerc

34

ΠΕΡΙΛΗΨΗ PIT STOP

CAR

DRIVER

START

PIT 1

PIT 2

PIT 3

33

VER

C3u

C2n (21)

C1n (40)

 

44

HAM

C3u

C2n (20)

C2u (39)

C3u (70)

77

BOT

C3u

C2n (31)

C3u (67)

 

10

GAS

C3u

C2n (24)

   

16

LEC

C3u

C1n (34)

   

14

ALO

C3u

C2n (33)

   

55

SAI

C3u

C1n (31)

   

11

PER

C1n

C2n (8)

C3n (47)

 

31

OCO

C3u

C2n (31)

   

4

NOR

C2n

C1n (42)

   

3

RIC

C3u

C1n (30)

   

18

STR

C3n

C1n (27)

   

5

VET

C3n

C1n (10)

C2n (44)

 

99

GIO

C3u

C2n (27)

C1n (33)

 

88

KUB

C2n

C1n (40)

   

6

LAT

C2n

C1n (23)

   

63

RUS

C2n

C1n (27)

C3n (68)

 

47

MSC

C3n

C1n (4)

C2n (30)

 

22

TSU

C3n

C2n (31)

   

9

MAZ

C2n

C1n (33)

   

C1 = Σκληρή C1 | C2 = Μεσαία C2 | C3 = Μαλακή C3 | n = νέα | u = πατημένη

image003
RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO