Αγώνες Auto

Όλο το παρασκήνιο του GP της Σαγκάης

Συναρπαστικό προβλέπεται φέτος το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1. Είχαμε χρόνια να F1  Chinese GP Review 10παρακολουθήσουμε τέτοιο πρωτάθλημα. Τη φετινή χρονιά βλέπουμε τρεις ομάδες να είναι πανέτοιμες να "χτυπήσουν" οπουδήποτε, προδιαγράφοντας άκρως ενδιαφέρον το μέλλον του θεσμού.

Ο Daniel Riccardo κέρδισε για λογαριασμό της Red Bull, ακολουθώντας στρατηγική δύο αλλαγών. Πραγματοποίησε τη δεύτερη αλλαγή υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας και η συνταγή πέτυχε. Μάλιστα και τις δύο φορές πουχρειάστηκε να μπουν και τα δύο αυτοκίνητα της ομάδας στα πιτς, αυτό πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα και με μεγάλη επιτυχία (το ένα αμέσως μετά το άλλο), δείχνοντας και τον ύψιστο βαθμό ετοιμότητας της όλης ομάδας.F1  Chinese GP Review 11

Παράλληλα, ευρεία ποικιλία στρατηγικών ανάμεσα στους ανταγωνιστές χρησιμοποιήθηκαν από πολλούς οδηγούς και με τις τρεις γόμες. Όμως, επηρέασαν τη γενικότερη στρατηγική του αγώνα η παρατεταμένη παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας και η θερμοκρασία του οδοστρώματος η οποία ήταν 20 βαθμούς υψηλότερη από αυτή των προηγουμένων ημερών.

F1  Chinese GP Review 12Κερδίζοντας το πλεονέκτημα του safety car
Ο οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo κέρδισε στο Κινέζικο Grand Prix εκκινώντας από την 6η θέση με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, αφού πραγματοποίησε δυο αλλαγές ελαστικών. Το δεύτερο πιτ στοπ του, έγινε ενόσω βρίσκονταν στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Έτσι ο Ricciardo βρέθηκε στην επανεκκίνηση μ’ ένα φρέσκο σετ ελαστικών μαλακής γόμας που του έδωσε πλεονέκτημα έναντι όσων ήταν σε στρατηγική μιας αλλαγής. Ο άλλος οδηγός της Red Bull, Max Verstappen υιοθέτησε μια παρόμοια στρατηγική, τα δυο μονοθέσια μπήκαν ταυτόχρονα στα πιτ.

F1  Chinese GP Review 13Η άλλη στρατηγική
Ο οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas τερμάτισε 2ος υιοθετώντας μια τελείως διαφορετική στρατηγική. Ακολούθησε παρόμοια τακτική με τον άλλο οδηγό της Mercedes, Lewis Hamilton και τους δυο οδηγούς της Ferrari: Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και έκανε μόνο μια αλλαγή βάζοντας τη μέση γόμα. Παρότι υπήρξε μεγάλη ποικιλία τακτικών και πολλοί οδηγοί χρησιμοποίησαν και τις τρεις γόμες, οι πρωτοπόροι έδωσαν μια αμφίρροπη μάχη ως το τέλος. Η διαχείριση των ελαστικών έπαιξε κομβικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα.F1  Chinese GP Review 14

Η βαθμολογία των 10 πρώτων πιλότων:
1. Σεμπάστιαν Φέτελ (Ferrari) 54
2. Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) 45
3. Βάλτερι Μπότας (Mercedes) 40
4. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Red Bull) 37
5. Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari) 30
6. Φερνάντο Αλόνσο (McLaren) 22
7. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Renault) 22
8. Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) 18
9. Πιέρ Γκασλί (Toro Rosso) 12
10. Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas) 11F1  Chinese GP Review 16

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
1. Mercedes 85
2. Ferrari 84
3. Red Bull 55
4. McLaren 28
5. Renault 25
6. Toro Rosso 12
7. Haas 11
8. Sauber 2
9. Force India 1
10. Williams 0

Mario Isola– Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου Pirelli
“Μετά το Μπαχρέιν απολαύσαμε έναν ακόμη αγώνα όπου υπήρχαν διαφορετικές σκέψεις όσον αφορά στην στρατηγική ελαστικών ανάμεσα σ’ αυτούς που έδωσαν μάχη για τις πρώτες θέσεις. Αυτό οδήγησε σ’ ένα πολύ συναρπαστικό αποτέλεσμα, με πολλές διαφορετικές τακτικές. Η θερμοκρασία στην πίστα ήταF1  Chinese GP Review 15ν 20 βαθμούς υψηλότερη απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες, αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι ομάδες ν’ αντιμετωπίσουν μερικές άγνωστες παραμέτρους στον αγώνα καθότι δεν είχαν δοκιμάσει τα ελαστικά πρωτύτερα σε τέτοια θερμοκρασία. Ένας ακόμη παράγοντας που επηρέασε την τακτική αλλαγής ελαστικών και έκρινε τελικά τη νίκη στον αγώνα, ήταν η παρατεταμένη παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας. Αυτή επέτρεψε στις δυο Red Bull να αλλάξουν ελαστικά σ’ ένα χρονικό σημείο που τους έδωσε πλεονέκτημα. Επιπλέον όσοι δεν άλλαξαν ελαστικά βοηθήθηκαν από τη μείωση της φθοράς και της πτώσης στην απόδοση, χάρη στο μειωμένο ρυθμό πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Συνολικά 6 οδηγοί, συμπεριλαμβανομένου και του νικητή, χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες.”

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

     

Raikkonen

1m36.456s

Ricciardo

1m35.785s

Grosjean

1m37.410s

Hamilton

1m36.878s

Verstappen

1m36.206s

Ocon

1m37.985s

Bottas

1m36.987s

Hulkenberg

1m36.881s

Gasly

1m38.367s

 

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ

ΟΔΗΓΟΣ

ΓΥΡΟΙ

MEΣΗ

Hamilton

38

ΜΑΛΑΚΗ

Ericsson, Alonso

29

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ

Gasly, Ocon

25

Ο μετρητής της αλήθειας
Ο Daniel Ricciardo κέρδισε στον αγώνα κάνοντας δυο πιτ στοπ. Εκκίνησε με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, έβαλε τη μέση γόμα στον 17ο γύρο και μετά την μαλακή υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 31ο γύρο. Ήταν ο ένας από τους επτά οδηγούς που εκκίνησαν στον αγώνα με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.

No

Οδηγός

Εκκίνηση

Pit 1

Pit 2

3

RIC

USu

Mn (17)

Sn (31)

77

BOT

Su

Mn (19)

 

7

RAI

Su

Mn (27)

 

44

HAM

Su

Mn (18)

 

33

VER

USu

Mn (17)

Sn (31)

27

HUL

USu

Mn (13)

Sn (31)

14

ALO

Sn

Mn (29)

 

5

VET

Su

Mn (20)

 

55

SAI

USu

Mn (12)

Sn (31)

20

MAG

Su

Mn (24)

 

31

OCO

Sn

Sn (11)

USn (31)

11

PER

USu

Sn (12)

Sn (32)

2

VAN

Sn

Mn (22)

 

18

STR

Sn

Mn (23)

 

35

SIR

Sn

Mn (28)

Su (33)

9

ERI

Sn

Mn (29)

 

8

GRO

USu

Mn (16)

USu (46)

10

GAS

Mn

Sn (20)

USn (31)

16

LEC

Sn

Mn (21)

 

28

HAR

USn

Mn (10)

Sn (30)

US= Πάρα πολύ μαλακή S= Μαλακή M= Mέση n= νέα u= πατημένη

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok