Αγώνες Auto

Η Βραζιλία έδωσε έναν συναρπαστικό στρατηγικά αγώνα

Με ευρεία ποικιλία στρατηγικών και με ασταμάτητη δράση, ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αγώνα και με τη Mercedes να κατακτά και το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Κατά τον αγώνα, οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν μια αλλαγή σε σχετικά ζεστές συνθήκες, ενώ πέντε οδηγοί διάλεξαν τακτική δύο αλλαγών.

Η Βραζιλία έδωσε έναν συναρπαστικό στρατηγικά αγώνα, με προσπεράσματα, δράση από την αρχή ως το τέλος και πολλές αλλαγές στην κορυφή, με αμφίρροπη μάχη για τη νίκη. Υπήρξαν τρεις διαφορετικές στρατηγικές επιλογές από τις τρεις κορυφαίες ομάδες. Συνολικά είδαμε πέντε διαφορετικές στρατηγικές στους έξι πρώτους και πολλές ακόμη επιλογές πιο πίσω στη σειρά.

F1 GP Brazil_  03

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον επεισοδιακό αγώνα για τη Mercedes, με στρατηγική μιας αλλαγής από πολύ μαλακή σε μέση γόμα. Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen οδηγούσε την κούρσα μέχρι που συγκρούστηκε μ’ ένα μονοθέσιο που βρίσκονταν ένα γύρο πίσω. Επέλεξε στρατηγική πολύ μαλακής/μαλακής γόμας, την ίδια χρησιμοποίησε και ο άλλος οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo για ν’ ανέβει στην κατάταξη, όντας 11ος στην εκκίνηση, λόγω ποινής.

F1 GP Brazil_  03

Η Ferrari ήταν η μόνη ομάδα στη 10αδα που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα. Ο Kimi Raikkonen τερμάτισε 3ος μετά από μια αλλαγή όπου έβαλε τη μέση γόμα. Αντίθετα ο έτερος οδηγός της ομάδας Sebastian Vettel έκανε δυο αλλαγές και χρησιμοποίησε όλες τις διαθέσιμες γόμες. Στο φινάλε οι τέσσερις πρώτοι είχαν διαφορά μόνο 5 δευτερόλεπτα. Ακόμη μια εντυπωσιακή απόδοση από τον Charles Leclerc της Sauber. Ακολούθησε ίδια στρατηγική με το νικητή και διατήρησε την 7η θέση από την οποία εκκινούσε, ως το τέλος του Grand Prix.

F1 GP Brazil_  05

Mario Isola - Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου Pirelli  

“Όπως το περιμέναμε οι καιρικές συνθήκες ήταν πιο ζεστές τη μέρα του αγώνα. Αυτό συνετέλεσε στην εμφάνιση τοπικής παραμόρφωσης /αποκολλήσεων λόγω υπερθέρμανσης (blistering). Η Βραζιλία ήταν αναμφίβολα ένας από τους πιο διασκεδαστικούς αγώνας της χρονιάς με τη στρατηγική να είναι κρίσιμη καθώς υπήρχαν πολλές επιλογές.  Παρότι υπήρχαν εξαιρετικά διαφορετικές προσεγγίσεις, η μάχη μεταξύ των κορυφαίων ομάδων ήταν αμφίρροπη και είχαμε δράση και αγώνα, ρόδα με ρόδα.

Σ’ αυτό ακριβώς στοχεύουμε όλοι στη Formula 1: Οι οδηγοί να πιέζουν οριακά για τη νίκη αντί να ελέγχουν το ρυθμό αγώνα. Η Red Bull και ο Max Verstappen αξιοποίησαν πολύ καλά τα ελαστικά και έδειξαν σταθερά ότι είχαν ρυθμό ικανό για νίκη παρότι χρησιμοποίησαν τις πιο μαλακές γόμες και έκαναν μόνο μια αλλαγή. Συγχαρητήρια στη Mercedes που πήρε έναν ακόμη τίτλο στους κατασκευαστές, ο οποίος σφραγίστηκε από μια ακόμη νίκη του Lewis Hamilton.”

F1 GP Brazil_  06

Οι καλύτεροι χρόνοι ανά γόμα

Μέση γόμα

Raikkonen    1m11.769s

Hamilton        1m11.795s

Bottas 1m11.939s

Μαλακή γόμα

Bottas 1m10.540s

Ricciardo       1m11.343s

Verstappen   1m11.578s

Πολύ μαλακή γόμα

Vettel  1m10.831s

Stroll   1m11.751s

Sainz  1m12.169s

Μεγαλύτερη απόσταση στον αγώνα

Πολύ μαλακή γόμα   Perraz,Ricciardo      39 γύροι

Μαλακή γόμα            Magnussen   41 γύροι

Μέση γόμα    Sirotkin          53 γύροι

 

Η στρατηγική του νικητή

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα κάνοντας ένα πιτ στοπ όπως περιμέναμε. Άλλαξε από πολύ μαλακή σε μέση γόμα στον 19ο γύρο. Η αλλαγή ήρθε λίγο πιο νωρίς απ’ ότι είχε προβλεφθεί κυρίως λόγω των υψηλότερων θερμοκρασιών στην πίστα, αυτό προκάλεσε νωρίτερα πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης.

F1 GP Brazil_  07

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok