Αγώνες Auto

Με ένα pit stop θριάμβευσε στο Μπαχρέιν

F1 GP Bahrain 10O Sebastian Vettel ακολουθώντας μια περίπλοκη στρατηγική με τη Ferrari δικαιώθηκαν και κατέκτησαν την πρώτη θέση στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Εκκίνησε από την Pole και ακολουθώντας τη στρατηγική του ενός pit stop με πολύ μαλακή/μαλακή γόμα, άντεξε στην πίεση των 39 γύρων, ανατρέποντας κάθε λογική πρόβλεψη. Κατάφερε να κρατήσει πίσω του τις δύο Mercedes οι οποίες κινήθηκαν σε στρατηγική μιας αλλαγής με τη μέση γόμα.

Άξιο προσοχής στο συγκεκριμένο αγώνα ήταν το F1 GP Bahrain 11γεγονός ότι, οι οχτώ πρώτοι ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές στην πιο τραχιά άσφαλτο της σαιζόν. Ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς κατέληξε σ' ένα συναρπαστικό παιχνίδι, γάτας με ποντικιού μεταξύ Ferrari και Mercedes. Ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel κράτησε πίσω του στο φινάλε τις Mercedes των Valtteri Bottas και Lewis Hamilton, χρησιμοποιώντας το ίδιο σετ μαλακής γόμας για 39 γύρους. Οι αντίπαλοί του χρησιμοποιούσαν αμφότεροι πιο φρέσκα ελαστικά, μέσης γόμας.

F1 GP Bahrain 13Η στρατηγική έπαιξε κυρίαρχο ρόλο στον αγώνα, με τον Hamilton να είναι ο μόνος από τους 10 πρώτους οδηγούς που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα. Ο Βρετανός όπως και ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas έβαλε τη μέση γόμα όντας σε στρατηγική μιας αλλαγής. Από την πλευρά του ο Vettel, κατάφερε να υλοποιήσει στρατηγική πολύ μαλακής/μαλακής γόμας πραγματοποιώντας ένα αφύσικα μεγάλο, δεύτερο μέρος με τη μαλακή γόμα. Το φινάλε είχε ένταση με τον Bottas να πλησιάζει απειλητικά στους τελευταίους γύρους.

F1 GP Bahrain 14Είδαμε ευρεία ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών. Οι πρώτοι οχτώ στην τελική κατάταξη υιοθέτησαν διαφορετικές στρατηγικές αξιοποίησης των ελαστικών. Πολλοί οδηγοί σημείωσαν τα καλύτερα αποτελέσματά τους όπως ο Pierre Gasly (Toro Rosso) που τερμάτισε 4ος και ο Marcus Ericsson (Sauber), 9ος. Αρκετοί οδηγοί χρησιμοποίησαν και τις 3 διαθέσιμες γόμες κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Mario Isola - Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου
“Ήταν ένας απόλυτα συναρπαστικός και απρόβλεπτος αγώνας που εξελίχθηκε όπως ακριβώς ελπίζαμε χάρη στη νέα γενιά ελαστικών: Πολλές F1 GP Bahrain 12διαφορετικές στρατηγικές μονομαχίες, και ένα συναρπαστικό φινάλε με μερικούς από τους κορυφαίους οδηγούς στον πλανήτη να δίνουν μάχη ως την τελευταία στροφή. Η διαχείριση ελαστικών ήταν το κλειδί στην νίκη του Vettel. Ο οδηγός της Ferrari αξιοποίησε ένα φρέσκο σετ ελαστικών μαλακής γόμας που άντεξε για 39 γύρους κάτι που δεν είχαμε ξαναδεί κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Οι Mercedes επίσης πραγματοποίησαν μια αλλαγή ελαστικών και βρέθηκαν στο βάθρο, παρότι θεωρητικά, η στρατηγική δυο αλλαγών ήταν ταχύτερη: Αυτή τους η απόφαση επηρέασε την εξέλιξη του αγώνα και οδήγησε σε συναρπαστικό φινάλε. Συγχαρητήρια στον Pierre Gasly και την Toro Rosso. Ευχές για γρήγορη ανάρρωση στο μηχανικό της Ferrari που τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια του πιτ στοπ”.

Καλύτερος χρόνος ανά γόμα

     

Bottas

1m33.740s

Magnussen

1m34.327s

Grosjean

1m34.053s

Hamilton

1m33.953s

Raikkonen

1m34.337s

Alonso

1m34.168s

Ericsson

1m35.093s

Vettel

1m34.453s

Sirotkin

1m34.563s

 

Μεγαλύτερη απόσταση στον αγώνα

ΓΟΜΑ

ΟΔΗΓΟΣ

ΓΥΡΟΙ

MEΣΗ

Bottas

37

ΜΑΛΑΚΗ

Vettel

39

ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ

Perez

24

 

ΟF1 GP Bahrain 16 μετρητής της αλήθειας
Ο Sebastian Vettel κέρδισε στον αγώνα με στρατηγική μιας αλλαγής, παρότι η στρατηγική δυο αλλαγών ήταν, όπως προβλέψαμε, ταχύτερη. Μόνο τέσσερις από τους 10 οδηγούς που βαθμολογήθηκαν σταμάτησαν μόνο μια φορά: Οι τρεις πρώτοι και ο Marcus Ericsson με τη Sauber. O Vettel, πραγματοποίησε το μοναδικό του πιτ στοπ στον 18ο γύρο, αλλάζοντας από πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα.

Νο Οδηγός Εκκίνηση Pit 1 Pit 2 Pit3

Νο

Οδηγός

Εκκίνηση

Pit 1

Pit 2

Pit3

5

VET

SSu

Sn (18)

   

77

BOT

SSu

Mn (20)

   

44

HAM

Su

Mn (26)

   

10

GAS

SSu

Sn (15)

SSu (34)

 

20

MAG

SSu

SSu (13)

Sn (27)

 

27

HUL

SSu

Sn (15)

SSu (39)

 

14

ALO

Sn

Mn (14)

SSn (39)

 

2

VAN

SSn

Sn (10)

Mn (28)

 

9

ERI

Sn

Mn (23)

   

31

OCO

SSu

Mn (15)

Sn (35)

 

55

SAI

SSu

SSu (16)

Sn (26)

 

11

PER

Sn

Mn (9)

SSn (32)

 

28

HAR

SSn

Sn (20)

SSu (42)

 

16

LEC

Sn

Mn (3)

SSn (34)

 

8

GRO

SSn

Sn (18)

SSn (30)

SSn (45)

18

STR

Sn

SSn (12)

Mn (30)

 

35

SIR

Sn

Mn (22)

SSn (40)

 

7

RAI

SSu

Sn (19)

   

33

VER

Sn

SSn (2)

   

3

RIC

SSu

     


SS= Πάρα πολύ μαλακή (Supersoft), US= Πάρα πολύ μαλακή (Ultrasoft), S= Μαλακή (Soft), n= νέα, u= πατημένη

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok