Αγώνες Auto

Τρεις διαφορετικές στρατηγικές για τους τρεις πρώτους

Υπέροχη ήταν η εξέλιξη του GP των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής στο Ώστιν του Τέξας. Ο οδηγός της Ferrari Kimi Raikkonen κέρδισε σε ένα συναρπαστικό αγώνα. Κατά τη διάρκεια του συγκεκριμένου αγώνα εφαρμόστηκαν τρεις διαφορετικές στρατηγικές από τους τρεις πρώτους.

Ο Max Verstappen της Red Bull με εξαιρετική στρατηγική πήρε τη 2η θέση παρότι εκκίνησε 18ος. Μια αλλαγή για τους περισσότερους οδηγούς ήταν αυτό που επικράτησε, αλλά είδαμε και στρατηγικές των δύο αλλαγών. 

Οι τρεις πρώτοι στον τερματισμό απείχαν λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και χρησιμοποίησαν 3 εντελώς διαφορετικές στρατηγικές. Μολονότι ο Raikkonen κέρδισε τον αγώνα εκκινώντας 2ος με στρατηγική πάρα πολύ μαλακή/μαλακή γόμας, ο Lewis Hamilton ήταν ο μόνος εκ των πρωτοπόρων που επέλεξε στρατηγική 2 αλλαγών. Ο οδηγός της Mercedes ενώ εκκινούσε από την πρώτη θέση με πολύ μαλακή γόμα, έκανε την πρώτη του αλλαγή νωρίς στον 11ο γύρο υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και έβαλε τη μαλακή γόμα. Πίεσε πολύ για να βρεθεί ξανά στην κορυφή και υποχρεώθηκε να βάλει ένα δεύτερο σετ μαλακής γόμας 20 γύρους πριν το τέλος. Αυτό τον έφερε εκτός των θέσεων που του εξασφάλιζαν την κατάκτηση του τίτλου. Διαφορετική στρατηγική και από τον οδηγό της Red Bull, Max Verstappen, ο οποίος εκκίνησε από την 18η θέση και κατάφερε να τερματίσει 2ος. Αυτό οφείλεται στο ότι εκκίνησε με την μαλακή γόμα, προτού βάλει την ταχύτερη, πολύ μαλακή, σ’ ένα μακρύτερο σκέλος έως το φινάλε.

F1 GP USA_  03 F1 GP USA_  06

Mario Isola - Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου Pirelli  

“Συγχαρητήρια στο Kimi Raikkonen για μια σπουδαία νίκη που ήρθε με έλεγχο ενός από τους πιο αμφίρροπους αγώνες των τελευταίων ετών. Η στρατηγική ελαστικών έπαιξε σημαντικό ρόλο. Οι τέσσερις πρώτοι ακολούθησαν τέσσερις διαφορετικές στρατηγικές. Ο αγώνας επηρεάστηκε επίσης από την απόφαση, να πραγματοποιήσει ο Lewis Hamilton μια πρώιμη αλλαγή υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Η ομάδα του Βρετανού επέλεξε διαφορετική τακτική απ’ αυτή του Raikkonen, ο οποίος παρέμεινε έξω. Αυτό έθεσε το Hamilton σε μια τελείως διαφορετική στρατηγική απ’ αυτούς που ήταν γύρω του και συνετέλεσε σε ένα συναρπαστικό φινάλε. Καθώς οι δοκιμές σε στεγνό οδόστρωμα την Παρασκευή ήταν περιορισμένες, οι ομάδες δεν είχαν πλήρη εικόνα για το βαθμό φθοράς και πτώσης στην απόδοση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης, των ελαστικών. Αυτό αναμφίβολα συνετέλεσε στην έξαψη και στην απρόβλεπτη εξέλιξη. Παρότι δεν υπήρχε πλήρη γνώση και οι τρεις γόμες απέδωσαν δυνατά και πολύ σταθερά”.

F1 GP USA_  07

Οι καλύτεροι χρόνοι ανά γόμα 

Πολύ μαλακή γόμα

Hamilton        1m 37.392s

Vettel  1m 38.280s

Bottas 1m 38.470sec

Πολύ μαλακή γόμα

Verstappen   1m 38.246sec

Vettel  1m 39.649sec

Bottas 1m 40.057sec

Πάρα πολύ μαλακή γόμα

Gasly  1m 39.646sec

Raikkonen    1m 39.716sec

Stroll   1m 40.433sec 

F1 Pirelli GP USA Review 04

H μεγαλύτερη απόσταση στον αγώνα

Πάρα πολύ μαλακή γόμα Perez γύροι 25

Πολύ μαλακή γόμα Verstappen γύροι 34

Μαλακή γόμα Stroll γύροι 37

F1 Pirelli GP USA Review 05

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok