Αγώνες Auto

Η διαχείριση της πτώσης απόδοσης το μυστικό

F1 GP Monaco 10Ο Daniel Ricciardo κέρδισε για τη Red Bull εκκινώντας από την Pole με μια αλλαγή: από εξαιρετικά μαλακή σε πάρα πολύ μαλακή γόμα. Η διαχείριση της πτώσης απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης της εξαιρετικά μαλακής γόμας ήταν το "κλειδί" της επιτυχίας. Παρά τον αργό ρυθμό του αγώνα, σημειώθηκε νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου. Ακολουθήθηκε ευρεία ποικιλία στρατηγικών στον αγώνα του Μονακό. Χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες.

Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών υιοθέτησε στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών στο Grand Prix του Μονακό. Ο αγώνας αυτός φορτίζει λιγότερο από κάθε άλλον τα ελαστικά, έτσι η διαχείριση της πτώσης F1 GP Monaco 11απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης είναι καθοριστικής σημασίας, στην επίτευξη ενός καλού αποτελέσματος.

Αποτέλεσε δε, κλειδί στη νίκη του οδηγού της Red Bull, Daniel Ricciardo ο οποίος εκκίνησε από την pole position. Τόσο ο νικητής όσο και οι υπόλοιποι οδηγοί στην πρώτη δεκάδα, εκκίνησαν με την ολοκαίνουργια εξαιρετικά μαλακή ροζ γόμα P Zero Pink hypersoft. Ο Ricciardo διατήρησε τον έλεγχο στην πρώτη θέση, αυτό σε συνδυασμό με τη γνωστή δυσκολία στα προσπεράσματα είχε ως αποτέλεσμα έναν αργό, σε ρυθμό, αγώνα. Το ρεκόρ γύρου επετεύχθη προς το τέλος χάρη στην Red Bull του Max Verstappen. Ο Ολλανδός μετά από 48 γύρους άλλαξε F1 GP Monaco 12την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) με εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft).

Απ’ όλους όσοι δεν εκκίνησαν με την εξαιρετικά μαλακή γόμα ψηλότερα τερμάτισε ο οδηγός της Renault, Nico Hulkenberg. Ο Γερμανός εκκίνησε 11ος και τερμάτισε 8ος υιοθετώντας μια εναλλακτική στρατηγική μιας αλλαγής από πάρα πολύ μαλακή σε εξαιρετικά μαλακή γόμα.

Ο αγώνας διεξήχθη κάτω από ζεστές και στεγνές συνθήκες μολονότι μια ώρα πριν την εκκίνηση είχε ψιχαλίσει. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 18 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 32 βαθμούς Κελσίου.

F1 GP Monaco 14Mario Isola Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου Pirelli
“Είδαμε μεγαλύτερη ποικιλία στρατηγικών στο Μονακό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Εκπληρώθηκε ο ρόλος που ελπίζαμε να παίξει η νέα εξαιρετικά μαλακή γόμα η οποία αποτέλεσε μια ακόμη παράμετρο στο ανταγωνιστικό μείγμα παραγόντων. Ως αποτέλεσμα είχαμε τον ταχύτερο γύρο όλων των εποχών στο Μονακό χάρη σ’ ένα ελαστικό το οποίο οι οδηγοί απολαμβάνουν να χρησιμοποιούν τόσο στις δοκιμές όσο και στον αγώνα. Καθώς το κράτημα στη διαδρομή βελτιώνονταν και οι οδηγοί εξοικειώνονταν με την νέα γόμα, κατάφεραν να πάρουν το μέγιστο απ’ αυτή, ανάλογα και με τις διάφορες στρατηγικές ”.F1 GP Monaco 19

Οι καλύτεροι χρόνοι ανά γόμα
Πολύ μαλακή
Sirotkin 1m 15.325sec
Bottas 1m 16.312sec
Ericsson 1m 16.936sec

Πάρα πολύ μαλακή
Hamilton 1m 16.270sec
Ricciardo 1m 16.801sec
Raikkonen 1m 17.060secF1 GP Monaco 20

Εξαιρετικά μαλακή
Verstappen 1m 14.260sec
Grosjean 1m 14.822sec
Stroll 1m 14.944sec

Η μεγαλύτερη απόσταση στον αγώνα
Πολύ μαλακή
Bottas, Ericsson, Magnussen 61 γύροι

Πάρα πολύ μαλακή
Hamilton 66 γύροιF1 GP Monaco 17

Εξαιρετικά μαλακή
Gasly 37 γύροι

Ο μετρητής της αλήθειας
Ο Daniel Ricciardo κέρδισε στον αγώνα πραγματοποιώντας όπως αναμένονταν μια αλλαγή ελαστικών. Εκκίνησε με την εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft) και άλλαξε σε πάρα πολύ μαλακή στον 17ο γύρο (είναι ο πρώτος poleman που κέρδισε στον αγώνα μετά το 2014).

No

Οδηγός

Εκκίνηση

Pit 1

Pit 2

Pit3

3

RIC

HSu

USn (17)

   

5

VET

HSu

USn (16)

   

44

HAM

HSu

USu (12)

   

7

RAI

HSu

USn (17)

   

77

BOT

HSu

SSn (17)

   

31

OCO

HSu

SSn (23)

   

10

GAS

HSu

SSn (37)

   

27

HUL

USn

HSu (50)

   

33

VER

USn

HSn (47)

   

55

SAI

HSu

USn (16)

   

9

ERI

USn

SSn (17)

   

11

PER

HSu

SSn (21)

   

20

MAG

USn

SSu (17)

   

2

VAN

USn

SSn (20)

HSn (72)

 

8

GRO

USn

SSu (15)

HSn (68)

 

35

SIR

HSn

USn (19)

SSu (49)

 

18

STR

USn

SSu (9)

HSn (34)

HSn (59)

16

LEC

USn

SSn (14)

   

28

HAR

HSn

USn (13)

   

14

ALO

HSu

SSn (19)

   


HS= Εξαιρετικά μαλακή (Hypersoft) US= Πάρα πολύ μαλακή (Ultrasoft) SS= Supersoft (πολύ μαλακή) n= νέα, used=πατημένη

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.