Αγώνες Auto

Τι οδήγησε σε αλλαγή στη μάχη των τίτλων

F1 Review GP Austria 01"Γιάννης κερνάει - Γιάννης πίνει" ! Αυτό αναφέρει η παροιμία μας και αυτό επιβεβαιώθηκε στην Αυστρία. Ο Max Verstrappen της Red Bull κέρδισε στο Red Bull Ring στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, με στρατηγική μιας αλλαγής από πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα. Όμως οι πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες του οδοστρώματος από τις προηγούμενες ημέρες, επέβαλαν στρατηγικές εκτός της μιας αλλαγής και δύο αλλαγών. Πάντως το γεγονός είναι ότι υπήρξε ευρεία ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών για τους πρώτους δέκα, αλλά και ασυνήθιστα μεγάλος αριθμός εγκαταλείψεων από μηχανικά προβλήματα.

Υψηλές θερμοκρασίες οδοστρώματος
F1 Review GP Austria 02Το Αυστριακό Grand Prix που ήταν αμφίρροπο, με κλειστές μάχες, επηρεάστηκε σημαντικά από τις θερμοκρασίες οδοστρώματος. Άγγιξαν τους 40 βαθμούς Κελσίου όντας υψηλότερες από τις προηγούμενες μέρες. Αυτό οδήγησε σε παραμορφώσεις λόγω τοπικής υπερθέρμανσης τα ελαστικά κάποιων μονοθέσιων με αποτέλεσμα ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών.
Μολονότι οι πρώτοι δέκα οδηγοί στην τελική κατάταξη, ακολούθησαν διαφορετικές παραλλαγές στρατηγικής μιας αλλαγής, κάποια μονοθέσια πιο πίσω στην κατάταξη άλλαξαν δυο φορές ελαστικά. Επίσης καταγράφηκε ασυνήθιστα μεγάλο αριθμό εγκαταλείψεων λόγω μηχανικών προβλημάτων.

F1 Review GP Austria 03Αυτό οδήγησε σε αλλαγή στη μάχη των τίτλων.
Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε στον εντός έδρας αγώνα για την ομάδα. Ήταν το μόνο από τα τέσσερα μονοθέσια εντός αρχικής 10αδας που εκκίνησε με πολύ μαλακή γόμα και τερμάτισε. Ο ταχύτερος γύρος αγώνα επετεύχθη στον προτελευταίο γύρο από το Kimi Raikkonen με Ferrari, που τερμάτισε 2ος.

Mario Isola επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου Pirelli
“Ήταν ένας ιδιαίτερα σκληρός αγώνας στη γρήγορη πίστα του Red Bull Ring με υψηλότερες θερμοκρασίες από τις προηγούμενες μέρες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία τοπικών παραμορφώσεων στα ελαστικά κάποιων μονοθέσιων – όχι ανάμεσα σ’ όσους ανέβηκαν βάθρο – που οδήγησε σε ποικιλία F1 Review GP Austria 04στρατηγικών μιας ή και δυο αλλαγών. Επίσης ως αποτέλεσμα σχεδόν όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν στο δεύτερο μέρος του αγώνα τη μαλακή γόμα: Το ελαστικό που φθείρονταν λιγότερο από τα άλλα διαθέσιμα. Διατηρούσε γόμα και θερμότητα αυτό το καθιστούσε πιο ανθεκτικό στις τοπικές παραμορφώσεις. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένας έντονος και συναρπαστικός αγώνας που προσέθεσε στην μάχη του πρωταθλήματος, καθώς οδεύουμε προς το Σίλβερστον την επόμενη βδομάδα.”

Οι καλύτεροι χρόνοι ανά γόμα
ΜαλακήF1 Review GP Austria 07
Raikkonen 1m06.957sec
Vettel 1m07.082sec
Versttappen 1m07.442sec

Πολύ μαλακή
Hamilton 1m07.241sec
Ricciardo 1m07.591sec
Ericsson 1m08.216sec

Πάρα πολύ μαλακή
Raikkonen 1m08.954secF1 Review GP Austria 08
Sirotkin 1m08.971sec
Vettel 1m09.232sec

Η μεγαλύτερη απόσταση στον αγώνα
Πάρα πολύ μαλακή γόμα Magnussen 28 γύροι
Πολύ μαλακή γόμα Hartley 54 γύροι
Πάρα πολύ μαλακή γόμα Verstappen,Raikkonen,Vettel 56 γύροι

Στρατηγική των pit stop
Ο Max Verstappen κέρδισε τον αγώνα με μια αλλαγή όπως είχε προβλεφθεί. Εκκίνησε από την 4η θέση με την πολύ μαλακή γόμα και έβαλε τη μαλακή γόμα στον 15ο γύρο. Οι υπόλοιποι οδηγοί στη 10αδα επίσης σταμάτησαν μια φορά, οι περισσότεροι όμως είχαν εκκινήσει με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Επιπλέον κάποια από τα κορυφαία μονοθέσια που δεν τερμάτισαν είχαν κάνει δυο αλλαγές προτού εγκαταλείψουν.

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok