spot_img
HomeΝΕΑΑΓΩΝΕΣΤζώρτζη Μαρκογιάννη

Τζώρτζη Μαρκογιάννη

Τζώρτζη Μαρκογιάννη

ήταν για τον Τζώρτζη Μαρκογιάννη ο τέταρτος γύρος του άκρως ανταγωνιστικού πρωταθλήματος της Ιταλικής Formula 4 Powered by Abarth που έλαβε χώρα στην πίστα της Imola!

Ο Έλληνας οδηγός πραγματοποιεί φέτος την πρώτη του σεζόν πλήρους εμπλοκής στην κατηγορία όπου γεννιούνται οι θρύλοι και αυτή ήταν η τρίτη εμφάνισή του, μετά την πρεμιέρα του Paul Ricard και τη δοκιμασία της Vallelunga.

Ο 16χρονος συμμετείχε σε ένα διήμερο τεστ εξέλιξης και δούλεψε ακούραστα στον προσομοιωτή, με στόχο να εξοικειωθεί με τη θρυλική πίστα,  ίσως την πιο δύσκολη στο καλεντάρι. Και παράλληλα, ένα σιρκουί στο οποίο δεν είχε αγωνιστεί ποτέ στο παρελθόν.

Κοινός παρονομαστής και στους τρεις αγώνες που έγιναν στο Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari, ήταν πως ο Μαρκογιάννης κέρδισε θέσεις στην κατάταξη, δείχνοντας μαχητικό πνεύμα! Μετά την τριπλή πρόκληση στην ιταλική πίστα, μοιράστηκε εντυπώσεις και εμπειρίες από τον τέταρτο γύρο του 2021 αλλά και στόχους για τη συνέχεια…

79Markogiannis, Cram, Imola21-06645

Είσαι ικανοποιημένος με την απόδοσή σου;
Η απόδοσή μου είχε διαρκή βελτίωση κατά την διάρκεια του τριημέρου καθώς ήταν μία καινούρια πίστα για εμένα. Στους αγώνες κατάφερα να κερδίσω πολλές μάχες και να κερδίσω πολλές θέσεις μολονότι δεν υπήρχαν πολλά σημεία προσπεράσεων. Οι ενδείξεις είναι θετικές και ελπίζω να φτάσω στο επιθυμητό αποτέλεσμα στους τελευταίους δύο αγώνες.

Σε βοήθησαν οι δοκιμές που είχες κάνει εκεί πριν 10 μέρες;
Μία τόσο τεχνική πίστα όσο η Imola θα ήταν αδύνατο και ίσως επικίνδυνο να επιχειρούσα να την μάθω στα δύο σκέλη των ελεύθερων δοκιμών, συνεπώς εκείνο το τεστ έπαιξε καταλυτικό ρόλο. Ακόμη, οι συνθήκες ήταν παρόμοιες οπότε κατά το διήμερο των δοκιμών συλλέξαμε πολλά πολύτιμα δεδομένα για την διαδικασία του αγώνα.

Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η εμπειρία στο σετάρισμα του μονοθεσίου;
Η εμπειρία του οδηγού είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες στην αναζήτηση του ιδανικού set-up, καθώς εξασφαλίζει την γρηγορότερη εύρεση των ορίων του μονοθεσίου. Τέλος, ένας έμπειρος οδηγός είναι σε θέση να κατευθύνει τους μηχανικούς του προς τις σωστές ρυθμίσεις.Τι θα άλλαζες αν μπορούσες;
Θα άλλαζα την επίδοσή μου στις κατατακτήριες δοκιμές, εφόσον και στους τρεις αγώνες αποδείχθηκε πως η ταχύτητά μου ήταν αρκετή για υψηλότερες θέσεις.

Μπορούσες να πας ταχύτερα στη δεύτερη περίοδο κατατακτήριων δοκιμών; Τι συνέβη;
Κατά την δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών η συμπεριφορά του μονοθεσίου άλλαξε σημαντικά, καθώς παρατηρήθηκε έντονη υποστροφή. Πιθανώς οφειλόταν στην υπερθέρμανση των ελαστικών, όμως δεν μου επέτρεψε να βελτιώσω την επίδοσή μου. Παρόμοιο φαινόμενο παρατηρήθηκε και στην πλειονότητα των οδηγών.

Από άποψη φυσικής κατάστασης χρειάζεσαι βελτίωση;
Κατά την διάρκεια του αγωνιστικού τριήμερου, καθώς και των διημέρων δοκιμών, η απόδοσή μου από πλευρά φυσικής κατάστασης ήταν σταθερή. Βέβεια, πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης και αυτός είναι ο λόγος που γυμνάζομαι συχνά και εντατικά. Το τετραήμερο μετά τον αγώνα το πέρασα στις εγκαταστάσεις της Formula Medicine, για εντατικό physical καθώς και mental training.

Όλοι μιλούν για την ιδιαίτερα δύσκολη φύση της Ίμολα. Εσύ πως την έζησες αυτή την πίστα; Ποιες θεωρείς ως μεγαλύτερες δυσκολίες της;
Πρόκειται για μία πίστα με ιδιαίτερο χαρακτήρα, υψομετρικές διαφορές και τεχνικές στροφές. Προσωπικά με προσέλκυσε ιδιαίτερα η γρήγορη και τεχνική χάραξή της, η οποία απαιτεί ακριβέστατο χειρισμό του μονοθεσίου. Η μεγαλύτερη πρόκληση με την οποία ήρθα αντιμέτωπος ήταν το μεσαίο κομμάτι της πίστας, όπου περιλαμβάνει το περίφημο σύμπλεγμα Aqua Minerali, καθώς και το πασίγνωστο chicane της Variante Alta, σημεία ιδιαίτερα προκλητικά λόγω της κλίσης και της έλλειψης ορατότητας.

Ποιος είναι ο επόμενος στόχος;
Τα δύο τελευταία αγωνιστικά τριήμερα θα λάβουν χώρα σε πίστες που μου είναι γνωστές από την περσινή χρονιά (Red Bull Ring, Monza), συνεπώς αναμένω σημαντική βελτίωση στην απόδοσή μου. Θεωρώ πως με σκληρή δουλειά εντός κι εκτός πίστας θα καταφέρω να αναρριχηθώ στην πρώτη δεκάδα της κατάταξης, πράγμα που αποτελούσε και τον αρχικό στόχο της χρονιάς.

Ιταλική Formula 4 Powered by Abarth
Γύρος 4, Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari
Αγώνας 1
Grid: 22, Τερματισμός: 21
Αγώνας 2
Grid: 28, Τερματισμός: 23
Αγώνας 3
Grid: 25, Τερματισμός: 20

Η επίσημη ιστοσελίδα του Έλληνα οδηγού, www.georgismarkogiannis.com είναι σε πλήρη λειτουργία και εκεί μπορείτε να βρείτε κάθε λεπτομέρεια σχετικά με τον Τζώρτζη, την Ιταλική Formula 4, πλούσιο φωτογραφικό υλικό, αποτελέσματα αλλά και όλα τα νέα που αφορούν στις προσπάθειές του!

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO