Αγώνες Auto

Με μια αλλαγή από μέση σε μαλακή γόμα

F1 Pirelli GP Spain Review 01Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton κέρδισε την περασμένη Κυριακή το ταχύτερο ισπανικό Grand Prix με μια αλλαγή ελαστικών, από μέση σε μαλακή γόμα, υπό άστατες καιρικές συνθήκες. Αντίθετα, ο Sebastian Vettel ακολούθησε στρατηγική δύο αλλαγών. Και τις δύο στρατηγικές τις είδαμε και σε άλλαες ομάδες. Αύριο πραγματοποιούνται οι πρώτες δοκιμές εξέλιξης μέσα στη σαιζόν, με τις McLaren & Force India να δοκιμάζουν τα ελαστικά του 2019.

Και αυτή τη φορά τα είδαμε όλα σε ένα Grand Prix. Οι περισσότεροι οδηγοί στην Ισπανία, ανάμεσά τους οι τρεις πρώτοι, ακολούθησαν στρατηγική μιας F1 Pirelli GP Spain Review 02αλλαγής από μαλακή σε μέση γόμα. Είδαμε όμως και τακτικές δυο ακόμη και τριών αλλαγών, κατά τη διάρκεια του αγώνα των 66 γύρων. Οι συνθήκες ήταν άστατες με ήλιο, σταγόνες βροχής και αρκετό αέρα. Κατά συνέπεια ήταν δύσκολο να εκτιμήσεις την κατάσταση της πίστας, καθώς η διαθέσιμη πρόσφυση μεταβάλλονταν. Στη λήξη του αγώνα η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 17 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 26.

Ο νέος ασφαλτοτάπητας είχε ως αποτέλεσμα η F1 Pirelli GP Spain Review 03πίστα να γίνει πιο γρήγορη. Οι επικεφαλής της κατάταξης, ήταν μέχρι και τέσσερα δευτερόλεπτα ταχύτεροι ανά γύρο σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς χρόνους. Επίσης ο ταχύτερος γύρος αγώνα βελτιώθηκε σημαντικά. Επιπλέον ήταν ο ταχύτερος αγώνας που έχει γίνει ποτέ στη σημερινή πίστα της Βαρκελώνης. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα και η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον πρώτο γύρο βοήθησε στη μείωση των επιπέδων φθοράς και θερμικής καταπόνησης.

F1 Pirelli GP Spain Review 04Mario Isola Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου Pirelli
“Είδαμε διαφορετικές σκέψεις ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες για το αν η τακτική αγώνα έπρεπε να είναι μια ή δυο αλλαγές. Ήταν πολύ δύσκολο να γίνει εκτίμηση για τις συνθήκες στην πίστα από την αρχή του τριημέρου και η βροχή το βράδυ πριν τον αγώνα, δε βοήθησε. Οι γύροι που οριοθέτησε την κούρσα το αυτοκίνητο ασφαλείας, επηρέασαν, καθώς μειώθηκε η φθορά και η θερμική καταπόνηση σε ένα καθοριστικό σημείο του αγώνα. Όσον αφορά F1 Pirelli GP Spain Review 05στα ελαστικά δεν είχαμε καθόλου θέματα, κανένα σημάδι θερμικής παραμόρφωσης. Σημειώθηκαν ρεκόρ γύρων και ταχύτεροι γύροι ακόμη και από οδηγούς που χρησιμοποιούσαν για αρκετή απόσταση, ελαστικά μέσης γόμας Συνολικά σε όλες τις θέσεις της κατάταξης, οι διαφορές στο ρυθμό ήταν πολύ μικρές. Τώρα παραμένουμε στη Βαρκελώνη για το πρώτο τεστ εντός σεζόν. Αυτό περιλαμβάνει και δοκιμές εξέλιξης για τα ελαστικά του 2019 με τις McLaren, Force India.”

Καλύτεροι χρόνοι ανά γόμαF1 Pirelli GP Spain Review 06

Με μέση γόμα
Ricciardo 1m 18,441s
Vettel 1m 19,128s
Hamilton 1m 19,133s

Με μαλακή γόμα
Verstappen 1m 20,603s
Hamilton 1m 20,849s
Perez 1m 21,128s

Με πολύ μαλακή γόμα
Sirotkin 1m 22,680s
Alonzo 1m 23,553sF1 Pirelli GP Spain Review 07

Μεγαλύτερη απόσταση ανά αγώνα
Με μέση γόμα ο Bottas 47 γύρους
Με μαλακή γόμα οι Vendoorne & Verstappen 34 γύρους
Με πολύ μαλακή γόμα ο Sirotkin 22 γύρους

Ο μετρητής της αλήθειας
Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα με τακτική μιας αλλαγής εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και στον 26ο γύρο έβαλε τη μέση. Ο έτερος οδηγός της ομάδας Valtteri Bottas ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική, μπήκε όμως στα πιτ έξι γύρους νωρίτερα.

Νο

Οδηγός

 Εκκίνηση

Pit 1

Pit 2

Pit3

44

HAM

Su

Mn (25)

   

77

BOT

Su

Mn (19)

   

33

VER

Su

Mn (34)

   

5

VET

Su

Mn (17)

Mn (41)

 

3

RIC

Su

Mn (33)

   

20

MAG

Su

Mn (32)

   

55

SAI

Su

Mn (25)

   

14

ALO

SSu

Mn (21)

   

11

PER

Sn

Mn (26)

Su (40)

 

16

LEC

Sn

Mn (20)

   

18

STR

Sn

Mn (20)

   

28

HAR

Sn

Mn (1)

Mn (33)

 

9

ERI

Mn

Sn (35)

   

35

SIR

Sn

Mn (1)

Mu (24)

SSn (41)

2

VAN

Su

Mn (34)

   

31

OCO

Sn

Mn (29)

   

7

RAI

Su

     

27

HUL

Sn

     

9

GAS

Sn

     

8

GRO

Su

     

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok