Αγώνες Auto

Βρετανικό GP 2020

Δραματικό φινάλε με νίκη του Hamilton με μια αλλαγή ελαστικών

Τα σημεία κλειδιά του αγώνα

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κυριάρχησε στον αγώνα εκκινώντας από την pole. Ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής αντικαθιστώντας τη μέση γόμα με σκληρή στον 13ο γύρο, υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Το εμπρός αριστερά ελαστικό του κατέρρευσε στον τελευταίο γύρο, για λόγους που ακόμη ερευνώνται, παραταύτα κατόρθωσε να κερδίσει στον αγώνα.

Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas και ο Carlos Sainz με τη McLaren επίσης είχαν θέμα με τα ελαστικά στον προτελευταίο και στους τελευταίους γύρους αντίστοιχα.

Ο Max Verstappen της Red Bull τερμάτισε τελικά δεύτερος, αφού πραγματοποίησε μια δεύτερη αλλαγή, στο φινάλε. Εκεί έβαλε τη μαλακή γόμα και πήρε τον εξτρά βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Οι θερμοκρασίες ήταν παρόμοιες με του Σαββάτου, περίπου 40 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα μετά από μια ασυνήθιστα ζεστή Παρασκευή.

Ο μόνος οδηγός που δε σταμάτησε όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν ο Romain Grosjean με τη Haas. Παρέμεινε στην πίστα με το αρχικό σετ μέσης γόμας και μετά από 36 γύρους έβαλε τη σκληρή γόμα.

 

F1 GP Great Britain 2020_03

Πως συμπεριφέρθηκε το κάθε ελαστικό

ΣΚΛΗΡΗ C1: Χρησιμοποιήθηκε απ' όλους σχεδόν τους οδηγούς για το τελικό μέρος του αγώνα. Ο οδηγός της Racing Point, Nico Hulkenberg θα είχε εκκινήσει μ' αυτή αλλά δεν μπόρεσε τελικά να φτάσει στην εκκίνηση.

 

MEΣΗ C2: Οι τέσσερις πρώτοι εκκίνησαν μ' αυτή τη γόμα και οι τρεις εξ' αυτών ανέβηκαν στο βάθρο.

 

ΜΑΛΑΚΗ C3: Χρησιμοποιήθηκε μόνο από πέντε οδηγούς στην εκκίνηση, ενώ οι Verstappen και Bottas την έβαλαν και στο τέλος του αγώνα.

 

F1 GP Great Britain 2020_04

Mario Isola - επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

“Προφανώς θα διερευνήσουμε τι ακριβώς συνέβη στα ελαστικά των δυο Mercedes και της McLaren του Carlos Sainz στους τελευταίους δυο γύρους του αγώνα. Αυτό που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι πως τα ελαστικά που ενεπλάκησαν σε αστοχία είχαν εξαντληθεί μετά από 40 γύρους αγώνα: παρότι κάποιοι εξ' αυτών των γύρων ήταν πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Η εξέλιξη του αγώνα επηρεάστηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας, η δεύτερη εμφάνισή του, οδήγησε σχεδόν όλους στα pit. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ένα πολύ μεγάλο δεύτερο μέρος. Μετά από πλήρη ανάλυση θα είμαστε σε θέση να καταλάβουμε τι ακριβώς συνέβη. Προφανώς αυτή είναι μια πολύ σημαντική πληροφορία ενόψει του επόμενου αγώνα, εδώ, το Σαββατοκύριακο.”

 

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.