Αγώνες Auto

Ο Hamilton κέρδισε με στρατηγική μιας αλλαγής

GP F1 France 10Ο Lewis Hamilton και η Mercedes κέρδισαν στον αγώνα στο Paul Ricard. Το τρακάρισμα δύο εκ των αντιπάλων του προκάλεσε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, ενώ Ferrari & Kimi Raikkonen ανέβηκαν στο βάθρο. Ο Sebastian Vettel ανακάμπτοντας από την προ τελευταία θέση κατάφερε να βρεθεί ψκλά στην κατάταξη.

Η εξέλιξη του αγώνα προκάλεσε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας που οδήγησε την κούρσα για 5 γύρους. Ένας αριθμός οδηγών πραγματοποίησε αλλαγή ελαστικών υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς GP F1 France 11αντιμετώπιζαν και ζημιές στα μονοθέσιά τους. Ανάμεσά τους ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel και ο οδηγός της Mercedes Valtteri Bottas. Και οι δύο τοποθέτησαν τη μαλακή γόμα στο 2ο γύρο ενώ πραγματοποίησαν και δεύτερη αλλαγή ελαστικών λίγο πριν τη λήξη του αγώνα. Κατάφεραν και οι δυο εκμεταλλευόμενοι τη στρατηγική, να βαθμολογηθούν, παρότι είχαν βρεθεί στις πίσω θέσεις. Πλησίασαν τους πρωτοπόρους όταν όσοι βρίσκονταν ανάμεσά τους, πραγματοποίησαν τη δική τους αλλαγή.

Η στρατηγική για Mercedes, Red Bull ήταν να εκκινήσουν με GP F1 France 12την πολύ μαλακή γόμα. Ο Hamilton μαζί με τον διεκδικητή της 1ης θέσης, Max Verstappen έβαλαν τη μαλακή γόμα για το δεύτερο και τελευταίο μέρος του αγώνα. Ο οδηγός της Ferrari, Kimi Raikkonen υιοθέτησε μια διαφορετική στρατηγική ενός πιτ στοπ, αυτό τον έφερε στο βάθρο. Ο Hamilton πήρε ένα ειδικό τρόπαιο ‘gorilla’ για αυτή του τη νίκη, σχεδιασμένο από τον φημισμένο Γάλλο γλύπτη Richard Orlinski. Αυτό δημιουργήθηκε για να γιορταστεί η χορηγία της Pirelli στο Γαλλικό Grand Prix.

Mario Isola Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου Pirelli
“Η αβέβαια πρόβλεψη καιρού πρόσθεσε μια ακόμη παράμετρο στο παιχνίδι στρατηγικής του αγώνα. Η πιθανότητα βροχής έθεσε σε επιφυλακή τις ομάδες που δεν ήθελαν να βρεθούν τη κρίσιμη στιγμή με το GP F1 France 13λάθος τύπο ελαστικού. Τελικά βροχή δεν έπεσε αλλά η πιθανότητά της που είχε υπολογίσιμη δυναμική, επηρέασε. Όπως αναμένονταν οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή, υπήρχε όμως μεγάλη ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών ανάμεσά τους. Είδαμε μερικούς να διανύουν μεγάλες αποστάσεις με τη μαλακή γόμα. Επίσης είδαμε τους Sebastian Vettel, Valtteri Bottas να τερματίζουν σε καλές θέσεις παρότι ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές δυο αλλαγών. Οι Ferrari,Mercedes έκαναν δυο διαφορετικές, επιλογές στρατηγικής, στα μονοθέσιά τους αντιδρώντας στις συνθήκες αγώνα. Αυτό επιβεβαίωσε την προσδοκία που είχαμε ότι και οι τρεις διαθέσιμες γόμες θα ήταν χρήσιμες επιλογές στη χάραξη μιας συνολικής στρατηγικής αγώνα, που θα κατέληγε σε δυνατή απόδοση."

Καλύτεροι χρόνοι ανά γόμα
Πάρα πολύ μαλακήGP F1 France 14
Verstappen 1m34.275s
Hamilton 1m34.509s
Ricciardo 1m35.382s

Πολύ μαλακή
Bottas 1m34.225s
Raikkonen 1m34.398s
Hamilton 1m35.663s

Πάρα πολύ μαλακή
Vettel 1m34.485s
Alonso 1m35.133s
Hulkenberg 1m35.873sGP F1 France 17

Μεγαλύτερη απόσταση στον αγώνα
Πα΄ρα πολύ μαλακή Hartley 38
Πολύ μαλακή Vandoorne 40
Μαλακή Sirotkin 51

Οι στρατηγικές
Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής όπως αναμένονταν. Άλλαξε από την πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα στον 33ο γύρο. Την GP F1 France 15ίδια τακτική ακολούθησε και ο Max Verstappen που τερμάτισε 2ος. Παραταύτα ο οδηγός της Red Bull σταμάτησε πολύ νωρίτερα.

Ο οδηγός της Ferrari, Kimi Raikkonen που τερμάτισε 3ος είχε τελείως διαφορετική προσέγγιση. Εκκίνησε με την πάρα πολύ μαλακή γόμα και τερμάτισε με την πολύ μαλακή. Αυτό επέτρεψε στο Φινλανδό οδηγό να πραγματοποιήσει, ένα καθοριστικό προσπέρασμα λίγο πριν το τέλος, που τον ανέβασε στο βάθρο.

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok