Αγώνες Auto

Η μια αλλαγή κυριάρχησε στο βάθρο 

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε το Μεξικάνικο Grand Prix εκκινώντας από τη δεύτερη σειρά εκκίνησης με στρατηγική μιας αλλαγής από  μέση σε σκληρή γόμα. Ανάλογη στρατηγική ακολούθησαν και οι άλλοι δυο οδηγοί της πρώτης τριάδας. Οι προβλέψεις έλεγαν πως κάτι τέτοιο ήταν πιθανό αλλά δύσκολο, στις απαιτητικές συνθήκες του Αυτοκινητοδρομίου Hermanos Rodriguez.  Οι υψηλότερες θερμοκρασίες τη μέρα του αγώνα, σε σχέση με τις υπόλοιπες δυο μέρες, συνετέλεσαν για να πετύχει αυτή η στρατηγική, καθώς μειώθηκε η αρχική παραμόρφωση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης.

F1 GP Mexico_03

Τα σημεία κλειδιά  

Ο Hamilton ήταν ένας από τους πρώτους οδηγούς που σταμάτησε για ν' αλλάξει από μέση σε σκληρή γόμα. Παραταύτα μπόρεσε να διαχειριστεί τέλεια τη σκληρή γόμα, για 48 γύρους, ως τον τερματισμό και να πάρει τη νίκη.

 Δεν ήταν ο μόνος οδηγός που έκανε μεγάλη απόσταση μ' αυτό το ελαστικό. Ο οδηγός της Renault, Daniel Ricciardo ήταν ο μόνος που εκκίνησε με τη σκληρή γόμα και συμπλήρωσε μ' αυτή 50 γύρους, προτού βάλει τη μέση για να τερματίσει τελικά 8ος.

 Ο Max Verstappen της Red Bull πήγε ακόμη πιο μακριά: Συμπλήρωσε 66 γύρους με τη σκληρή γόμα καθώς αναγκάστηκε να σταματήσει νωρίς μετά από κλατάρισμα, λόγω επαφής, στο σετ μέσης γόμας με το οποίο εκκινούσε. Τερμάτισε τελικά 6ος παρότι είχε βρεθεί τελευταίος στις αρχές του αγώνα.

 Ο Charles Leclerc της Ferrari, τερμάτισε πιο ψηλά απ' όσους ακολούθησαν στρατηγική δυο αλλαγών. Υιοθέτησε την τακτική μέση/μέση/σκληρή η οποία ήταν η θεωρητικά ταχύτερη. Εκκίνησε επικεφαλής του αγώνα, αλλά τερμάτισε τελικά 4ος, καθότι καθυστέρησε λίγο και στα pit.

  Συνολικά μόνο επτά οδηγοί επέλεξαν τακτική δυο αλλαγών: Σ' αυτούς συμπεριλαμβάνονται και όσοι εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα.

 Οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ πιο ζεστές από τις προηγούμενες μέρες, που έβρεχε. Η θερμοκρασία οδοστρώματος έφτασε τους 49 βαθμούς Κελσίου ενώ αντίστοιχα υψηλή ήταν και η θερμοκρασία περιβάλλοντος.

F1 GP Mexico_04

 Πως απέδωσε η κάθε γόμα

 ΣΚΛΗΡΗ C2

Αποδείχτηκε κλειδί για τον αγώνα, καθώς πολλοί οδηγοί διένυσαν μεγάλες αποστάσεις μ' αυτή. Αποδείχτηκε ιδανική για τις συνθήκες του αγώνα καθώς παρουσίασε μικρή πρώτη απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης.  

 

MEΣΗ C3

Η πιο δημοφιλής επιλογή στην εκκίνηση του αγώνα καθώς τη χρησιμοποίησαν 15 οδηγοί.

 

ΜΑΛΑΚΗ C4

Χρησιμοποιήθηκε πολύ λίγο κατά τη διάρκεια του αγώνα: Μόνο από τους τέσσερις οδηγούς στην πρώτη δεκάδα της εκκίνησης, που ήταν υποχρεωμένοι να την φορέσουν στο πρώτο μέρος του αγώνα.

 

Mario Isola επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου  

“Κατά τη διάρκεια του αγώνα είχαμε διαφορετικές στρατηγικές ενόσω μερικοί οδηγοί αντιδρούσαν στις επιλογές των αντιπάλων τους. Η στρατηγική μιας αλλαγής κατέστη εφικτή, λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών, από τις προηγούμενες μέρες.

Δεν έβρεξε οπότε, γλιστρούσε λιγότερο, τα ελαστικά παραμορφώνονταν λιγότερο και αυτό άλλαξε την ισορροπία ανάμεσα στο 'δυο ή τρία pit stop, προς το 'ένα ή δυο'. Το σκληρό ελαστικό ήταν κομβικό για τον αγώνα, είδαμε μερικά πολύ μεγάλα μέρη μ' αυτή τη γόμα.

Ειδικά ο Lewis Hamilton την αξιοποίησε στο έπακρο για να πάρει μια ακόμη νίκη παρότι δεν εκκινούσε από την πρώτη σειρά σε μια πίστα όπου τα προσπεράσματα πάντα ήταν αρκετά δύσκολα.”

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok