spot_img
HomeΝΕΑΑΓΩΝΕΣFormula 1 – GP Πορτογαλίας

Formula 1 – GP Πορτογαλίας

Formula 1 – GP Πορτογαλίας

Τα σημεία κλειδιά του αγώνα

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton είναι πλέον πολυνίκης για τη Formula 1 καθώς πήρε την 92η νίκη της καριέρας του, με στρατηγική μιας αλλαγής από μέση σε σκληρή γόμα: Αυτή ήταν και  σύμφωνα με τις προβλέψεις μας η ταχύτερη τακτική παρότι δεν είχαμε πολλά στοιχεία από τις ελεύθερες δοκιμές.

Οι τρεις γόμες της Pirelli απέδωσαν καλά παρά τις μεγάλες προκλήσεις του καιρού και της πίστας. Ειδικά η P Zero κίτρινη μέση γόμα είχε μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή απόδοση. Ο οδηγός της Renault, Esteban Ocon συμπλήρωσε 53 γύρους μ’ αυτή τη γόμα και ο Hamilton 45 γύρους (40 στον αγώνα και 5 στο Q2) με εξαιρετική σταθερότητα.

Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas, που τερμάτισε δεύτερος, ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική με το νικητή, σταματώντας ένα γύρο μετά.

Πίσω τους, υπήρχε μια ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών: τέσσερις διαφορετικές τακτικές στην πρώτη δεκάδα.

Οι περισσότεροι οδηγοί σταμάτησαν μια φορά, όμως υπήρξαν και πέντε οδηγοί που πραγματοποίησαν δυο αλλαγές. Μάλιστα τρεις απ’ αυτούς χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες. Ανάμεσά τους και ο οδηγός της Racing Point, Sergio Perez, ο οποίος τερμάτισε 7ος παρότι μπήκε στα πιτ στον 1ο γύρο μετά από επαφή (με το Verstappen).

Ο καιρός ήταν δροσερός όλη τη μέρα με την θερμοκρασία οδοστρώματος στους 25 βαθμούς Κελσίου. Έπεσαν μερικές ψιχάλες μετά την εκκίνηση και μερικές προς το τέλος του αγώνα.

F1 Portugal 2020_03

Πως συμπεριφέρθηκε το κάθε ελαστικό

ΣΚΛΗΡΗ C1: Χρησιμοποιήθηκε από τους οδηγούς της Mercedes στο δεύτερο μέρος του αγώνα. Χρειάστηκαν δυο γύροι για να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, αλλά μετά αποδείχτηκε ότι έχει πολύ δυνατή απόδοση καθώς ο Hamilton μ’ αυτό το ελαστικό πέτυχε στο φινάλε, τον ταχύτερο γύρο αγώνα. Ο οδηγός της Haas, Kevin Magnussen ήταν ο μόνος που εκκίνησε μ’ αυτή τη γόμα.

MEΣΗ C2: Έπαιξε κομβικό ρόλο στον αγώνα. Χρησιμοποιήθηκε για το χρόνο της pole και επιλέγει από τους περισσότερους οδηγούς στην εκκίνηση. Το ελαστικό αυτό συμπλήρωσε μεγάλες αποστάσεις παρέχοντας εξαιρετική ισορροπία μεταξύ απόδοσης και αντοχής, σε συνδυασμό με μεγάλη σταθερότητα.

ΜΑΛΑΚΗ C3: Η πιο μαλακή από τις επιλεχθείσες γόμες επίσης επέδειξε ταχύτητα και σταθερότητα: Ο οδηγός της McLaren, Carlos Sainz αξιοποίησε την ταχύτητα του κόκκινου ελαστικού που ήταν διαθέσιμη αμέσως, για να πάρει την πρωτοπορία στην αρχή του αγώνα. Ο Pierre Gasly (Alpha Tauri) συμπλήρωσε 28 γύρους μ’ αυτή τη γόμα.

F1 Portugal 2020_04

Mario Isola, επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

“Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την απόδοση και των τριών γομών σε μια απαιτητική πίστα που οι ομάδες δεν γνώριζαν καλά: Πόσο μάλλον που μειώθηκε και ο χρόνος ελεύθερων δοκιμών. Παραταύτα και οι τρεις γόμες επέδειξαν ταχύτητα και αντοχή. Είχαμε μια ευρεία ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών. Οι συνθήκες σήμερα ήταν μεικτές, με χαμηλή θερμοκρασία οδοστρώματος και λίγη βροχή. Αυτό δεν εμπόδισε να δούμε μερικά εντυπωσιακά μεγάλα, μέρη αγώνα, ειδικά με τη μέση γόμα, η οποία ταίριαζε καλύτερα, μάλιστα έδωσε και την pole. Συγχαρητήρια στο Lewis Hamilton για το απίστευτο ρεκόρ του: Είχαμε το προνόμιο να είμαστε αυτόπτες μάρτυρες τη στιγμή που γράφτηκε ιστορία.”

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO