Αγώνες Auto

Με μια αλλαγή ελαστικών σε γρήγορους ρυθμούς παρά την ζέστη

 

Το Γαλλικό GP διεξήχθη σε θερμοκρασία οδοστρώματος που έφτασε τους 54 βαθμούς Κελσίου, είδαμε μερικές από τις υψηλότερες ενδείξεις της χρονιάς. Σ’ αυτές τις ακραίες συνθήκες οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν την ίδια στρατηγική, εκκίνησαν με τη μέση γόμα και έβαλαν στη συνέχεια τη σκληρή. Από τους πρώτους επτά οδηγούς στην τελική κατάταξη, έξι ακολούθησαν αυτή την τακτική. Ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel που αντίκρισε 5ος την καρό σημαία, έκανε μια δεύτερη αλλαγή ώστε να πάρει στο τέλος, το βαθμό του ταχύτερου γύρου χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα.

F1 GP France_ 03

Τα σημεία κλειδιά

Οι 13 από τους 20 οδηγούς εκκίνησαν με τη μέση γόμα δεδομένων των ζεστών συνθηκών στη Νότια Γαλλία και του αναμενόμενου βαθμού φθοράς και πτώσης στην απόδοση. Παραταύτα υπήρχε η δυνατότητα να πραγματοποιηθεί μια αλλαγή ακόμη κι αν εκκινούσες με τη μαλακή γόμα όπως φάνηκε με τον Pierre Gasly της Red Bull.

Τα μονοθέσια κινούνται πιο γρήγορα από ποτέ: Από το μέσο του αγώνα ακόμη ο οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas σημείωσε χρόνο εφάμιλλο με τον περσινό ταχύτερο γύρο αγώνα: Αυτό μολονότι κουβαλούσε περισσότερο καύσιμα και είχε σκληρότερα ελαστικά ( η γόμα C2 του 2019 είναι ανάλογη με την περσινή μέση γόμα και όχι την πολύ μαλακή που χρησιμοποιούνταν το 2018).

Μερικοί οδηγοί επιχείρησαν μια εναλλακτική στρατηγική εκκινώντας με τη σκληρή γόμα με την οποία προσπάθησαν να διανύσουν μεγάλη απόσταση στην αρχή του αγώνα: Ειδικά ο οδηγός της Racing Point, Lance stroll έκανε 39 γύρους με την σκληρή γόμα στο πρώτο μέρος του αγώνα, προτού βάλει τη μέση γόμα.

Ο εξτρά βαθμός ταχύτερου γύρου, πήγε στον Sebastian Vettel της Ferrari ο οποίος πραγματοποίησε μια ακόμη αλλαγή δυο γύρους πριν το φινάλε και έβαλε τη μαλακή γόμα. Ο ταχύτερος του γύρος ήταν οριακά καλύτερος απ’ αυτόν, του νικητή Lewis Hamilton, που επετεύχθη με χρησιμοποιημένη σκληρή γόμα.

F1 GP France_ 04

Πως απέδωσε η κάθε γόμα

ΣΚΛΗΡΗ C2: Καθοριστικό στοιχείο στον αγώνα, χρησιμοποιήθηκε στο δεύτερο μέρος του από την πλειοψηφία των οδηγών. Ανταπεξήλθε καλά στις απαιτήσεις της πίστας, παραταύτα χρειάστηκε διαχείριση στους τελευταίους γύρους.  

MEΣΗ C3: Το ελαστικό που επέλεξαν οι περισσότεροι για την εκκίνηση όπως περιμέναμε: Το χρησιμοποίησαν οι οκτώ από τους 10 πρώτους στις κατατακτήριες δοκιμές και οι μισοί (5) απ’ αυτούς που εκκίνησαν εκτός δεκάδας. 

ΜΑΛΑΚΗ C5: Μόνο δυο οδηγοί εκκίνησαν μ’ αυτό το ελαστικό που δεν είχε μεγάλη διάρκεια ζωής στις σκληρές συνθήκες του Paul Ricard. Ο Sebastian Vettel με ελάχιστο καύσιμο στον τελευταίο γύρο πέτυχε μ’ αυτό το ελαστικό τον ταχύτερο γύρο.

F1 GP France_ 05

Mario Isola Επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

“Το Γαλλικό Grand Prix ήταν μια επίδειξη του εντυπωσιακού τρόπου με τον οποίο τα μονοθέσια έχουν κερδίσει ταχύτητα, σε σύγκριση με πέρυσι. Η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν από τις υψηλές που έχουμε αγωνιστεί. Παραταύτα η πλειοψηφία των οδηγών πραγματοποίησε μόνο μια αλλαγή. Η στρατηγική μέσης/σκληρής γόμας ήταν όπως προβλέψαμε η ταχύτερη και αποδείχτηκε η πιο δημοφιλής επιλογή. Τα ελαστικά απέδωσαν καλά σ’ αυτές τις εξαιρετικά απαιτητικές συνθήκες, όχι μόνο λόγω υψηλών θερμοκρασιών αλά και της θεαματικής βελτίωσης του κρατήματος στην αγωνιστική γραμμή κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Τώρα πάμε κατευθείαν προς το Σπήλμπεργκ της Αυστρίας για τον πρώτο συνεχόμενο – χωρίς ενδιάμεση βδομάδα – αγώνα  της χρονιάς. ” 

F1 GP France_ 06

 

Καλύτερος χρόνος ανά γόμα

     

Hamilton
1m32.764s

Hamilton
1m34.683s

Vettel
1m32.740s

Bottas
1m33.586s

Hulkenberg
1m34.754s

Gasly
1m37.355s

Leclerc
1m33.828s

Stroll
1m34.924s

Giovinazzi
1m38.812s

 

 

Μεγαλύτερη απόσταση στον αγώνα

ΓΟΜΑ

ΟΔΗΓΟΣ

ΓΥΡΟΙ

ΣΚΛΗΡΗ C2

Stroll

39

MEΣΗ C3

Vettel, Albon, Russell

25

ΜΑΛΑΚΗ C4

Gasly

17

 

F1 GP France_ 07

 

Περίληψη Πιτ Στοπ

No

Οδηγός

Εκκίνηση

PIT 1

PIT 2

44

HAM

C3u

C2n (24)

 

77

BOT

C3u

C2n (23)

 

16

LEC

C3u

C2u (21)

 

33

VER

C3u

C2n (20)

 

5

VET

C3u

C2n (25)

C4n (51)

55

SAI

C3u

C2n (19)

 

3

RIC

C3u

C2n (16)

 

7

RAI

C2n

C3u (31)

 

27

HUL

C2n

C3u (34)

 

4

NOR

C3u

C2n (18)

 

10

GAS

C4u

C2n (17)

 

11

PER

C3n

C2n (18)

 

18

STR

C2n

C3n (39)

 

26

KVY

C2n

C3n (32)

 

23

ALB

C3n

C2n (25)

 

99

GIO

C4u

C2n (7)

C3n (34)

20

MAG

C3n

C2n (16)

 

88

KUB

C3n

C2n (24)

 

63

RUS

C3n

C2n (25)

C3n (33)

8

GRO

C2n

C3n (31)

 

 

C3 = Σκληρή C2  |  C3 = Mέση C3  |  C4 = Μαλακή C4|n = νέα  |  u = πατημένη

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok