spot_img

F1 GP Italy

F1 GP Italy 10Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamolton κέρδισε το Ιταλικό Grand Prix με στρατηγική μιας αλλαγής από πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα. Η πλειοψηφία των ανταγωνιστών υιοθέτησε στρατηγική μιας αλλαγής. Ο Vettel ήταν μια από τις εξαιρέσεις, καθώς είχε μια επαφή στην αρχή και έκανε δύο αλλαγές.

Το γεγονός του αγώνα είναι ότι ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton κέρδισε το Ιταλικό Grand Prix εκκινώντας από την 3η θέση. Ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής και έκανε καλή διαχείριση των ελαστικών του. Ο Hamilton F1 GP Italy 11εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα – αυτή που το Σάββατο χρησιμοποιήθηκε για την επίτευξη του ταχύτερου γύρου στην ιστορία της Formula 1, ο οποίος ανήκει πια στον οδηγό της Ferrari, Kimi Raikkonen – προτού βάλει την μαλακή γόμα στον 28ο γύρο.

Ο Hamilton είχε επαφή με τη Ferrari του Vettel, μισό λεπτό μετά την εκκίνηση. Βρέθηκε δεύτερος στον πρώτο γύρο πίσω από τον Raikkonen και κατάφερε να παρατείνει το πρώτο μέρος αγώνα, αφότου ο αντίπαλός του μπήκε στον 20στο γύρο στα πιτ και έβαλε την μαλακή γόμα. F1 GP Italy 12Μολονότι όταν έκανε τη δική του αλλαγή βρέθηκε πάλι πίσω από τον Raikkonen, μπόρεσε ν’ αξιοποιήσει τα πιο φρέσκα ελαστικά για να μειώσει τη διαφορά. Στη συνέχεια τα διαχειρίστηκε καλά, προτού πραγματοποιήσει λίγο πριν το τέλος ένα προσπέρασμα για να πάρει τη νίκη.

Ο οδηγός της Ferrari αντιμετώπισε τοπική υπερθέρμανση που οδήγησε σε μερική αποκόλληση (blistering) σ’ ένα από τα καλά μεταχειρισμένα ελαστικά του. Ο Vettel, που βρέθηκε στην τελευταία θέση μετά τον 1ο γύρο λόγω της επαφής με το Hamilton, κατάφερε να ανακάμψει μέχρι την 4η θέση στο φινάλε, χάρη σε μια F1 GP Italy 14στρατηγική δυο αλλαγών: Πολύ μαλακή/μαλακή/πολύ μαλακή γόμα.

Μετά τη βροχή την Παρασκευή και το Σάββατο, ο αγώνας ήταν ζεστός και στεγνός αυτό αποτέλεσε μια ακόμη άγνωστη παράμετρο στη στρατηγική καθώς μέχρι τότε οι δοκιμές σε στεγνό ήταν περιορισμένες.

Mario Isola Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου Pirelli
“Οι σημερινές συνθήκες ήταν εντελώς αντίθετες με ότι είχαμε μέχρι τον αγώνα. Αυτό πρόσθεσε μια F1 GP Italy 13ακόμη πρόκληση για τις ομάδες καθότι όλο το Σαββατοκύριακο δεν είχαν δοκιμάσει σε παρόμοιες συνθήκες. Ως αποτέλεσμα έπρεπε να έχουν μια ευέλικτη προσέγγιση στη στρατηγική τους, καθώς δεν είχαν σίγουρα δεδομένα. Αποδείχτηκε όμως πως τα ελαστικά ήταν ικανά για στρατηγική μιας αλλαγής εφόσον τύγχαναν σωστής διαχείρισης, παρά τις έντονες απαιτήσεις της Monza. Αυτό μάλιστα οδήγησε και στον ταχύτερο γύρο στην ιστορία της Formula 1 το Σάββατο. Ο Lewis Hamilton διαχειρίστηκε τέλεια τα ελαστικά του και εκμεταλλεύτηκε το ετεροχρονισμένο pit stop του για να πραγματοποιήσει ένα σπουδαίο προσπέρασμα λίγο πριν το τέλος του αγώνα”.

O καλύτερος χρόνος ανά γόμαF1 GP Italy 15
Μέση γόμα
Magnussen 1m25.692s

Μαλακή γόμα
Hamilton 1m22.497s
Bottas 1m22.907s
Raikkonen 1m23.515s

Πολύ μαλακή γόμα
Vettel 1m22.505s
Hamilton 1m23.611s
Ericsson 1m23.768s

Η μεγαλύτερη απόσταση στον αγώναF1 GP Italy 16
Πολύ μαλακή γόμα Ericsson 41 γύροι
Μαλακή γόμα Hulkenberg 40
Μέση γόμα Magnussen 48

Στρατηγική του νικητή
Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα με στρατηγική μιας αλλαγής όπως το περιμέναμε όλοι. Άλλαξε από την πολύ μαλακή στη μαλακή γόμα στον 28ο γύρο.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO