Αγώνες Auto

Η πρόκληση για την εξαιρετικά μαλακή γόμα P Zero

F1 Preview GP CANADA 01Ακριβώς ίδιο σκηνικό έχει στηθεί και για τον Καναδά, αφού έχει γίνει η ίδια ακριβώς επιλογή γομών με το Μονακό, παρότι αυτοί οι δυο αγώνες δε θα μπορούσαν να διαφέρουν περισσότερο μεταξύ τους. Στο Μονακό η σειρά εκκίνησης είναι σχεδόν ίδια με την τελική κατάταξη, αντίθετα στον Καναδά όλα μπορεί να συμβούν. Αυτό οφείλεται στην απαιτητική χάραξη της πίστας που περιέχει πολλά σημεία όπου μπορεί να γίνει προσπέρασμα. Προσθέστε τον απρόβλεπτο καιρό και έχουμε την πρώτη μεγάλη πρόκληση για την νέα ροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα P Zero που έκανε το ντεμπούτο της στον προηγούμενο αγώνα, στο Μόντε Κάρλο. Το Μονακό είναι γνωστό ως η διαδρομή με τις λιγότερες απαιτήσεις για τα ελαστικά μέσα στη χρονιά. Αντίθετα το Μόντρεαλ έχει μεγαλύτερες ταχύτητες και διαφορετικές στροφές.

Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικώνF1 Preview GP CANADA 03
Ακόμη μια φορά που επιλέγηκαν οι πιο μαλακές γόμες:
P Zero Red πολύ μαλακή,
P Zero Purple πάρα πολύ μαλακή και
P Zero Pink εξαιρετικά μαλακή.
Αυτή η επιλογή θα προκαλέσει άπλετη δράση στην πίστα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Η πίστα Gilles Villeneuve είναι μια ημι-μόνιμη εγκατάσταση που χρησιμοποιείται σπάνια πέραν του grand prix. Η βελτίωση του κρατήματος της αγωνιστικής γραμμής από την Παρασκευή έως την Κυριακή F1 Preview GP CANADA 05είναι ιδιαίτερα μεγάλη.

Στο Καναδά παίζει ρόλο η ελκτική πρόσφυση και το φρενάρισμα: Οι διαμήκεις δυνάμεις είναι πιο σημαντικές από τις εγκάρσιες. Είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες της σεζόν, στα φρένα. Αν υπάρξει υπερθέρμανση των φρένων αυτό μπορεί να επηρεάσει και τα ελαστικά.

Ο καιρός είναι απρόβλεπτος: το 2011 (η πρώτη χρονιά που η Pirelli είχε επιστρέψει στην F1) το F1 Preview GP CANADA 06Καναδικό Grand Prix έγινε ο μεγαλύτερος σε διάρκεια αγώνας στην ιστορία του σπορ λόγω της επίδρασης της βροχής.
Υπάρχουν ελάχιστα σημεία διαφυγής οπότε η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας που επηρεάζει την στρατηγική αγώνα, αποτελεί κοινό τόπο.

Mario Isola – επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου Pirelli
“Μολονότι η πρώτη εμφάνιση της εξαιρετικά μαλακής γόμας έγινε στο Μονακό, σχεδόν μπορούμε να F1 Preview GP CANADA 07θεωρήσουμε ότι στο Μόντρεαλ θα πραγματοποιηθεί το πραγματικό ντεμπούτο, αυτού του ελαστικού καθώς το Μονακό, δεν είναι τυπική πίστα. Το οδόστρωμα στην πίστα του Μόντρεαλ είναι σχετικά λείο. Παραταύτα λογικά θα δούμε πάνω από μια αλλαγή ελαστικών χάρη στην επιλογή του μαλακότερου συνδυασμού γομών που έχουμε κάνει ποτέ στον Καναδά. Η πίστα είναι πιο απαιτητική απ’ ότι το Μονακό. Στο παρελθόν έχουμε δει ευρεία ποικιλία στρατηγικών και η παρουσία της εξαιρετικά μαλακής γόμας διευρύνει ακόμη περισσότερο τις επιλογές. Στην πραγματικότητα κανείς δεν ξέρει πως ακριβώς θα συμπεριφερθεί η συγκεκριμένη γόμα όσον αφορά στην φθορά και στην πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης. Οπότε η επιμέλεια F1 Preview GP CANADA 08στις ελεύθερες δοκιμές θα είναι πιο σημαντική από ποτέ.”

Τι νέο υπάρχει;
Οι οργανωτές του αγώνα συμφώνησαν ν’ αλλάξουν όλη την εγκατάσταση των πάντοκ. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι εργασίες στο νέο χώρο των πάντοκ.

Το πρόγραμμα εξέλιξης των ελαστικών Pirelli 2019 συνεχίστηκε για δυο μέρες στο Πωλ Ρικάρντ της Γαλλίας.

Οι οδηγοί της Mercedes George Russell και Valtteri Bottas επικέντρωσαν την προσοχή τους στα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά.

Ο αγώνας θα μεταδοθεί ζωντανά από το Cosmote Sport 5 την Κυριακή 10 Ιουνίου, στις 9:00 το βράδι

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok